  • 1. Data: 2018-03-14 17:55:09
    Temat: 1 mbps po wyczepaniu pakietu GB.
    Od: miroski <m...@g...com>

    Czy przy takiej prędkości da się przeglądać Internet i słuchać bez zacięć muzyki z
    Tidal'a? (na telefonie)?

  • 2. Data: 2018-03-15 14:09:54
    Temat: Re: 1 mbps po wyczepaniu pakietu GB.
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "miroski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Czy przy takiej prędkości da się przeglądać Internet i słuchać bez zacięć
    > muzyki z Tidal'a? (na telefonie)?

    Nie, bo na 99% nie jest to stabilny 1 Mbps tylko sieczka z przerwami

  • 3. Data: 2018-03-15 15:30:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nie, bo na 99% nie jest to stabilny 1 Mbps tylko sieczka z przerwami

    Ale jak dlugimi przerwami ?

    Programy odtwarzajace lubia sobie zbuforowac kawalek utworu, to w
    czasie przerwy moga odtwarzac z pamieci, a potem dociagna.
    Tidal jak kompresuje muzyke ?
    Jesli np do 128kb/s, to 1Mbps moze rwac, wystarczy ze bedzie dostepny
    przez 15-20% czasu ... bez dlugich przerw.

    Video wymaga wiecej.

    Przegladanie internetu moze byc uciazliwe, jak cos klikniesz, a tu
    minuta przerwy.

    J.

  • 4. Data: 2018-03-15 16:29:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-15 o 15:30, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Programy odtwarzajace lubia sobie zbuforowac kawalek utworu, to w czasie
    > przerwy moga odtwarzac z pamieci, a potem dociagna.

    Słucham radia z tunein i tam buforuje się chyba nawet 30 min.

    Tidal ma opcję "zrzucenia na dysk lokalny" ulubionych utworów
    Nie testowałem ale znając życie to będzie chciał się połączyć o
    pozwolenie czy coś w ten deseń i może być przerwa i tak.

    Chciałbym się pozytywnie zdziwić.
    Sorry ale takie g...o to dzisiejsze oprogramowanie a operatorzy jeszcze
    większe :-)

  • 5. Data: 2018-03-16 00:02:54
    Od: m...@g...com

> [...]
    > Jesli np do 128kb/s, to 1Mbps moze rwac, wystarczy ze bedzie dostepny
    > przez 15-20% czasu ... bez dlugich przerw.

    Przy ustawieniu wysokiej jakości pobiera 5-6 MB, przy niskiej ok.3 MB za utwór 4 min.
    Jest on buforowany ale pobieranie trwa kilka sekund z prędkością 3-4 mbps a potem 0.
    Na we-free 1 mbps z UPC jest słabo i ciekaw jestem czy z LTE byłobt tak samo?

  • 6. Data: 2018-03-17 00:56:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "miroski" 1...@g...co

    > Czy przy takiej prędkości da się przeglądać Internet

    Tak.

    > i słuchać bez zacięć muzyki

    Tak.

    > z Tidal'a? (na telefonie)?

    Można nawet oglądać większość nie najnowszych filmów
    bez pięciominutowego ;) buforowania. Ale ;) dopiero
    wówczas można, gdy '1 mbps' to '1 Mbps', nie zaś
    'w porywach 1 Mbps'.

    m -- mili
    M -- mega
    b -- bit
    B -- Bajt

    Niby '1 bajt == 8 bitów', ale to nie jest dobre/uniwersalne
    równanie, bo zwykle w transferach 1 bajt zawiera dodatkowe
    bity porządkowe/kontrolne...

    Ja na 5 Mbps (w porywach 5 Mbps) bez trudu naraz ciągnę kilka
    filmów -- niekoniecznie mocno buforowanych. (oglądanie jednego
    jest zazwyczaj nudne, o ile to nie jest klasyk wysokich lotów)

    -=-

    1 Mbps to nawet mało dla CDDA bez kompresji, ale IMO nie
    chcesz rezygnować z kompresji...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee

  • 7. Data: 2018-03-19 14:27:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2018 09:55:09 -0700 (PDT), miroski napisał(a):

    > Czy przy takiej prędkości da się przeglądać Internet

    No way :)
    --
    Jacek
    I hate haters.