  • 31. Data: 2018-05-20 14:17:22
    Temat: Re: 11 letnie strucle
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-05-2018 o 12:06, Uzytkownik pisze:

    > Jak nie ma, jak są. Sam byłem zdziwiony, że ktoś coś takiego wymyślił.

    Tyle że to się tylko tak nazywa, a pachnie zupełnie inaczej.

  • 32. Data: 2018-05-20 15:36:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2018 o 14:17, Cavallino pisze:

    > Tyle że to się tylko tak nazywa, a pachnie zupełnie inaczej.

    Tak czy inaczej stworzenie "zapachu nowości" nie wydaje się
    skomplikowanym przedsiewzięciem. Psy w kosmos latają, więc...

    Shrek

  • 33. Data: 2018-05-21 03:03:26
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 20 maja 2018 04:01:41 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

    > Właśnie się zastanawiałem, że jakby smród świeżego plastiku był
    > pożądany, to rynek by to zapewnił. Skoro nie ma wuderbaumów o zapachu
    > plastiku z silikonem, to widać jednak wcale ludzie tego nie pożądają;)

    Ten zapach to specjalny perfum ktorego zadaniem jest:
    1. przykryc zapach wszelkich technbikaliow ktorych nie da sie sprawnie umyc a sa
    obecne w nowym aucie
    2. byc obecnym przez relatywnie dlugi okres czasu
    3. byc na tyle specyficznym ze nie spotykanym nigdzie indziej
    4. kojarzyc sie z nowoscia i samochodem.

    I to nie jest tak ze ten zapach bierze sie z form wtryskowych plastiku czy tapicerki,
    gabki czy farby. On jest specjalnie dodany aby w nowym aucie byl.

    A ten co sie kupuje w choince w markecie jest prawie tym samym tyle ze nie orginalny
    a podrobiony.

    I nie, kupno takiego zapachu nie jest tylko prozna podroba poczucia sie specjalnie w
    starym rzechu. Ten zapach sprawnie przykrywa inne zapachy wiec nadaje sie do kazdego
    auta gdzie sluzy przykryciu zapachu, starych skarpet, zgnilych lisci, papierosow,
    przegrzanego plastiku czy wygrzanego smaru z kluczy w skrzynce z narzedziami itp.

  • 34. Data: 2018-05-21 11:07:14
    Od: e...@g...com

    To chinska podkladka na mysz, z poduszką pod nadgarstek,,która kupiłem rok temu też
    musiala być pryskana, bo pomimo roku przebywania na zewnatrz na chłodzie, deszczu i
    sniegu capi z niej niemiłosiernie:-)