  • 1. Data: 2009-06-09 14:28:32
    Temat: 18-20 września - Pierwsze Warsztaty Podróżników Motocyklowych
    Od: Mariusz Ignatowicz <m...@m...pl>

    Witam

    Tym razem chciałbym zaprosić Szacownych Precli na Pierwsze Warsztaty
    Podróżników Motocyklowych "Motovoyager 2009". Impreza odbędzie się w
    dniach 18-20 września w podwarszawskich Urlach. Oprócz typowych
    atrakcji dla tego typu spotkań (wspólne rozmowy przy ognisku oraz
    pokazy filmów i zdjęć z najciekawszych wypraw) planujemy kilka paneli
    tematycznych, m.in.:

    * warsztaty fotografii podróżniczej,
    * warsztaty z nawigacji GPS,
    * warsztaty mechaniczne dla podróżników motocyklowych.

    Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i pomysły (możliwe jest dodanie
    jakiegoś panelu, jeśli będzie wystarczająca liczba chętnych),
    aczkolwiek plan jest dość napięty i niektóre panele musiały by się
    wtedy odbywać równolegle.

    Całkowity koszt imprezy wynosi 350 zł i zawiera wyżywienie (pięć
    posiłków, od piątkowej kolacji) oraz dwa noclegi w kilkuosobowych
    pokojach. Liczba miejsc jest oczywiście ograniczona - decyduje
    kolejność zgłoszeń.

    Pozdrawiam

    Mariusz Ignatowicz
    wydawca magazynu Motovoyager

  • 2. Data: 2009-06-15 10:11:15
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Mariusz Ignatowicz" <m...@m...pl> wrote in message
    p.googlegroups.com...
> [...]

    > Podróżników Motocyklowych "Motovoyager 2009". Impreza odbędzie się w
    > dniach 18-20 września w podwarszawskich Urlach.

    Mariuszu, czy wybierajac termin braliscie pod uwage ze Felki to, zazwyczaj,
    3-ci weekend Wrzesnia? Sympatycy "jednego i drugiego" moga miec problem.

    PS. Tak czy tak dopisuje do kalendarza - szczegoly na priva.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj