  • 1. Data: 2018-01-28 20:25:16
    Temat: 2017
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W 2017 powstało 55 wątków z czego aż 10 napisał MarkRainsun :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2018-01-28 21:58:06
    Temat: Re: 2017
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 28-01-2018 o 20:25, Piotr Rezmer pisze:
    > W 2017 powstało 55 wątków z czego aż 10 napisał MarkRainsun :)
    A czego żeś sie Pan spodziewał w 2017r?
    Usenet umarłbył śmiercią naturalną,
    teraz wszyscy mają fejsbuka z wiadomościami z pierwszej ręki typu
    jaka była kupa itp..
    Takżeten, nie czas żałować róż gdy płoną kolce ;)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 3. Data: 2018-01-29 16:16:42
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 28.01.2018 o 20:25, Piotr Rezmer pisze:
    > W 2017 powstało 55 wątków z czego aż 10 napisał MarkRainsun :)

    a mi po odznaczeniu tych zaczętych w 2016 wychodzi 53. Tak sie
    zastanawiam od dłuższego czasu... czyżby przez to sikacz.pl tez się
    chylił ku upadkowi? Juz nie produkujemy mu kontentu ;)

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 4. Data: 2018-01-29 18:03:05
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-01-29 o 16:16, Arni pisze:

    > a mi po odznaczeniu tych zaczętych w 2016 wychodzi 53. Tak sie
    > zastanawiam od dłuższego czasu... czyżby przez to sikacz.pl tez się
    > chylił ku upadkowi? Juz nie produkujemy mu kontentu ;)

    Coś w tym jest. 19 wątków w zeszłym roku zostało otwartych z tego
    portalu. Co ciekawe, ostatni był w marcu. Długa prxerwa.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2018-01-29 21:48:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-01-29 o 18:03, Piotr Rezmer pisze:

    > Coś w tym jest. 19 wątków w zeszłym roku zostało otwartych z tego
    > portalu. Co ciekawe, ostatni był w marcu. Długa prxerwa.

    Uroczo:
    nam jest źle, ale nic to, bo sąsiadowi też jest źle więc w sumie nam
    jest dobrze.

    --
    MN

  • 6. Data: 2018-01-29 22:04:47
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 29.01.2018 o 21:48, Marcin N pisze:

    > Uroczo:
    > nam jest źle, ale nic to, bo sąsiadowi też jest źle więc w sumie nam
    > jest dobrze.

    tak, taka bezinteresowna złośliwość. Tak jak sąsiad bezinteresownie
    kradnie jabłka z naszego sadu

  • 7. Data: 2018-01-29 22:05:29
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 29.01.2018 o 22:04, Arni pisze:

    > tak, taka bezinteresowna złośliwość. Tak jak sąsiad bezinteresownie
    > kradnie jabłka z naszego sadu

    .. a potem je sprzedaje na targu jako swoje.

  • 8. Data: 2018-01-30 00:26:41
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 28.01.2018 o 21:58, Grzegorz Rogala pisze:

    > A czego żeś sie Pan spodziewał w 2017r?
    > Usenet umarłbył śmiercią naturalną,

    p.m.samochody ma się całkiem dobrze.

    --

    Hinek

  • 9. Data: 2018-01-30 09:17:49
    Od: h...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 16:16:44 UTC+1 użytkownik Arni napisał:

> [...]
    > Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    > forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

    Arni! Uratowales moj dzien. Ze stopka zgadzam sie w 100%
    Jak zaczne pisac czesciej to ukradne! ;-)
    Pozdro
    Gawron

  • 10. Data: 2018-01-30 21:49:52
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>