eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniarejestrowanie rozmow › rejestrowanie rozmow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    news.ett.com.ua!not-for-mail
    From: a...@...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: rejestrowanie rozmow
    Date: Mon, 24 May 2010 14:13:35 +0200
    Organization: ETT newsserver
    Lines: 19
    Message-ID: <h...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: birdy.uz.zgora.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
    X-Newsreader: Forte Agent 3.3/32.846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:231194
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc,

    jest sobie firma, ktora ma jakas obsluge klientow - i czasami dochodzi
    do sytuacji, w ktorej klient sie skarzy (ze zostal zle potraktowany)
    i/lub pracownik (ze zostal zbesztany). Jest potrzeba rejestrowania
    rozmow (teraz to juz jest nagminne np. w bankach, towarzystwach
    ubezpieczen) tak na wszelki wypadek.

    Jak podejsc do tematu? Jest sobie centrala Platan Sigma i ok. 20 linii
    wew. (obsadzonych).

    1. rejestrujemy czesc lub wszystkich - polaczenia z zewnatrz (via
    DDI) i takze laczone przez sekretariat. Polaczenia wewnetrzne juz nie.

    2. najlepiej, jakby to bylo w jakims stopniu skalowalne.

    Znacie jakies konkretne rozwiazania, sprawdzone i nie kosmicznie
    drogie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: