  • 1. Data: 2018-05-15 20:42:49
    Temat: 11 letnie strucle
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Z dedykacją dla tych co tutaj pisali, że strach 6-7 letnim autem
    wyjechać za miasto :-D

    -
    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/prz
    egląd-ogłoszeniowy-wysłużone-11-letnie-złomy-zalewaj
    ące-polskie-ulice/ar-AAxgjWI?ocid=spartanntp#page=1

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2018-05-15 22:29:46
    Temat: Re: 11 letnie strucle
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    egląd-ogłoszeniowy-wysłużone-11-letnie-złomy-zalewaj
    ące-polskie-ulice/ar-AAxgjWI?ocid=spartanntp#page=1

    Auta powinny być po 5 latach użytkowania obowiązkowo złomowane, a jak
    ktoś się nie podporządkuje to nakładać kary w wysokości podwojonej ceny
    tego auta przy zakupie.

    Poza tym cena benzyny powinna być 5 razy wyższa, bo obecnie tylko
    dlatego, że jest taka tania to ludzie jeżdżą bez celu.

    Diesle natychmiast wszystkie na złom.

    Kiedyś ludzie chodzili piechotą, jeździli na rowerach, a towary pchali
    na wózkach i było dobrze. Teraz byle kto chce dupę wozić.

  • 3. Data: 2018-05-15 22:49:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Poniewaz grozi wszystkim otylosc rowerow tez bym zakazal. Chodzenie jest kilka razy
    bardziej energochlonne niz jezdzenie na rowerze.

  • 4. Data: 2018-05-16 02:01:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Poniewaz grozi wszystkim otylosc rowerow tez bym zakazal. Chodzenie jest kilka razy
    bardziej energochlonne niz jezdzenie na rowerze.

    To tak za ciosem zakazać przy okazji hulajnóg, wrotek, deskorolek
    i innych wynalazków których nie widziałem lub nie pamiętam.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-05-16 03:05:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ogolnie zakazac wszystkiego co ma kola i nie sluzy do przemieszczania sie politykom i
    ich kumplom.

  • 6. Data: 2018-05-16 05:36:40
    Od: Bok <a...@g...com>

> [...]
    egląd-ogłoszeniowy-wysłużone-11-letnie-złomy-zalewaj
    ące-polskie-ulice/ar-AAxgjWI?ocid=spartanntp#page=1

    śmiej się smiej a ja wczoraj kupiłem nowiutki samochód w salonie marki
    wir leben autos

    ten zapach nowości którego użytkownik 11letniego "cuda" nie zazna

    a co bardziej ciekawe przesiadam się z 11 letniego pojazdu "niemiec
    płakał jak sprzedawał"

  • 7. Data: 2018-05-16 06:10:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2018 o 05:36, Bok pisze:

> [...]
    >
    > ten zapach nowości którego użytkownik 11letniego "cuda" nie zazna
    >
    > a co bardziej ciekawe przesiadam się z 11 letniego pojazdu "niemiec

    Ale chwalisz się czy żalisz?

    Shrek

  • 8. Data: 2018-05-16 08:21:07
    Od: p...@g...com

    --śmiej się smiej a ja wczoraj kupiłem nowiutki samochód w salonie marki
    wir leben autos

    rok temu zmienili slogan :-)

    http://media.opel.de/media/de/de/opel/unternehmen.de
    tail.html/content/Pages/news/de/de/2017/opel/06-13-i
    nsignia-kampagne.html

    --a co bardziej ciekawe przesiadam się z 11 letniego pojazdu "niemiec
    płakał jak sprzedawał"

    znajomy kupil opla (Crossland X) po czym wyczytal ze to plyta emp2 czyli pezio 3008,
    rozczarowanie spore ciekawe czy opcom zadziala czy tylko jakies francuskie wynalazki

  • 9. Data: 2018-05-16 09:07:15
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Kiedyś ludzie chodzili piechotą, jeździli na rowerach, a towary pchali
    > na wózkach i było dobrze. Teraz byle kto chce dupę wozić.

    Prawda panocku. Kiedys zakladano babom chomonto chomato i orano nimi pole!

  • 10. Data: 2018-05-16 09:36:51

    > Poniewaz grozi wszystkim otylosc rowerow tez bym zakazal. Chodzenie jest kilka razy
    bardziej energochlonne niz jezdzenie na rowerze.

    Błąd. Przy panującej otyłości pedałowanie ;-) jest dużo bezpieczniejsze
    dla narządów ruchu i łatwiej wdraża grubasów wożących się blachosmrodami
    w świaoat zdrowia i powszechnej szczęśliwości.
    Spoko o sobie przecież piszę :-)

    A i smoooooogggguuuuu nie będzie ;-)