  • 1. Data: 2002-03-25 17:08:07
    Temat: 350 mln zł kary na TPSA
    Od: "Henryk "Plum" Śliwiński" <h...@p...gazeta.pl>

    Urząd Regulacji Telekomunikacji (URT) nałożył
    na Telekomunikację Polską S.A. dwie kary pieniężne
    o łącznej wysokości 350 mln zł. TPSA zapowiada odwołanie.

    więcej:
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?dzial=010
    301&xx=759041

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 2. Data: 2002-03-26 17:04:19
    Temat: Re: 350 mln zł kary na TPSA
    Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl>

    Użytkownik "Henryk Plum Śliwiński" <h...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:a7nl1c$71l$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > na Telekomunikację Polską S.A. dwie kary pieniężne
    > o łącznej wysokości 350 mln zł. TPSA zapowiada odwołanie.

    Nie pierwsza to kara nalozona na TPSA, zadna poprzednia nie zostala
    dotychczas zaplacona. To sa zbyt cwani goscie.

    Zaslav

  • 3. Data: 2002-03-28 12:30:55
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    begin Mariusz Wołek napłodził(a):

    301&xx=759041

    > Nie pierwsza to kara nalozona na TPSA, zadna poprzednia nie
    > zostala dotychczas zaplacona. To sa zbyt cwani goscie.

    zgadzam sie , jest taka zasada
    Jesli jestes winien malo to twoj problem
    Jesli jestes winien duszo to problem tego ktoremu jestes winien
    :)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://tacops-forum.pulse.pdi.net/

  • 4. Data: 2002-03-28 19:03:35
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Henryk "Plum" Śliwiński wrote:

    > Urząd Regulacji Telekomunikacji (URT) nałożył
    > na Telekomunikację Polską S.A. dwie kary pieniężne
    > o łącznej wysokości 350 mln zł. TPSA zapowiada odwołanie.

    Abonamenty pójdą w górę... dla wyrównania do krajów UE czy jak to się
    teraz uzasadnia.

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY:

  • 5. Data: 2002-03-29 04:58:40
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Henryk Plum Śliwiński" <h...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Urząd Regulacji Telekomunikacji (URT) nałożył
    > na Telekomunikację Polską S.A. dwie kary pieniężne
    > o łącznej wysokości 350 mln zł. TPSA zapowiada odwołanie.
    hmm, co to oznacza - X tysiecy abonentow czekajacych kolejny rok na centrale
    cyfrowa czy moze Y mniej rozbudowanych wezlow POLPAK-T? bo na pewno nie
    oznacza pokory operatora i zmiany zarzadu, ktory robi to co potrafi
    najlepiej - szkodzi zarowno firmie jak i klientom...

  • 6. Data: 2002-03-30 22:56:03
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM> napisał w wiadomości

    [...................................]
    akie pytanie - co zyskujesz utrudniając niektórym
    użytkownikom czytanie Twoich wiadomości ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    mailto:b...@i...pl

  • 7. Data: 2002-04-01 23:16:18
    Od: "Heniek" <h...@p...gazeta.pl>

    "DooMiniK" <b...@p...wp.pl> napisał(a), abyśmy sobie poczytali:

    > Użytkownik "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM> napisał w wiadomości
    > akie pytanie - co zyskujesz utrudniając niektórym
    > użytkownikom czytanie Twoich wiadomości ?

    Ja natomiast zadam inne pytanie:
    Gdzie był moderator?

    (przejdzie?)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 8. Data: 2002-04-02 12:48:59
    Od: "Godryk" <f...@s...com.au>

    > [...................................]
    > akie pytanie - co zyskujesz utrudniając niektórym
    > użytkownikom czytanie Twoich wiadomości ?

    Tak się składa, że mój Outlook też go nie widzi. Albo tenże
    RusH nie potrafi sobie poprawnie skonfigurować newsów, albo
    programowo nie lubi posiadaczy Windy.

    Jak by nie było, nie mam czasu bawić się w ręczne wydobywanie
    zawartości z tych postów - i od jakiegoś czasu nawet ich
    nie ściągam.

    A propos pytanie do moderatora: czy nie dałoby się jakoś
    automagicznie tłumaczyć tych postów na ogólnie przyjęty
    standard? Bo może ich autor ma jednak coś ciekawego do
    powiedzenia?

    --
    _ _ _| _o _
    / |/ \/ ||/ |/

  • 9. Data: 2002-04-02 12:51:02
    Od: "Gustaw" <g...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oznacza pokory operatora i zmiany zarzadu, ktory robi to co potrafi
    > najlepiej - szkodzi zarowno firmie jak i klientom...

    pokory operatora???? nie....
    zobacz nowy cennik usług transmisji danych frame relay/atm
    jak go dobrze przeczytałem, to zrozumiałem powyżkę!!! dużą!!!
    nawet do 100%

    pzdr gustaw

  • 10. Data: 2002-04-02 22:14:11
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Godryk" <f...@s...com.au> napisał:

    > A propos pytanie do moderatora: czy nie dałoby się jakoś
    > automagicznie tłumaczyć tych postów na ogólnie przyjęty
    > standard? Bo może ich autor ma jednak coś ciekawego do
    > powiedzenia?

    Standard tu nie ma nic do gadania. Posty są (teoretycznie) poprawne
    technicznie. Jednakże uzytkownik w ten sposob konstruujący posty -
    wiedząc o znanym bugu outlooka - po prostu lekceważy innych.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE