  • 11. Data: 2018-05-16 10:49:04
    Temat: Re: 11 letnie strucle
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d14d57ec-f127-4ae7-9b63-52de5b0bae25@go
    oglegroups.com...
    >--śmiej się smiej a ja wczoraj kupiłem nowiutki samochód w salonie
    >marki
    >wir leben autos

    >rok temu zmienili slogan :-)

    >http://media.opel.de/media/de/de/opel/unternehmen.d
    etail.html/content/Pages/news/de/de/2017/opel/06-13-
    insignia-kampagne.html

    Moze wroca. Po francusku bedzie lepiej brzmialo :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-05-16 17:08:57
    Od: Bok <a...@g...com>

    > Ale chwalisz się czy żalisz?

    wyrażam opinię że wole nowe podstawowe auto niż 11 letnie wypierdziałe
    wyklepane "cudo" "niemiec płakał jak sprzedawał"

  • 13. Data: 2018-05-16 17:22:08
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Z dedykacją dla tych co tutaj pisali, że strach 6-7 letnim autem
    > wyjechać za miasto :-D
    TAK jest!
    Bezpieczeństwo jest najważniejsze!
    Dla przypomnienia: najważniejsze urzędy kilku państw też miały
    bezpieczeństwo na szyldzie np. UB, RSHA, KGB, STASI.
    Jacek

  • 14. Data: 2018-05-16 18:03:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Z dedykacją dla tych co tutaj pisali, że strach 6-7 letnim autem
    > wyjechać za miasto :-D

    A dedykację dla fanów przebiegu rzędu MAX kilkunastu tys km rocznie w
    klasie D/E to też jakąś masz?

  • 15. Data: 2018-05-16 18:08:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 16.05.2018 o 18:03, Cavallino pisze:
    > A dedykację dla fanów przebiegu rzędu MAX kilkunastu tys km rocznie w
    > klasie D/E to też jakąś masz?

    A jaki związek ma segment auta z tym ile ktoś jeździ? Niezależnie czym
    jeżdżę, to do pracy i sklepu mam taką samą odległość :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2018-05-16 18:24:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > A jaki związek ma segment auta z tym ile ktoś jeździ?

    Segment nie, ale przebieg ze struclowatością - spory.
    Podobnie jak kręcenie licznika ze struclowatością - jeszcze większy.

  • 17. Data: 2018-05-16 20:04:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.05.2018 o 17:08, Bok pisze:

    > wyrażam opinię że wole nowe podstawowe auto niż 11 letnie wypierdziałe
    > wyklepane "cudo" "niemiec płakał jak sprzedawał"

    Ja też. Wolę też być piękny, młody i bogaty. A póki mam krótką kołderkę,
    to wolę zoszczędzoną kasę wydać lepiej.

    Shrek

  • 18. Data: 2018-05-16 20:20:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 16.05.2018 o 18:24, Cavallino pisze:
    > Segment nie, ale przebieg ze struclowatością - spory.

    Wraz z wiekiem się starzejemy, ale dla mnie niejedna czterdziestka to
    wciąż laska.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2018-05-16 21:23:00
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wraz z wiekiem się starzejemy, ale dla mnie niejedna czterdziestka to
    > wciąż laska.

    jak to mówią niektórzy nauczyciele akademiccy- dziewczyny z czwartego roku
    zawsze w tym samym wieku;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 20. Data: 2018-05-16 22:16:29
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-05-16 17:08, Bok wrote:
    > wyrażam opinię że wole nowe podstawowe auto niż 11 letnie wypierdziałe
    > wyklepane "cudo" "niemiec płakał jak sprzedawał"

    a to juz zalezy, z jednej strony tez wole nowe, z drugiej na nowego rama
    z hemi mnie nie stac a na 11 letniego tak ;)