  • 1. Data: 2018-02-11 11:18:40
    Temat: 3 pasy, 1 linia ciagla
    Od: Maciek <n...@n...pl>

    Trochę mnie zdziwiło co tutaj nawiwijali.
    Potem się zastanawiałęm jaki to ma sens i w sumie dalej nie wiem.

    Jest sobie Modlińska w Wawie:

    https://goo.gl/maps/JgeuD2ayowR2

    No i jak tutaj skręcić w prawo jadąc wcześniej środkowym?
    https://goo.gl/maps/d466VdizSES2

    2 pasy i trzeci oddzielony p-2 lub p-7b, suwmiarkę trzeba by mieć, +
    ograniczenia do 60km.
    Oddzielony pas ma szerokość taką, że spokojnie mieszczą się 2 samochody.
    WTF? Co według Was "autorzy" mieli na myśli?

  • 2. Data: 2018-02-11 11:27:39
    Temat: Re: 3 pasy, 1 linia ciagla
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2018 o 11:18, Maciek pisze:

> [...]
    > Oddzielony pas ma szerokość taką, że spokojnie mieszczą się 2 samochody.
    > WTF? Co według Was "autorzy" mieli na myśli?

    Zamysłem twórcy było odzielenie ruchu lokalnego na prawym pasie - dwa
    niewyznaczone od "tranzytu"

    Jak to działa to nie wiem, ale ja osobiście po prostu tą ciągłą
    traktowałem z pewną nonszalancją;)

    Shrek

  • 3. Data: 2018-02-11 11:29:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Feb 2018 11:18:40 +0100, Maciek napisał(a):
> [...]
    > Oddzielony pas ma szerokość taką, że spokojnie mieszczą się 2 samochody.
    > WTF? Co według Was "autorzy" mieli na myśli?

    Patrzac na ilosc bud i wyjazdow po prawej - o to wlasnie chodzi, zeby
    nie skrecac :-)

    Dzieki czemu oni moga spokojnie wyjechac na ulice, nie zastanawiajac
    sie ktory szybki ze srodkowego zmieni pas.
    Podobnie jak ktos tam skreca w bok, to nie blokuje ruchu na prawym
    pasie, a przypominam ze jest obowiazek jazdy prawym.

    Tylko akurat przy tym skrzyzowaniu mogliby zrobic wyjatek, a w ogole
    to jakos oznakowac skrzyzowanie wczesniej, ze tu ostatni zjazd.

    Teraz pelno takich wezlow przy autostradach - zjazdy i wjazdy na
    osobnej jezdni, co w zasadzie jest dobre, tylko trzeba sluchac
    nawigacji - jak mowi ze "trzymaj sie prawego pasa", to sie trzymaj, a
    nie patrz ze do wezla 2 km ...

    J.

  • 4. Data: 2018-02-11 14:39:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-02-11 o 11:18, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Jest sobie Modlińska w Wawie:
    >
    > https://goo.gl/maps/JgeuD2ayowR2
    >
    > No i jak tutaj skręcić w prawo jadąc wcześniej środkowym?
    Tu już za późno.
    > https://goo.gl/maps/d466VdizSES2
    masz wcześniej przerywaną i tam zmieniasz pas na prawy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-02-12 01:30:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jest sobie Modlińska w Wawie:
    >
    > https://goo.gl/maps/JgeuD2ayowR2
    >
    > No i jak tutaj skręcić w prawo jadąc wcześniej środkowym?

    Wyobraź sobie, że są radykalniejsze rozwiązania. Tu już na pewno nie
    skręcisz, jezdnie dla ruchu lokalnego zostały dość mocno oddzielone od
    tranzytu:
    https://goo.gl/maps/sQzd7XzX1Aq
    Po prostu trzeba zwracać uwagę na znaki. I wiedzieć, dokąd chce się jechać.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/