  • 1. Data: 2005-10-24 16:28:42
    Temat: 10 Mb/s w TP
    Od: "orbit" <a...@w...pl.time>

    Ile TP może sobie kszyknąć ża 10 Mb/s symetrycznie na terenie Tomaszowa Maz.
    Ostatnią mile pociągniemy sami. Czyli od jakieś centrali podłączymy sie na
    własną rękę.

  • 2. Data: 2005-10-24 17:04:07
    Temat: Re: 10 Mb/s w TP
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    orbit napisał(a):
    > Ile TP może sobie kszyknąć ża 10 Mb/s symetrycznie na terenie Tomaszowa Maz.
    > Ostatnią mile pociągniemy sami. Czyli od jakieś centrali podłączymy sie na
    > własną rękę.

    *Kszyknąć* to nie wiem, ale zaproponują ok. 7000 netto.

    --
    Pozdrawiam, Szymon

    (odpowiadając popraw adres)

  • 3. Data: 2005-10-24 17:10:56
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    orbit wrote:
    > Ile TP może sobie kszyknąć ża 10 Mb/s symetrycznie na terenie Tomaszowa Maz.
    > Ostatnią mile pociągniemy sami. Czyli od jakieś centrali podłączymy sie na
    > własną rękę.

    niedawno na tej grupie widzialem cene 3600 netto

  • 4. Data: 2005-10-24 18:00:19
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Szymon w <djj47d$ij5$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:

    > *Kszyknąć* to nie wiem, ale zaproponują ok. 7000 netto.

    za ciut wiecej mozna wyrwac 23mb ATM.. ale to juz rozmowa z centrala nie
    opiekunkem biznesowym...

    --
    Administrator: osoba bardziej inteligentna a napewno bardziej leniwa

  • 5. Data: 2005-10-24 18:07:20
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):
    > Szymon w <djj47d$ij5$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:

    > za ciut wiecej mozna wyrwac 23mb ATM.. ale to juz rozmowa z centrala nie
    > opiekunkem biznesowym...

    Zgadza się, od 20Mbps cena za 1Mbps spada znacznie.

    --
    Pozdrawiam, Szymon

    (odpowiadając popraw adres)

  • 6. Data: 2005-10-24 18:10:52
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Szymon napisał(a):

    > Zgadza się, od 20Mbps cena za 1Mbps spada znacznie.

    cena to nie wszystko ...

    --
    Mateusz

  • 7. Data: 2005-10-24 18:39:03
    Od: "orbit" <a...@w...pl.time>

    > cena to nie wszystko ...

    no wiadomo że nie wszsytko, ale główny wyznacznik to cena i jakość w TP nie
    jest najgorzej napewno lepiej niz w jakis profuturo

  • 8. Data: 2005-10-24 18:39:44
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Mateusz Swatek w <djj7pa$rn3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> zeznal:

    > cena to nie wszystko ...

    pozatym dostaniesz to jedej rurze (ATM) a nie 5x2mbit z LB per Flow przy
    pomocy FrameRelay... Jedyny minus przy ATM to cena routera...

    BTW - wie ktos ktos gdzie mozna wyleasingowac jakis routerek pod ATM
    tepsiane?

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Jaki adres?

  • 9. Data: 2005-10-24 18:44:55
    Temat: Re: 10 Mb/s w TP [OT]
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Marcin Kowalczyk wrote:

    > --
    > Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    > - Jaki adres?
    > - 192.168.4.1

    - panie, nie dojadę, to adres prywatny!

    B.

  • 10. Data: 2005-10-24 18:47:04
    Od: "orbit" <a...@w...pl.time>

    > pozatym dostaniesz to jedej rurze (ATM) a nie 5x2mbit z LB per Flow przy
    > pomocy FrameRelay... Jedyny minus przy ATM to cena routera...

    spoko spoko ale co będą ciągnać światłowód do mnie? ja mam z 700 m do
    centrali i pozatym jest to na osiedlu mieszkalnym. nie wiem czy tak łatwo
    będzie dociągnąć światło