  • 1. Data: 2014-10-31 06:41:04
    Temat: 2014-10-25 Karlsuhe KenFM - panie Boukun prosimy o szybkie nasladownictwo demokraty Ken Jebsen!
    Od: do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy! <w...@j...z.drugim.invalid>

    *!!!* http://youtu.be/e97v0F0SqPc *!!!*

  • 2. Data: 2014-11-02 16:31:39
    Temat: s.p.i.e.r.d.a.l.a.j.
    Od: u2 <u...@o...pl>

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

  • 3. Data: 2014-11-02 16:39:28
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    <w...@j...z.drugim.invalid> schrieb im Newsbeitrag

    > *!!!* http://youtu.be/e97v0F0SqPc *!!!*

    Danke für den Beitrag!

    Poszło na soc.culture.polish, tyle mogłem tylko zrobić, dla propagowania
    wolności słowa...

    boukun

  • 4. Data: 2014-11-02 16:40:34
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Co... panie Boukun "wara opadla"... ... ...
    >
    > Nie gadanie a dzialanie cos przyniesie,
    > na deser: http://youtu.be/Uv31_0LPfWc !

    Nie, nie widziałem tego wcześniej...
    Mocne!

    boukun

  • 5. Data: 2014-11-02 16:47:31
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Wez pan przyklad od G.G. http://youtu.be/Rl0AGxc-h3o
    >
    > ta qrwe jevROPE nalezy ZNISZCZYC zanim rosyjski ATOM
    > zniszczy pol swiata!

    Gysi jest mocny, ale moim największym niemieckim idolem był Oakar
    Lafontaine, który po zamachu na niego przez kobietę w bieli, oklapł
    trochę...

    boukun

  • 6. Data: 2014-11-02 23:11:03
    Od: do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy! <w...@j...z.drugim.invalid>