  • 1. Data: 2002-07-14 21:29:55
    Temat: 213.* a 217.* -jest roznica?
    Od: "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl>

    Witam
    Kiedys sporo bylo dyskusji na temat roznicy w routingu pomiedzy np sdi o ip
    zaczynającym sie na 213 a SDI 217...
    Jak to sie ma obecnie? Czy nadal jest roznica na korzysc 213?
    Zastanawiam sie tak pod kątem neostrady....

    Z gory dziekuje za info.

    tadeusz

  • 2. Data: 2002-07-22 10:44:42
    Temat: Re: 213.* a 217.* -jest roznica?
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zaczynającym sie na 213 a SDI 217...
    > Jak to sie ma obecnie? Czy nadal jest roznica na korzysc 213?
    > Zastanawiam sie tak pod kątem neostrady....
    AFAIR problem dotyczyl niesymetrycznego routingu na swiat i zostal gdzies po
    poltora miesiaca naprawiony.

    pzdr

  • 3. Data: 2002-07-22 23:42:00
    Od: konrador <n...@s...plz>

    On 22 lip 2002 "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl> wrote:

    > AFAIR problem dotyczyl niesymetrycznego routingu na swiat i zostal
    > gdzies po poltora miesiaca naprawiony.

    z tego co ostatnio udalo mi sie dowiedziec, podzial nadal istnieje.
    przed 'awaria telii' 16 lipca wszystko wydawalo sie byc w porzadku, potem w
    dzien pingi za granice na niektorych sdi urosly do 300, 500, a nawet 1200ms
    :|
    gdy ruch troche ustal wyglada to tak:

    4 34 ms z.war-r2.do.lub-r1.tpnet.pl [194.204.175.153]
    5 212 ms kbn-b2-pos1-o.telia.net [213.248.67.45]

    za to w dzien wszystko slimaczy sie niemilosiernie, bo czy do chin, czy do
    francji sygnal idzie przez telie...

    --
    konrador(at)hot.pl uin.8899390 http://con.owns.it/
    never underestimate stupid people in large numbers

  • 4. Data: 2002-07-24 16:03:01
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    konrador <n...@s...plz> wrote:
    > za to w dzien wszystko slimaczy sie niemilosiernie, bo czy do chin, czy do
    > francji sygnal idzie przez telie...
    wazne jak wraca, wazne jak wraca... ile razy mozna to powtarzac?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki