  • 1. Data: 2014-08-18 09:41:51
    Temat: ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Ja tylko mam jedno pytanko bo nie bylo mnie 3 tygodnie.

    Co tu sie kurwa dzieje?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2014-08-18 13:47:49
    Temat: Re: ?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Niestety chyba już nic...

    --
    Qlfon, Lublin

  • 3. Data: 2014-08-18 13:54:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-18, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Niestety chyba już nic...

    Nic to bylo wczesniej, teraz to jakis mega zalew gowna z sikacza...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-08-18 18:47:18
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2014-08-18 13:54, AZ pisze:
    > Nic to bylo wczesniej, teraz to jakis mega zalew gowna z sikacza...

    No niestety. Przeglądam, ale kompletnie się odechciewa. I to nie od 3
    tygodni, tylko 3 miesięcy.

    > GSX-R 600 K6

    Nie chciało mi się w wątku z chwaleniem się, więc tutaj - gratuluję.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 5. Data: 2014-08-21 16:31:08
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Noz, kiedy ja akurat sie zaktywizowałem na tej grupie, to grupa zalicza padake! Co za
    zycie...

  • 6. Data: 2014-08-27 11:04:33
    Od: Swiety Jimmie <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 sierpnia 2014 16:31:08 UTC+2 użytkownik Prawy napisał:
    > Noz, kiedy ja akurat sie zaktywizowałem na tej grupie, to grupa zalicza padake! Co
    za zycie...

    Badz uswiadomiony, ze ta grupa upadla juz ladnych kilka lat temu.

    Pozdr,
    Swiety Jimmie

  • 7. Data: 2014-08-27 22:13:23
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Swiety Jimmie pisze:
    8<...
    > Badz uswiadomiony, ze ta grupa upadla juz ladnych kilka lat temu.
    ...>8

    Pitolisz :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 8. Data: 2014-08-28 09:58:46
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Pozostaje kupic sobie moto i zacząc jezdzić zamiast pitolić...eh.