  • 81. Data: 2023-11-03 12:15:12
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 10:11, io pisze:

    > Może byś w lustro spojrzał.

    Zrób to pierwszy.

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2023-11-03 12:16:15
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 02.11.2023 o 23:43, io pisze:

    > Już Ci napisano kim jesteś, nie dotarło?

    A tobie kretynku ile razy pisano kim jesteś?
    I nie dotarło jak widać.

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2023-11-03 16:17:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Nov 2023 16:00:33 +0100, Myjk wrote:
    > Mon, 30 Oct 2023 19:43:39 +0100, J.F
    >
    > Ale to jest segment E, dlatego jest drogi. Kluczowe jest jednak, że nikt
    > jednej zalety wodoru, jaką jest szybkość tankowania (a i to jest wątpliwe
    > gdy samochód po samochodzie musi odczekać 15 minut, plus 5 minut
    > tankowania) w zasadzie nie potrzebuje.

    Wielu powie, ze potrzebuje :-)

    > To już lepiej dzierżawić akumulator
    >i wymieniać go w 5 minut, jak w NIO.

    Tylko kwestia ceny.

    No i oczywiscie gestosci stacji wodoru i NIO :-)

    J.

  • 84. Data: 2023-11-03 16:23:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Nov 2023 15:58:10 +0100, Myjk wrote:
    > Mon, 30 Oct 2023 10:43:48 +0100, _Master_
    >
    > Ci specjaliści w 2007 zaprezentowali Mirai jako cudowne dziecko i do
    > dzisiaj jest to niemowlak -- w 2015 wystartowała Tesla i inni z BEV i mimo
    > dekady różnicy już są kosmiczne wartości do przodu. Wodorowych Mirai'ów
    > sprzedano "całe" 10 tys. przez blisko 15 lat, BEVów jeździ 18 mln. I tyle w
    > temacie tych toyotowych specjalistów.

    Drogi jest mirai, nawet bardzo drogi.

    Pytanie czy musi byc taki drogi, czy to taki marketing toyoty.
    Obstawiam, ze jednak musi.

    Ale ... moze odkryją w przyszłości cos tanszego.

    Osobna sprawa, to brak stacji tankowania wodoru.
    Stacji nie ma, bo nie ma samochodow. Ale ładowarek tez kiedys nie
    było.

    > Tyś zaś jesteś konfederacka kurwa.

    A po cholere te epitety?

    J.

  • 85. Data: 2023-11-03 16:32:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Nov 2023 15:53:45 +0100, Myjk wrote:
    > Sun, 29 Oct 2023 14:54:55 +0100, _Master_
    >
    > Bueheheh

    > Nie trzeba będzie, wystarczy tylko pozyskiwać NADWYŻKI z OZE, a potem i tak
    > nie warto tego pakować do samochodów, tylko lepiej na miejscu zrobić prąd i
    > go przesłać do baterii.

    I tu jest pewien problem - bo moze kierowcy chcą wtedy jechac.
    Co proponujesz - druty nad drogą, czy wymienne baterie?
    A moze wymienne samochody?

    > Wodór to absurdalnie głupia opcja, szczególnie do
    > samochodów osobowych, a już absurdem jest jego klasyczne spalanie.

    klasyczne spalanie w zasadzie glupota.

    Reszta ... moze juz nie tak tak bardzo, ale pare wynalazków chyba
    potrzebnych ... wydajny elektrolizer, tanie ogniwa paliwowe ..

    > Nie wiem kto się śmieje, poza takimi dzbanami jak ty, szczególnie
    [...]
    > Elektryki pozostaną z nami na bardzo długo, jedyne co się będzie w nich

    No, chyba, ze sie okaze, ze spoleczenstwa nie stać ...

    > zmieniać, to baterie.

    Zużyte czy rozładowane?

    Bo na razie podejscie producentów takie, ze najlepiej zmienic
    cały samochód - spalinowy też :-(

    > Szczególnie że już dzisiaj można je wymieniać w 5
    > minut nie czekając na ich ładowanie.

    J.

  • 86. Data: 2023-11-03 16:34:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Nov 2023 14:26:08 +0100, io wrote:

    > Twoja nie wytrzymuje?

    Moja wytrzymuje, ale juz rezerwy nie ma.

    A ile osob z PV narzeka, ze im sie falownik wyłącza, bo napięcie za
    wysokie ?
    Im siec nie wytrzymuje ... trzeba rozbudować, albo wrócic do
    centralnych inwestycji.

    J.

  • 87. Data: 2023-11-03 16:38:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Oct 2023 19:22:59 +0100, _Master_ wrote:

    > Jedno nie wyklucza drugiego.
    >
    > Nie ma takich sieci które naładowałyby powszechne samochody elektryczne

    Liczylismy - w zasadzie są.
    Tylko to będą samochody na węgiel (w Polsce).

