  • 1. Data: 2017-02-16 15:19:32
    Temat: 101 dalmatyńczyków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Virgin:

    Otrzymaliśmy zwrot wskazanego zamówienia.
    W takim wypadku prosimy o złożenie nowego zamówienia.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,
    Michał'
    Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service

    Ja:

    Zamówiłem u Was 3 ładne numery -- żaden do mnie nie dotarł.
    Nie zależy mi na byle jakim numerze.
    Proszę o ten numer, który zamówiłem.

    LC

    Te 3 ładne numery:

    579 51 66 99
    5 79 51 51 97
    579 515 373

    Virgin zachęca do brania numerów, ale nie daje.
    W regulaminie pisze o pięciu -- nie daje nawet dwóch.
    A gdy już daje -- kurier przywozi zły numer a Virgin
    zaprasza do złożenia nowego zamówienia....

    Zastanawiałem się nad tym, jaki mechanizm wyłuskuje
    ,,złote'' i ,,platynowe'' numery. Teraz już wiem....

  • 2. Data: 2017-02-17 23:51:28
    Temat: Re: 101 dalmatyńczyków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o84cds$1h7$...@n...news.atman.pl

    Kolejne wieści:

    Virgin, dziś na kwadrans przed 21 godziną:

    Subject: ODP: Nowy numer

    Witam,
    Niestety nie mamy możliwości wybrania numeru za klienta.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,
    Łukasz Jędrzejewski
    Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service

    Ja przed kilkoma minutami:

    Więc proszę o ten numer, który już zamówiłem via WWW. :)

    LC

  • 3. Data: 2017-02-19 20:38:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o87upj$hs0$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service

    > Ja przed kilkoma minutami:

    > Więc proszę o ten numer, który już zamówiłem via WWW. :)

    Virgin:

    Numer należy wybrać osobiście z naszej strony nie
    mamy możliwości wybrania numeru za klienta.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,
    Łukasz Jędrzejewski
    Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service

    Rozmowa jak głuchym.

  • 4. Data: 2017-02-21 01:49:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o8cs7e$adf$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,
    > Łukasz Jędrzejewski
    > Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service

    Ale odpowiedziałem:

    Ja już wybrałem trzy numery ładne -- żaden z nich do mnie nie dotarł.
    Nie mam siły na szukanie ładnych numerów -- skoro ŻADEN z wybranych,
    ładnych numerów do mnie nie dotarł.

    Albo wyślijcie zamówiony numer (rzeko pomyliliście przesyłki)
    albo musimy odłożyć kompletowanie wzorowane na Okrutnej...
    (na Cruelli -- na Waszej stronie WWW zachęcaliście do zamawiania
    numerów i jako wzór podaliście Cruellę z jej Dalmatyńczykami)

    Nie gniewajcie się -- ale jesteście niepoważni.

    LC

    Postscriptum...

    Aby nie mnożyć niepotrzebnie postów:

    "PlaMa" 58a8432a$0$5158$6...@n...neostrada.pl

  • 5. Data: 2017-02-22 13:46:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o8g2qq$ct7$...@n...news.atman.pl

    > Aby nie mnożyć niepotrzebnie postów:

    > "PlaMa" 58a8432a$0$5158$6...@n...neostrada.pl

    Po ogarnięciu się, piszę, co następuje:

    Virgin:

    Witam
    Zamówienie nr 7649919 zostało zrealizowane i otrzymaliśmy
    zwrot nie mamy możliwości ponownej wysyłki tego zamówienia.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,
    Grzegorz Napiórkowski
    Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service

    Ja:

    Zamawiającą osobą była tutaj Danuta Ciszewska.

    Przysłali Państwo Danucie Ciszewskiej przesyłkę
    przeznaczoną osobie o nazwisku Budziosz. Nie
    przysłali Państwo Danucie Ciszewskiej żadnej
    innej przesyłki po złożeniu wiadomego zamówienia.

    W związku z powyższym trudno mówić o zrealizowaniu zamówienia.

    Czy twierdziliby Państwo, że zamówienie zostało zrealizowane, gdyby
    zamiast zamówionej SIMki przysłali Państwo cukier lub pantofle?

