  • 101. Data: 2023-11-04 07:32:13
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-11-2023 o 20:19, Myjk pisze:
    > Fri, 3 Nov 2023 18:43:17 +0100, J.F

    > Poza tym że praktycznie nie ma gdzie tankować? Żadnego.

    No jak to nie, a cena?
    Obecne ceny wodoru na zachodzie, powodują że koszt przejazdu 100 km
    przekracza 100 zł.
    Czyli drożej niż w ice, hybrydzie, o bev nawet nie wspominając.

    > Uznane, litości. ;P Tesla wie że ma dobry produkt, do tego kupę kasy
    > wpieprzyli w rozruch i muszą się odkuć, więc pompują cenę jak mogą. A popyt
    > jest, widać to jak niedawno obniżali ceny, momentalnie samochody znikały.
    > Wiem, bo też startowałem do Tesli. ;P

    Nadal ceny niskie utrzymują.

    Co to za brednie?
    Przecież od tak dwóch lat Ci się klaruje, że są na rynku bev bardziej
    normalne i szybciej się ładujące niż Tesla.

    Wypierasz informacje, które zaburzają Ci światopogląd, czy o co chodzi?

    > Przed wyborami się wyrównało, teraz już znowu jest taniej. Oczywiście na
    > publicznych, bo w domu nadal jest dwu, lub nawet trzykrotnie taniej niż na
    > paliwie.

    Albo za friko, Lidl idzie ostro z budową darmowych stacji.
    W Poznaniu i okolicach już chyba z 10 mają....

  • 102. Data: 2023-11-04 10:12:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 18:24, Myjk pisze:
    > od ruskiego miru gdzie od wieków króluje socjalizm,
    > kondfederacki debilu.

    Znowu coś o ruskich.

  • 103. Data: 2023-11-04 10:14:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 18:24, Myjk pisze:
    > do tego ludzie w
    > europie będą zdrowsi, bo nie będą truci spalinami.

    Zrób pierwszy krok. Załóż LPG.

    Dlaczego mamy czekać 20 lat aż będą tu jeździć same elektryki?

  • 104. Data: 2023-11-04 10:16:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 18:24, Myjk pisze:
    > gdzie na odcinku 100km CZUĆ różnicę w jakości powietrza.

    OOOOO to wyborach pewnie też możesz oddychać pełną piersią i być dumnym
    że jesteś Polakiem.

    Zaraz Ty nie jesteś Polakiem. Ty jesteś Europejczykiem ;-)

  • 105. Data: 2023-11-04 10:19:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 18:14, Myjk pisze:
    > Ruski bocie, znowu kompletnie bez sensu odpisujesz.
    > Od kiedy na dzierżawę trzeba brać kredyt, skoro
    > dzierżawa jest już w zasadzie formą kredytu?

    Jesteś aż tak głupi że nie zrozumiałeś że skrytykowałem KREDYT

    Normalny człowiek jak nie potrafi uzbierać na telewizor to znaczy że nie
    powinien brać kredytu bo go na telewizor NIE STAĆ

    Większości Kowalskich NIE STAĆ na elektryka i długo nie będzie stać.

    Pis nabrał kredytów a Tusk jeszcze chce kolejne w KPO

  • 106. Data: 2023-11-04 10:24:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 16:38, J.F pisze:
    > Wegiel sie skonczy, u nas chyba w miare szybko - tzn Belchatów,
    > Turoszów, PAK ..

    Jak się kopalnie zamyka z przyczyn ideologicznych to się skończy.

  • 107. Data: 2023-11-04 10:26:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 16:38, J.F pisze:
    > te represje mogą spowodowac likwidacje starych smrodów, ładowalne
    > hybrydu itp ...

    Wiadomo co mają spowodować. Tylko czym będziesz jeździł?

    Lewica w rządzie to zbudują Ci PKSy do każdej dziury?

  • 108. Data: 2023-11-04 11:15:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 16:32, J.F pisze:
    > No, chyba, ze sie okaze, ze spoleczenstwa nie stać ...

    To wtedy ekologiczne będzie siedzenie na DUPIE i minimalny dochód
    podstawowy aby nie umrzeć oraz 15 minutowe osiedla.
    Wszystko w abonamencie nie na własność

    Że żarty?

    Przecież to już się dzieje a dokumenty w Brukseli są OBRABIANE ;-)

  • 109. Data: 2023-11-04 13:21:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Nov 2023 10:12:42 +0100, _Master_

    > Znowu coś o ruskich.

    Tak, niezmiennie śmierdzisz ruskim trollem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 110. Data: 2023-11-04 13:24:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Nov 2023 10:14:17 +0100, _Master_

    > Zrób pierwszy krok.

    Tępaku, od ponad 6 lat jeżdżę w 90% na prądzie, więc po jakiego grzyba na
    te 300km miesięcznie, spalane zazwyczaj na trasie, mam gaz zakładać?

    > Załóż LPG.

    Moi rodzice mają, fabryczną instalację w salonowym Dusterze.
    Ale że już są na emeryturze, to po 3 latach mają 7000km przejechane.
    Mówiłem żeby Springa kupili -- teraz żałują.

    > Dlaczego mamy czekać 20 lat aż będą tu jeździć same elektryki?

    Musimy czekać, bo są takie dzbany jak ty,
    które sukcesywnie do nich zniechęcają.

    --
    Pozdor
    Myjk