  • 1. Data: 2017-05-18 18:49:42
    Temat: 23cm wysokości
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    mam tle wnęki w stoliku...
    co można by w to zmieścić?

    czy warto pchać się w jakies gotowe komputerki w małych dedykowanych
    obudowach?

  • 2. Data: 2017-05-19 18:17:24
    Temat: Re: 23cm wysokości
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no to inne pytanie - gdzie, w której zakładce allegro, można sobie
    poprzeglądać gotowe kompy w małych obudowach? pzdr.

  • 3. Data: 2017-05-19 18:30:45
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu 19 maja 2017 18:17:33 Użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    napisał:
    > no to inne pytanie - gdzie, w której zakładce allegro, można sobie
    > poprzeglądać gotowe kompy w małych obudowach?

    Allegro ==> Elektronika ==> Komputery ==> Komputery stacjonarne

    W wyszukiwarce wystarczy wpisać "mikro" albo "mini" albo "mały" albo "barebone" albo
    jeszcze coś innego...

  • 4. Data: 2017-05-19 18:50:05
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziękuję obadam sprawę

    a jak w takich kompach z dyskami? ile można do nich wsadzić i czy w
    ogóle można taki na przykład 2TB?

  • 5. Data: 2017-05-19 18:51:32
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    problem jest taki, że chciałbym mieć na kompie
    windows xp
    slackware 12.2
    i jakiegoś windows 10
    jednak bez dwóch dysków tego ogarnać się nie da...

    chyba, że Ktoś ma jakiś inny pomysł?

  • 6. Data: 2017-05-19 19:13:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 18:51, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    > chyba, że Ktoś ma jakiś inny pomysł?

    Zdajesz sobie sprawę z kłopotów sterownikowych XP jak kupisz nową płytę
    główną?
    Proponuję maszynę wirtualną na XP.
    Może jednak zacznijmy od budżetu? :-)

  • 7. Data: 2017-05-19 19:26:33
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kurdesz faktycznie tego nie uwzględniłem (bo ja to ogólnie jestem
    niepełnosprawny)

    wszyscy mówią o tych wirualnych maszynach, ale o co chodzi?

  • 8. Data: 2017-05-19 19:34:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 19:26, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > kurdesz faktycznie tego nie uwzględniłem (bo ja to ogólnie jestem
    > niepełnosprawny)
    >
    > wszyscy mówią o tych wirualnych maszynach, ale o co chodzi?

    Wybacz ale skoro ogarniasz windows xp
    slackware 12.2 to i maszynę wirtualną postawisz.

    Sorry za skojarzenie ale pachnie mi Animką :-)

  • 9. Data: 2017-05-19 19:53:30
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Sorry za skojarzenie ale pachnie mi Animką :-)

    to dwie różne osoby

    ja to ogólnie nie zasłużyłem na ownioskowywanie,
    a wszędzie każą mi samodzielnie się doktoryzować z problemów które ja
    mam głęboko... chce uruchomić tą maszynę virtualną i już, chuj mnie
    obchodzi (że zażatruję przypominając jedno z pytań jak byłem na rozmowie
    kwalifikacyjnej do wojska polskiego) jakie wymagania minimalne ma ta
    maszyna wirtualna (wtedy pytali o windows 2000)...

  • 10. Data: 2017-05-19 20:24:42

    W dniu 2017-05-19 o 19:53, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
    jakie wymagania minimalne ma ta
    > maszyna wirtualna (wtedy pytali o windows 2000)...

    Ja mam jakiegoś taniego Intela (G4400) na platformie skylake, 8GB ram i
    dysk ssd. XP na VMware Workstation 12 Player działa jak burza. A na
    Virtualboxie jakoś nie chce :-)
    Kiedyś odpalałem wirtualki na nedznych celeronach i też działały ale
    byłem młodszy i bardziej cierpliwy :-)