    Przysłali Państwo Danucie Ciszewskiej coś, czego Danuta Ciszewska
    nie zamówiła i nie przysłali Państwo Danucie Ciszewskiej tego, co
    Danuta Ciszewska zamówiła.

    Zatem nie zrealizowali Państwo wiadomego zamówienia.

    -=-

    Błędy popełnia każdy człowiek, ale:

    - choć zamówiłem u Państwa trzy ładne numery,
    żaden z nich do mnie nie dotarł

    - zamówiłem u Państwa wiele przeciętnych
    numerów, które do mnie dotarły bezproblemowo

    - niektórzy ludzie potrafią błędy naprawiać
    a Państwo trwają w błędzie

    naprawa błędu jest łatwa -- mogą Państwo
    przysłać mi platynowy (abym długo nie
    szukał) numer za darmo

    Mnie zależy na ładnym numerze (bo zależy mi na zadowoleniu moich
    klientów) a Państwu chyba zależy na zadowoleniu Państwa klientów,
    do których jestem zaliczony. Zachęcony Waszymi reklamami oraz
    informacjami, włożyłem sporo wysiłku w wybranie ładnego numeru,
    którego nie otrzymałem.

    LC

  • 6. Data: 2017-02-23 13:35:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o8k182$596$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > przeznaczoną osobie o nazwisku Budziosz. Nie
    > przysłali Państwo Danucie Ciszewskiej żadnej
    > innej przesyłki po złożeniu wiadomego zamówienia.

    Na zewnętrznej kopercie były poprawne dane adresowe Danuty, ale
    wewnątrz były dane osoby o nazwisku Budziosz... A że przesyłka
    dotarła za sprawą kuriera, którego obowiązkiem (obok dostarczenia
    przesyłki) była stosowna (wymuszona wiadomą ustawą [dzięki której
    mamy bonusy) weryfikacja -- Danuta przesyłki odebrać nie mogła,
    choć pokwitowała odbiór swym podpisem, który (jeśli wierzyć
    słowom kuriera) został anulowany...

    Poprosiłem (m@ilem) Virgin Mobile o dostarczenie SIMki Pocztą_z_trąbką,
    ale moja prośba została odrzucona...

    Witam,

    nie ma możliwości wysłania zamówienia Pocztą Polską.
    Zamówienia są realizowane przez firmę Kurierską.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,

    Łukasz Ranicki

    Podobnych próśb było więcej -- odrzucono te, które dotyczyły numerów ładnych.
    W wypadku numeru przeciętnego, poproszono mnie o numer zamówienia, dając mi
    nadzieję na dostarczenie SIMki Pocztą, ale poproszono zbyt późno.

    Opóźnienie było efektem złożenia co najmniej dwóch czynników:

    - @adres Virgin był niepoprawny, dlatego moja prośba dotarła z opóźnieniem
    - Virgin nie śpieszy się z odpowiadaniem i dość często odpowiada po czasie,
    czyli wtedy dopiero, gdy odpowiedź już jest bezwartościowa/przeterminowana

    -=-

    Przykład odmowy:

    zamówienia obecnie są wysyłane tylko i wyłacznie przez firmę kurierską,
    nie ma możliwości wysłania zamówienia zwykłym listem.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,

    Łukasz Ranicki

    Zamówiłem przed chwilą u Was nowy numer (579 51 66 99) telefonu
    na moje dane. Nie ma potrzeby słania SIMki kurierem -- mogę odebrać
    ją jako zwykłą przesyłkę pocztową i samodzielnie zarejestrować,
    numer, w czym mam wprawę.

    BTW -- numer oczywiście nie dotarł do mnie.

    Przykład z nadzieją:

    poproszę o numer zamówienia.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,

    Łukasz Ranicki

    Zamówiłem u Was starter, który chcecie dostarczyć do mnie kurierem --
    możecie
    dostarczyć mi zwykłą pocztą papierową. Obiecuję, że zarejestruję via WWW,
    jeśli
    przyślecie zwykłą pocztą -- mam u Was zarejestrowane trzy numery. LC

    Taką (z nadzieją wewnątrz) odpowiedź otrzymałem około 14 grudnia 2016 roku.
    Odmowa -- to czas około 10 lutego.