    > Trzeba zbudować sieci i elektrownie atomowe bo przecież ekofaszyści
    > jęczą że prąd z węgla nie jest koszerny ;-)

    Wegiel sie skonczy, u nas chyba w miare szybko - tzn Belchatów,
    Turoszów, PAK ..

    > Akumulatory aby gromadzić prąd w dzień a ładować auto są CHOLERNIE drogie.
    > To potrwa dekady tymczasem represje na samochody spalinowe wchodzą już w
    > 2024 r.
    >
    > To chcemy czystego powietrza w miastach JUŻ czy możemy sobie poczekać
    > dekady?

    te represje mogą spowodowac likwidacje starych smrodów, ładowalne
    hybrydu itp ...

    J.

  • 88. Data: 2023-11-03 17:25:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Nov 2023 10:02:29 +0100, _Master_

    > Dalej odpowiadasz nie czytając na co odpowiadasz.

    Znowu stosujesz projekcję, kremlowski bocie.

    > Matematyką z ideologią nie wygrasz.

    No właśnie, no właśnie, konfederacki antypolski pomiocie.

    > I nie musisz odpowiadać. Jesteś wolnym człowiekiem

    Jestem wolnym człowiekiem, dlatego będę takie
    konfederackie łajzy jak ty tępić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 89. Data: 2023-11-03 17:26:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Nov 2023 10:00:17 +0100, _Master_

    > Jesteś wolnym człowiekiem.

    Widze że już ci się "argumenty" skończyły, ruski bocie.

    > Nie musisz odpisywać.

    Chciałbyś, frajerze.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 90. Data: 2023-11-03 17:54:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Nov 2023 10:19:46 +0100, _Master_

    90

    > Taką samą BREDNIĄ jest wciskanie elektryka zwłaszcza
    > w kraju w którym przez 20 lat nie będzie ATOMU

    Widzę że ten wątek o wodorze był ci potrzebny tylko i wyłącznie do tego,
    aby zjechać zaraz na baterie i prowadzić dalej swoją ruską krucjatę.

    Tymczasem nie o bateriach tutaj dyskutujemy, tylko o absurdalnym pomyśle,
    jakim jest spalanie wodoru w ICE.

    No ale to nic nowego, konfederackie łajzy tak mają, bo wiedzą że wodór się
    robi najtaniej i najszybciej z ropy, czy tam z gazu, w sumie jeden grzyb,
    ważne że będzie ruski albo turbański, więc krzywdy koncernom paliwowym nie
    zrobi i dalej będą ssać tych którzy źródeł nie mają.

    > a magazyny prądu są NIEDOSTEPNE dla
    > Kowalskiego.

    Nie muszą być dospne dla kowalskiego, bo BEV same w sobie są magazynami
    energii tępy dzbanie. Większość samochodów i tak przez większość czasu
    stoi. Poza tym pretensje miej do swoich prawackich kolesi konfedery, to oni
    udupili wiatraki, fotowltaikę, a kasę na modernizację sieci i magazyny
    przepierdolili na spłacenie populistycznego pierdzenia, dokładnie tak samo
    jak by to zrobiła prawacka konfedera.

    > Ale jednak SEKTA EKOFASZYSTOWSKA WIE LEPIEJ

    I znowu projekcja z klawiatury konfederacko-ruskiego faszysty.
    Nie wiem czy zauważyłęś, ale ruskie też wszystkich od faszystów
    wyzywają, a sami nimi są. Jakże symptomatyczne. hehe

    > Niegdie nie napisałem że trzeba gaz i węgiel kupować ze wschodu.

    Gdzie ja, ruski bocie, napisałem że tak napisałeś?
    Tobie akurat chodzi o paliwa, też od ruskich.

    > To kumple Tuska mieli taki plan i widać do czego doprowadzili.

    pis to kumple tuska? Jak dla mnie to pisowi najbliżej do łżekonfedery, i to
    pis ściągnął nawjwięcej węgla i gazu od ruskich, póki ruskie same kurka nie
    zakręcili. To samo z paliwami, do tego jeszcze pchnęli lotos turbanom, i
    ruskim.

    > May swój węgiel, gaz, biogazownie + odnawialna jako uzupełnienie
    > To jest REALNE co można zrobić bez ATOMU

    Srutututu, tak samo realne jak pędzenie ICE na wodorze.

    > Znowu piszesz o rosji. Dlaczego? Co masz z nią wspólnego?

    Zawsze jak ciebie czytam, to mam nieodparte wrażenie że jesteś ruskim
    botem, tak samo zresztą jak słuchając reszty łżekonfedery. Sprzedali by nas
    za parę rubelków wcześniej dewastując całe państwo pod przykrywką
    "zostawienia" kasy ludziom.

    --
    Pozdor
    Myjk