  • 1. Data: 2002-06-13 21:04:32
    Temat: 2a
    Od: "@nd" <a...@i...pl>

    Czy ktoś ma jakies doświadczenia z firmą 2a ( zakładają sieci osiedlowe z
    dostępem do netu)?
    --
    @nd

  • 2. Data: 2002-06-14 10:25:52
    Temat: Re: 2a
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Ja chciałem kupić miesiąc temu------
    czytam regulamin i w punkcie "do(!!!) 2mbit/sek" się
    zatrzymałem ----niegwarantują prędkości 1 osobietylko sieci !!!!!!!! i poza
    tym ta cena za instalacje ......

    I...@w...pl
    GG:1008585
    ============================

  • 3. Data: 2002-06-14 16:27:12
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    ix1 wrote:

    > czytam regulamin i w punkcie "do(!!!) 2mbit/sek" się
    > zatrzymałem ----niegwarantują prędkości 1 osobietylko sieci !!!!!!!! i
    > poza tym ta cena za instalacje ......
    a co w tym dziwnego ? a kto Ci zagwarantuje CIR'a w typowej firmie, ktora
    kupuje sobie kawalek lacza od wiekszego providera i sprzedaje je dalej
    korzystajac z efektu skali..
    pozdrawiam
    --
    ()_() Pawel Szember
    (o o) f...@s...net

  • 4. Data: 2002-06-14 19:13:01
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    > a co w tym dziwnego ? a kto Ci zagwarantuje CIR'a w typowej firmie, ktora
    > kupuje sobie kawalek lacza od wiekszego providera i sprzedaje je dalej
    > korzystajac z efektu skali..
    > pozdrawiam

    Mój kolega się nabrał w godzinach szczytu na moim SDI wyciągam więcej niż
    on!!!!!
    Wystarczy????
    I...@w...pl
    GG:1008585
    ============================

  • 5. Data: 2002-06-16 21:26:03
    Od: Birski zygmunt <b...@k...net.pl>

    On 6/14/02 9:13 PM, ix1 wrote:

    > Mój kolega się nabrał w godzinach szczytu na moim SDI wyciągam więcej niż
    > on!!!!!
    Wieci jak sie buduuje sieć osiedlową to można łącze dzielić na wiele sposobów. Np

    ATJ na Ursynowie zakłada sieci radiowe na 2mbity wsadzają tak do 150 ludzi tepsa do

    półki z 120 sdi doprowadza tez 2Mbit czasami tylko 1. Jak sie do łącza da dobre

    proxy (duże), zmusi ludzi do uzywania jego (transparentnie)nie zawsze działa tak
    efektywnie.

    Doda podział łącza (statyczny albo dyanmiczny)to można takie ilości
    ludzi podłączać na łączu.
    Pozatym nikt nikomu w tym biznesie za małe pieniądze niczego nie
    zagwarantuje Najmniejszy CIR jest juz drogi. A i pamiętajmy jeszcze o
    połączeniach z innymi sieciami. Warto by było pójść do tego 2a i zadać
    im pytanie: A jakie styki macie z innymi sieciami albo mądżej AS-ami
    czyli autonomicznymi systemami. mało która pai w boku wie o czym sie do
    niej mowi ale ...są wyjątki. A swoja drogą gdzie to 2a dziala i ile bierze?

  • 6. Data: 2002-06-17 13:35:44
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    A swoja drogą gdzie to 2a dziala i ile bierze?

    Belgradzka/Rosoła
    I...@w...pl
    GG:1008585
    ============================

  • 7. Data: 2002-06-17 15:46:47
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    ix1 wrote:

    > A swoja drogą gdzie to 2a dziala i ile bierze?
    >
    > Belgradzka/Rosoła

    120 miesiecznie zdajesie. Jak chcesz stale IP, to
    jeszcze 60. Jak chcesz drugi komputer podlaczyc, to musisz
    placic dwa abonamenty.

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    Megatherion 88 (1979 - ? )- legendarny przywodca nazimetali, aresztowany

  • 8. Data: 2002-06-19 14:38:33
    Od: "SPeCTeR" <s...@t...pl>

    > 120 miesiecznie zdajesie. Jak chcesz stale IP, to
    > jeszcze 60. Jak chcesz drugi komputer podlaczyc, to musisz
    > placic dwa abonamenty.

    Chyba, ze sam sobie te kompy polacysz, to placisz za jedno :)

  • 9. Data: 2002-06-20 19:20:23
    Od: "Moon" <r...@p...onet.pl>

    tepsa do

    > półki z 120 sdi doprowadza tez 2Mbit czasami tylko 1.

    wszystkie półki HiS 2.0 z 120 abonentami są podłączone 2 x 2Mb/s to na 100
    procent wiem akurat
    takie byly zalecenia wewn od POLPAKU
    wiec informacje twoje sa cookolwiek zaczerpniete z sufitu

  • 10. Data: 2002-06-22 16:04:26
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Moon" <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > wszystkie półki HiS 2.0 z 120 abonentami są podłączone 2 x 2Mb/s to na 100
    > procent wiem akurat

    Półki 64 są podłączone do 2 Mbps, a 16 do 1 Mbps. Również informacje z
    wnętrza POLPAKu. Jakby nie patrzeć, jest to pewien overbooking.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *