  • 1. Data: 2017-05-15 20:48:41
    Temat: 1-800- ..... darmowe z Polski ?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie chciałbym się ździwić kilkudziesięciozłotowym rachunkiem za rozmowę:
    Czy numer 1-800-222-3111 w Stanach (czyli 001-800-222-.... - to jest numer do AT&T
    Consumer Sales and Service Center, potrzeba zamówienia części zamiennej do telefonu)
    będzie bezpłatny przy dzwonieniu ze "stacjonarnego" UPC?
    A tak z ciekawości (choć to OT): czy numery +1-800 -....... są płatne czy bezpłatne z
    sieci komórkowych?

  • 2. Data: 2017-05-16 08:47:04
    Temat: Re: 1-800- ..... darmowe z Polski ?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
[...]

    ==========

    Na wszystko raczej opłata jednorazowa. Nie spodziewam się dużego rachunku,
    ale i nie spodziewam się całkowitej darmochy. Przynajmniej kiedyś tak było
    OIDP. Z komórek raczej powinno pójść, ale nie korzystałem, więc spekuluję.

    --
    "Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
    że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.

  • 3. Data: 2017-05-16 10:07:59
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > To nie jest 00800 tylko 001 więc prawdopodobnie będzie według stadardowei
    > tyryfy dla 001 czyli USA

    Stąd moje wątpliwości i spekulacje. Spotkałem się z różnymi wersjami, od
    takich, że połączenie musiało by pójść przez operatora, po taką, że
    połaczenie było za (podobno) jednym zaliczeniem. To chyba zależy, jak po
    tamtej stronie sobie urządzą, czy zapłacą za połączenie.

  • 4. Data: 2017-05-16 11:25:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

  • 5. Data: 2017-05-16 11:33:09
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 15.05.2017 20:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie chciałbym się ździwić kilkudziesięciozłotowym rachunkiem za
    > rozmowę: Czy numer 1-800-222-3111 w Stanach (czyli 001-800-222-....
    > -

    Jest spora szansa, że się w ogóle nie dodzwonisz.

    Natomiast jeśli się połączysz, to w zwykłej taryfie do USA (w niektórych
    taryfach niektórych operatorów połączenia do USA mogą być wliczone w
    abonament, ale pewnie takiej taryfy nie masz).

    MJ

  • 6. Data: 2017-05-16 11:46:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dzięki że zwróciłeś uwagę!
    Podali mi ten numer 1-800-... myśląc, że jestem w Stanach (części zamiennej w ogóle
    poza Stany nie wysyłają i co im zrobisz), więc poszperam, może mają jakiś 00-800-...
    :-o

    -----
    > To nie jest 00800 tylko 001, więc prawdopodobnie będzie według stadardowej taryfy
    dla 001 czyli USA

  • 7. Data: 2017-05-16 12:28:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Tue, 16 May 2017 10:07:59 +0200, HF5BS wrote:

    > Spotkałem się z różnymi wersjami, od
    > takich,
    > po taką, że
    > połaczenie było za (podobno) jednym zaliczeniem.

    Zapewne mylili to z 00-800. Dla 00-800 jest właśnie koszt jednego impulsu

  • 8. Data: 2017-05-16 18:57:35
    Od: moje12a <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 maja 2017 12:28:09 UTC+2 użytkownik jureq napisał:

    > Zapewne mylili to z 00-800. Dla 00-800 jest właśnie koszt jednego impulsu

    00800 jest różnie rozliczany (ale zapewnie nie więcej niż jeden pakiet) a za
    połączenia z niektórymi numerami które powinny być bezpłatne ale operator sobie
    naliczy jak za międzynarodową to można napisać wniosek do właściciela nr 00800 o
    zwrot kosztów połączenia w przypadku ich naliczenia (przykład to 00 800 67 89 10 11)
    co ciekawe w naszym lokalnym piekiełku też są kwiatki. ze gdy przed nr alarmowy
    (bezpłatny) zaczynający się na 98x i 99x dodasz nr kierunkowy innego miasta to
    skasują ciebie jak za międzymiastowe.

  • 9. Data: 2017-05-16 23:04:09
    Od: i...@p...pl

    W dniu wtorek, 16 maja 2017 12:28:09 UTC+2 użytkownik jureq napisał:
    > Dla 00-800 jest właśnie koszt jednego impulsu

    W UPC połączenie do 0080 jest bez opłaty.

    Ircys