  • 1. Data: 2014-07-21 18:48:51
    Temat: 350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Znajomy chce sprzedać (i nie umie) w dość okazyjnej cenie rav4 2.0 benzyna z
    automatyczną skrzynią biegów (2007).
    Cena jest bardzo okazyjna bo auto przeszło gradobicie (naprawione) w dodatku
    przebieg to 350k km.
    Auto ma od nowości (2007r) i wszystko było robione w ASO Toyota.

    W komisie licznik skręciliby do 150k km i cene podniesliby o 10-15k zł i
    chęty by się znalazł.
    A on z prawdziwym przebiegiem ma problem...

    Tak sie zastanawiam czy nie wziąść tego auta...
    Ładować się w takie coś czy to już koniec?
    Dodam, że auto zadbane (brak oznak zużycia w środku), regularne serwisy,
    wszystkie wydruki z ASO itp

    Jakie są Wasze opinie?
    Co sprawdzić przy oględzinach?
    Jak sprawdzić skrzynie - nie mam doświadczenia z automatycznymi skrzyniami
    biegów.

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-07-21 18:56:46
    Temat: Re: 350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > dodatku przebieg to 350k km.
    > Auto ma od nowości (2007r) i wszystko było robione w ASO Toyota.

    Chyba gdzies ci ta cena uciekla.

  • 3. Data: 2014-07-21 19:01:35
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    >Chyba gdzies ci ta cena uciekla.

    nie uciekła bo nic nie wnosi do zapytania, ale jak jesteś ciekaw to 28kzł

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-07-21 19:03:13
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    >Chyba gdzies ci ta cena uciekla.

    nie uciekła bo nic nie wnosi do zapytania, ale jak jesteś ciekaw to moge
    miec to auto za 28kzł

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-07-21 19:05:49
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

  • 6. Data: 2014-07-21 19:16:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik uciu g...@i...pl ...

> [...]
    >

    > Jakie są Wasze opinie?
    > Co sprawdzić przy oględzinach?
    > Jak sprawdzić skrzynie - nie mam doświadczenia z automatycznymi

    350 i duzo i nie duzo. Jak jest taki jak piszesz, to ja bym brał.

  • 7. Data: 2014-07-21 19:24:41
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    uciu wrote:

    > nie uciekła bo nic nie wnosi do zapytania, ale jak jesteś ciekaw to moge
    > miec to auto za 28kzł

    Przemyśl sprawę i podejmij własną decyzję. Ew. możesz próbować omówić to
    z żoną, ale obawiam się, że wiele nie wniesie.

  • 8. Data: 2014-07-21 19:28:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > 350 i duzo i nie duzo. Jak jest taki jak piszesz, to ja bym brał.

    A ja nie mimo, ze silnik pod automatem pracowal. Pytanie jeszcze w jaki
    sposob byl naprawiany po tym gradobiciu ?

  • 9. Data: 2014-07-21 19:44:55
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    uciu wrote:
> [...]
    >

    > Jakie są Wasze opinie?
    > Co sprawdzić przy oględzinach?
    > Jak sprawdzić skrzynie - nie mam doświadczenia z automatycznymi

    O automatycznej skrzyni nic nie wiem, ale przy 350 tys. to po drodze
    powinny polecieć katalizatory wraz z sondami lambda, przynajmniej jedna
    cewka zapłonowa ale raczej więcej, łańcuch rozrządu powinien być 2 razy
    wymieniony, tarcze hamulcowe wymienione z 5 razy - kiedy ostatnio? W
    dobrze utrzymanym przez ASO aucie powinien być wymieniony układ
    wydechowy, gumy zawieszenia parę razy, amortyzatory raczej też,
    akumulator 2 razy, gumy wycieraczek kilka razy, alternator i kompresor
    klimatyzacji po 2 razy wymienione, uszczelki w silnika co najmniej raz,
    a lepiej 2 razy wymienione, końcówki drążków przynajmniej raz, świece co
    najmniej dwa razy, sprzęgło przynajmniej raz, a lepiej dwa razy, a
    jeszcze lepiej 3 razy, wtryski... itd. Jakie tam są zawory -
    hydrauliczne, czy na szklankach? Jeżeli na szklankach, to minimum raz
    szklaneczki wymienione. Jeżeli to wszystko jest w historii serwisowej z
    ASO i ostanie wymiany niedawno, to brać i dziękować.

  • 10. Data: 2014-07-21 19:52:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 18:48:51 +0200, uciu napisał(a):
    > Znajomy chce sprzedać (i nie umie) w dość okazyjnej cenie rav4 2.0 benzyna z
    > automatyczną skrzynią biegów (2007).

    > Tak sie zastanawiam czy nie wziąść tego auta...

    A sprawdziles ile to pali ?

    > Ładować się w takie coś czy to już koniec?

    Ja bym omijal.
    Silnik moze i wytrzyma, ale jest tam masa mechanizmow, ktore
    przekroczyly planowany czas pracy :-)

    J.