  • 1. Data: 2014-08-27 10:08:23
    Temat: 1984
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Orwellowska wizja świata przyszłości zdaje się by u nas bliżej niż dalej:

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Na-drogach-bezpiec
    zniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wi
    adomosc.html?ticaid=11356a

    Jesteśmy my, bydło do dyscyplinowania i oni. Im wszystko wolno, a ich w
    miejscu publicznym nawet nie wolno nam podsłuchać.

  • 2. Data: 2014-08-27 21:12:27
    Temat: Re: 1984
    Od: tá´Ź

    Trybun wrote:

    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Na-drogach-bezpiec
    zniej-bo-kierowcy-
    sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wiadomosc.html?ticai
    d=11356a

    "Gdy chcielibyśmy wskazać grupy kierowców, które rzadziej są sprawcami
    wypadków, to byłyby to kobiety - stanowią one ok. 40 proc. wszystkich
    kierowców, a powodują tylko 20 proc. wypadków - wyjaśniła ekspertka."

    Szkoda, że "ekspertka" nie wzięła pod uwagę przeciętnego przebiegu
    kobiety i mężczyzny.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2014-08-27 21:37:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 27 Aug 2014 19:12:27 GMT, tá´Ź wrote:

> [...]
    >kierowców, a powodują tylko 20 proc. wypadków - wyjaśniła ekspertka."
    >
    >Szkoda, że "ekspertka" nie wzięła pod uwagę przeciętnego przebiegu

    Zwlaszcza ze w Polsce samochod to pzredluzenie penisa

    A.L.

  • 4. Data: 2014-08-27 22:53:16
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Szkoda, że "ekspertka" nie wzięła pod uwagę przeciętnego przebiegu
    > kobiety i mężczyzny.
    No tak...
    Te/ci co pracują w agencjach to maja pewnie przebieg znacznie większy od
    standardowego... :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2014-08-27 22:54:47
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zwlaszcza ze w Polsce samochod to pzredluzenie penisa
    AAA, to dlatego tyle kobiet jeździ samochodami, bo potrzebują rozkoszy? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2014-08-27 23:04:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tᴏ" 53fe2d9b$0$3043$6...@n...neostrada.pl

    > Szkoda, że "ekspertka" nie wzięła pod uwagę
    > przeciętnego przebiegu kobiety i mężczyzny.

    IMO rzadka jazda sprzyja wypadkom.
    Jeżdżąc raz na tydzień -- wiem coś o tym. ;)

    Z innej strony -- gdy ktoś rzadko jeździ, zwykle
    wybiera sprzyjające mu okoliczności: dobre warunki
    pogodowe, małe natężenie ruchu, odpowiednią porę dnia...

    Także przesiadanie się do nieznanego/cudzego/nowego
    samochodu sprzyja wypadkom.

    -=-

    Moim zdaniem płeć ma nikły wpływ na kolizyjność.
    Ważniejsze jest uznawanie rzeczywistości za
    jedyne możliwe rozwiązanie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-08-27 23:25:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > moto.wp.pl pisze tak:

    "Fotoradary działające przez całą dobę i kamery miejskiego monitoringu
    dyscyplinują kierowców. - Kierowcy przestają być anonimowi i mają
    świadomość nieuchronności kary - uważa zastępca kierownika Centrum
    Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Instytutu Transportu Samochodowego (CBRD
    ITS) Justyna Wacowska."

    To źle uważa. Kryzys spowodował wzrost wartości pieniądza. Ludzie nie
    chcą go wydawać na głupoty. Tymbardziej że nawigacja gada gdzie
    fotoradary stoją. Teraz żelazne biznesy padają. Wszędzie pełno wolnych
    lokali do wynajęcia. Jakbym więcej zarabiał to wykładałbym na mandaty.

    "Przeprowadzona w 2014 roku kontrola NIK-u wykazała, że ponad 30 proc.
    interwencji na podstawie obrazu z takich kamer dotyczy nieprawidłowo
    zaparkowanych pojazdów."

    karę śmierci przywrócić!

    "Ekspertka ITS wskazała"

    Od jutra w pracy każę się tytułować ekspertem od prądu :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 8. Data: 2014-08-28 02:54:22
    Temat: Re: 1984 ... więcej ..
    Od: "Feliks54" <v...@b...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Na-drogach-bezpiec
    zniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wi
    adomosc.html?ticaid=11356a

    Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to jestem za.
    Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
    Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji
    i błyskawiczne, dotkliwe karanie.

    > Jesteśmy my, bydło do dyscyplinowania i oni.

    Nic na to nie poradzę, że jesteś bydło. Współczuję.
    "Oni" to są ci których wybrałeś, lub inni wybrali za ciebie.

    > Im wszystko wolno,

    Bzdura. Im wolno więcej, ale nie wszystko.
    Obowiązuje zasada : Co wolno wojewodzie, to nie tobie
    smrodzie.

    > a ich w
    > miejscu publicznym nawet nie wolno nam podsłuchać.

    Wolno, wolno, i są podsłuchiwani. Oczywiście nadal obowiązuje zasada :
    Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.

  • 9. Data: 2014-08-28 07:33:17
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.
    A ty jesteś ze smrodów czy wojewodów?
    WOJO

  • 10. Data: 2014-08-28 11:46:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Feliks54" <v...@b...pl>

    > Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to jestem za.
    > Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
    > Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji
    > i błyskawiczne, dotkliwe karanie.

    Komu i do czego ?