  • 1. Data: 2012-07-26 08:10:03
    Temat: 2,4 jtd od fiata, jakie opinie?
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Chcę kupić Mazdę 6 2.0 benzyna, niestety ciężko o taką.
    Co prawda chciałem teraz benzynę żeby zagazować, bo w obecnym ON
    wymieniłem dwumasę, pompę i wtryski (czyli wszystko co najdroższe) :)

    Wczoraj wpadła mi na myśl inna opcja.
    Fiat Croma 2.4 jtd One są tylko z automatem. Ponoć japoński niezawodny,
    trochę powolny, a to mi nie przeszkadza.

    A może lepiej 1.9 jtd z automatem

    Jeździ ktoś z Was crową ;) opinie na forach jak na fiata są bardzo dobre.

    Ryba

  • 2. Data: 2012-07-26 09:22:21
    Temat: Re: 2,4 jtd od fiata, jakie opinie?
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2012-07-26 08:10, Ryba pisze:

    > Wczoraj wpadła mi na myśl inna opcja.
    > Fiat Croma 2.4 jtd One są tylko z automatem. Ponoć japoński niezawodny,
    > trochę powolny, a to mi nie przeszkadza.

    Zalezy za ile ja kupisz..
    2.4 powolny?
    zartujesz..

  • 3. Data: 2012-07-26 09:40:17
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Zalezy za ile ja kupisz..
    Pełna opinia widze

    > 2.4 powolny?
    > zartujesz..
    Pisał o skrzyni a nie o silniku

  • 4. Data: 2012-07-26 09:42:37
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-26 09:22, wchpikus pisze:

    > Zalezy za ile ja kupisz..
    > 2.4 powolny?
    > zartujesz..

    Jeszcze nie wiem za ile kupię, na razie zastanawiam się czy w ogóle
    warto szukać :)

    Czytałem, że skrzynia "powoli" zmienia biegi, podobno w porównaniu do DSG

    Ryba

  • 5. Data: 2012-07-26 10:00:14
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Jeszcze nie wiem za ile kupię, na razie zastanawiam się czy w ogóle
    > warto szukać :)
    >
    > Czytałem, że skrzynia "powoli" zmienia biegi, podobno w porównaniu do DSG

    Skrzynia owszem, ubija dynamike auta..
    Objaw tez znany,szczegolnie przy wolnej jezdzie w miescie, przelacza 1-2
    1-2 ..trzeba sie przyzwyczaic.

  • 6. Data: 2012-07-26 11:59:02
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Ryba nabazgrał(a):

    > Czytałem, że skrzynia "powoli" zmienia biegi, podobno w porównaniu do DSG

    Ale nie pada po 3 latach i naprawa nie kosztuje 8tyś (Audi A3)

  • 7. Data: 2012-07-26 14:05:06
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Chris nawija makaron na uszy:

    > Ryba nabazgrał(a):

    > Ale nie pada po 3 latach i naprawa nie kosztuje 8tyś (Audi A3)

    Z autopsji czy urban legend?

    --
    Dman-666
    AUY ASB

  • 8. Data: 2012-07-26 14:17:58
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Dman-666 nabazgrał(a):

    > Tak se patrze i patrze jak Chris nawija makaron na uszy:
    > Z autopsji czy urban legend?

    Kolega "krzyss" z PSM:

    "Kupilem audi 3 letnie z przebiegiem 22000km ze zjebana skrzynia biegow i
    serwis mowi no mial Pan pecha ze poprzedni wlasciciel tak malo jezdzil
    bo pewnie wada fabryczna by wyszla wczesniej... faktura na 7800.-
    laskawie dali mi rabat 54% i zaplacilem cos kolo 3800.- chcesz pogadac ?"

  • 9. Data: 2012-07-26 14:20:02
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

> [...]
    > bo pewnie wada fabryczna by wyszla wczesniej... faktura na 7800.-
    > laskawie dali mi rabat 54% i zaplacilem cos kolo 3800.- chcesz pogadac ?"

    Oczywiście PMS :)

  • 10. Data: 2012-07-26 14:22:23
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-26 14:17, Chris pisze:
> [...]
    > bo pewnie wada fabryczna by wyszla wczesniej... faktura na 7800.-
    > laskawie dali mi rabat 54% i zaplacilem cos kolo 3800.- chcesz pogadac ?"

    3800?
    taniocha
    wyrwał samochód okazyjnie.