  • 1. Data: 2009-12-27 00:58:01
    Temat: 19 gr mBank
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Posiedziałem ostatnio z kalkulatorem i wyszło mi, że opłaca mi się
    przyłączyć do szczęśliwej rodzinki mBanku, ale małe pytanie. Czy ta
    promocja z 19gr/min nadal obowiązuje? Czy można przenieść na nią numer?
    Czy w lipcu faktycznie się skończy (czy były jakieś plotki co do tego?)?

  • 2. Data: 2009-12-27 10:21:33
    Temat: Re: 19 gr mBank
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sun, 27 Dec 2009 01:58:01 +0100, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Posiedziałem ostatnio z kalkulatorem i wyszło mi, że opłaca mi się
    >przyłączyć do szczęśliwej rodzinki mBanku, ale małe pytanie. Czy ta
    >promocja z 19gr/min nadal obowiązuje? Czy można przenieść na nią numer?

    Z tego co pisze na stronie Mb promocja trwa do 7 grudnia, startery
    zostały już wyprzedane ale numer można jeszcze przenieść tylko musisz
    we wniosku podać kod 7343:
    http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

    >Czy w lipcu faktycznie się skończy (czy były jakieś plotki co do tego?)?

    Narazie nic niewiadomo, wszystko to gdybanie ale nawet jeśli by się
    promocja skończyła to można będzie przenieść numer do innej sieci
    także nie ma co się narazie przejmować.

  • 3. Data: 2009-12-27 12:18:07
    Od: "Jack " <j...@W...gazeta.pl>

    PlaMa <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > promocja z 19gr/min nadal obowiązuje? Czy można przenieść na nią numer?
    > Czy w lipcu faktycznie się skończy (czy były jakieś plotki co do tego?)?

    Od lipca będzie po prostu jeszcze taniej :)
    Korzystam z mMobile i zadowolony jestem po prostu.Polecam :)

  • 4. Data: 2009-12-27 17:33:39
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-12-27 19:01, W pisze:

    > Teoretycznie wczoraj na stronie jeszcze wisiała, więc pewnie obowiązuje

    No niby udało mi się zamówić przez przeniesienie numeru, więc chyba działa

    > Jeżeli za plotkę uważasz zapis z regulaminu to gratuluję ;)
    > (a co będzie potem, to jedynie wróżenie z fusów...)

    pytałem się czy były jakieś plotki czy będą przedłużali tą promocję, czy
    dadzą coś lepszego itp. itd. O takie plotki się pytałem :)

    PS. dadzą mi jakieś ostrzeżenie, że koniec z Orange?
    Mam na koncie jeszcze jakieś 20 zł i szkoda by je orangutanowi oddawać.

  • 5. Data: 2009-12-27 18:01:24
    Od: W <a...@o...pl>

    PlaMa wystukał, co następuje:

  • 6. Data: 2009-12-27 18:47:28
    Od: orcio <o...@N...pl>

    PlaMa pisze:

    > No niby udało mi się zamówić przez przeniesienie numeru, więc chyba działa

    automat na stronie działa jak kurier przyjdzie to będzie potwierdzone

> [...]
    >
    > PS. dadzą mi jakieś ostrzeżenie, że koniec z Orange?
    > Mam na koncie jeszcze jakieś 20 zł i szkoda by je orangutanowi oddawać.

    w regulaminie jest napisane co kiedy:
    Aspiro rozpatruje wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru
    telefonicznego w terminie 2 dni od daty otrzymania przez Aspiro
    podpisanych przez Nowego Klienta dokumentów wskazanych w § II ust. 3 i
    zawiadamia Nowego Klienta w terminie 7 dni od daty otrzymania
    przez Aspiro podpisanych dokumentów...

    orcio