  • 1. Data: 2004-11-24 18:09:26
    Temat: 2Mb za natem
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    wiem, że aby nie zrywało połączenia dsl trzeba podnieść adresy ip
    co zrobić jak jestem za natem tepsowym i zrywa mi te łącze od czasu do
    czasu
    średnio raz dziennie
    czy rezygnacja z nata pomoże?
    czy jest jakieś inne wyjście?
    rozmowy z tepsa nie maja sensu

    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia

  • 2. Data: 2004-11-24 21:29:28
    Temat: Re: 2Mb za natem
    Od: "#342" <h...@g...pl>

    ?

    > co zrobić jak jestem za natem tepsowym i zrywa mi te łącze od czasu do
    > czasu średnio raz dziennie
    Zadzwonić na wsparcie polpaka, zgłosić uszkodzenie DSLki
    Sprawdza ci parametry linii postaraja się cos zrobic
    Jak jeden raz nie pomoze to jeszcze raz ...
    Bez przesady tzn. jesli za 3 zgłoszeniem nie pomoze to moze lepiej obnizyc
    predkosc?

    > czy rezygnacja z nata pomoże?
    Nie

    > czy jest jakieś inne wyjście?
    Napisalem wyzej...

    > rozmowy z tepsa nie maja sensu
    Mają, nie bądź uprzedzony - naprawde jest tam bardzo duzo osob dobrze
    nastawionych do klienta i znajacych sie w temacie. Ja mam pozytywne
    doświadczenia

    pozdr

  • 3. Data: 2004-11-25 14:33:39
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 22:29:28 +0100, #342 napisał:

    > ?
    być może się źle wyraziłem ale to na tej grupie podano takie rozwiąznie
    problemu od którego telekomunikacja umywa ręce
> [...]
    > Jak jeden raz nie pomoze to jeszcze raz ...
    > Bez przesady tzn. jesli za 3 zgłoszeniem nie pomoze to moze lepiej obnizyc
    mam już całkiem pokaźna listę numrów zgloszeń
    dzisiaj kolejny raz byli panowie z pionu sieci i tu najlepsze:
    panowie powiedzieli mi że mam w instalacji stare kable kóre trzeba
    wymienić i że mogą to zrobić prywatnie w sobotę bo nie mają wcześniej
    czasu

    następnie dzwoni pani z Polpaku i mowi, że dostała informację z pionu
    sieci czyli chyba od tych panów, że wszysko jest ok i sprawę zamyka
    o żadnych problemach z instalacją kablową nie słyszała
> [...]
    > Mają, nie bądź uprzedzony - naprawde jest tam bardzo duzo osob dobrze
    > nastawionych do klienta i znajacych sie w temacie. Ja mam pozytywne
    jak tu nie być uprzedzonym, po takich akcjach
    > pozdr
    zdrowia

  • 4. Data: 2004-11-25 15:18:25
    Od: d...@w...sobie.to

    johny_luzak <bearmaniak@bez_tego.o2.pl> wrote:

> [...]
    > panowie powiedzieli mi że mam w instalacji stare kable kóre trzeba
    > wymienić i że mogą to zrobić prywatnie w sobotę bo nie mają wcześniej

    Zamow ich ponownie, nagraj, a potem idz na policje i zglos,
    ze chcieli lapowke.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    2. Get some hair. Disperse it around your roommate's head while he/she

  • 5. Data: 2004-11-25 20:51:31
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    d...@w...sobie.to wrote:

    > Zamow ich ponownie, nagraj, a potem idz na policje i zglos,
    > ze chcieli lapowke.

    raczej do szefa bedzie skuteczniejszy od policji

    --
    VoMi7

  • 6. Data: 2004-11-25 21:02:37
    Od: "johny_luzak" <b...@x...go2.pl>

    Uzytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisal w wiadomosci

    > raczej do szefa bedzie skuteczniejszy od policji
    dobrze, a co w takim razie zrobic z laczem skoro to nie wina instalacji?

    obnizenie predkosci nic nie da gdyz przed obnizka cen mialem lacze 1 megowe
    i bylo to samo

  • 7. Data: 2004-11-25 22:59:20
    Od: Mateusz Pronobis <s...@a...pl>

    johny_luzak wrote:

> [...]
    > sieci czyli chyba od tych panów, że wszysko jest ok i sprawę zamyka
    > o żadnych problemach z instalacją kablową nie słyszała

    A to nie jest tak ze ty musisz sie zgodzic zeby ona zamkla sprawe ?
    Mnie zawsze pytali czy sie zgadzam zeby zamknac, jesli tak jest (a nie
    jestem pewny) to poprostu sprawy nie zamykaj;), u mnie przy nie
    zamknietej sprawie dzownili do mnie przez caly weekend - milo sie zdziwilem.
    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 8. Data: 2004-11-26 07:04:37
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Mateusz Pronobis wrote:

> [...]
    > jestem pewny) to poprostu sprawy nie zamykaj;), u mnie przy nie
    > zamknietej sprawie dzownili do mnie przez caly weekend - milo sie

    No tak jest tylko moze w TPSA tak nie jest ;-). Najlepiej powiedziec ze
    sprawwe zgloszono do UOKIKu i w rzeczywistosci oczywiscie zglosic.

    --
    VoMi7

  • 9. Data: 2004-11-26 14:01:47
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 08:04:37 +0100, VoMi7 napisał:

    > No tak jest tylko moze w TPSA tak nie jest ;-). Najlepiej powiedziec ze
    > sprawwe zgloszono do UOKIKu i w rzeczywistosci oczywiscie zglosic.
    dzisiaj mialem kolejne zerwanie i mam kolejny numerek zgloszenia
    bardzo to mile

    pan mowi ze widzial mój temat na grupie dyskusyjnej
    przestraszyl sie czy co? :/

  • 10. Data: 2004-11-26 17:55:23
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    > No tak jest tylko moze w TPSA tak nie jest ;-). Najlepiej powiedziec ze
    > sprawwe zgloszono do UOKIKu i w rzeczywistosci oczywiscie zglosic.
    teraz powiedziano mi zebym zlozyl reklmacje bo u nich jest wszystko ok
    chyba jednak zrezygnuje z tego nata i sprawdze co jest grane