    -=-

    Ponawiam propozycję wysłania mi numeru platynowego -- ale za zero.
    Numery platynowe tylko tym różnią się od innych/zwykłych, że nie
    trzeba tracić czasu na wyszukanie ładnego, zatem Virgin nie jest
    tu stratny, o ile ma uczciwe intencje.

    Na razie wiele wskazuje na to, że jeśli klient wybierze zbyt ładny
    numer -- nie on/ów_klient stanie się ,,posiadaczem'' tego numeru.

    - przeciętne numery dotarły bezproblemowo
    - przeciętny numer najwyraźniej można dostarczyć Pocztą
    - dwa ładne numery nie doczekały się realizacji

    - Virgin, odmawiając przyjęcia zamówienia, nie powołuje się
    na konkretny artykuł Regulaminu, a PDF z Regulaminem nie
    zawiera tekstu, lecz grafikę, którą trzeba dopiero zOCeRować,
    by korzystać z wyszukiwarki
    - Regulamin mówi o maksymalnie 5 numerach na jeden Pesel
    - Virgin zachęca do brania numerów i jako wzór podaje
    Cruellę z jej 101 dalmatyńczykami

    być może jest to zachęta z podtekstem, gdyż kolekcja owej
    Okrutnicy nie była chlubna

    - akurat numer z Budziosz miał trafić naprawdę do Biura
    Rachunkowego, którego Danuta (moja matka) jest
    właścicielką a ja jestem niepełnoetatowym (1/16 etatu)
    pracownikiem,zajmującym się (między innymi) komunikacją
    (telefoniczną, netową i podobną...)

    - jeden ładny numer doczekał się realizacji błędnej

  • 7. Data: 2017-02-23 23:53:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o8mkul$qfv$...@n...news.atman.pl

    Virgin:

    na jakiej podstawie oparte zostało stwierdzenie iż zostało wysłane
    w zamówieniu numer 7649919 zamówienie zupełnie innej osoby?

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,

    Łukasz Ranicki

    Ja:

    Na zewnętrznej kopercie przywiezionej przez kuriera do Danuty
    Ciszewskiej były poprawne dane adresowe Danuty Ciszewskiej,
    ale wewnątrz tejże koperty były dane osoby o nazwisku Budziosz...

    A że przesyłka dotarła za sprawą kuriera, którego obowiązkiem (obok
    dostarczenia przesyłki) była stosowna weryfikacja -- Danuta Ciszewska
    przesyłki odebrać nie mogła, choć pokwitowała odbiór swym podpisem
    złożonym na elektronicznym urządzeniu, który (jeśli wierzyć słowom
    kuriera) został anulowany...

  • 8. Data: 2017-02-27 01:24:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o8np5g$qs$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > przesyłki odebrać nie mogła, choć pokwitowała odbiór swym podpisem
    > złożonym na elektronicznym urządzeniu, który (jeśli wierzyć słowom

    Virgin:

    Widzę w systemie, że zostały wysłane prawidłowe dokumenty.
    Z informacji wynikających ze strony firmy kurierskiej
    wynika, że otrzymaliśmy zwrot przesyłki.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,
    Patrycja Lachowska
    Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service

    Ja:

    Złożyłem już wyczerpujące wyjaśnienia -- wewnątrz koperty były dane innej osoby.

  • 9. Data: 2017-03-02 11:37:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o8vrku$q4j$...@n...news.atman.pl

    I wreszcie zakończenie sporu.

    Virgin:

    Witam,
    Proszę o podanie numeru PESEL Pani Danuty Ciszewskiej oraz
    o potwierdzenie adresu do wysyłki. Zlecimy wysłanie karty
    przypisanej do numeru 579515373 w ramach duplikatu.

    Pozdrawiam i pozostaję do dyspozycji,
    Łukasz Jędrzejewski
    Centrum Miłej Obsługi Klienta | Customer Service

    Ja:

    [cenzura]

    Państwa rozwiązanie satysfakcjonuje mnie w 100 procentach.
    Dziękuję za Państwa decyzję. :)

    LC

  • 10. Data: 2017-05-10 22:01:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o98sm2$lc6$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Ja:

    > [cenzura]

    > Państwa rozwiązanie satysfakcjonuje mnie w 100 procentach.

    Niestety konto ważne tylko do połowy maja br.
    Najwyraźniej regulamin #F uległ zmianie.