  • 1. Data: 2017-07-19 11:46:53
    Temat: 3TB Toshiba do desktopa
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    czesc,
    niedawno pytalem o opinie odnosnie "nowych" WD Blue 3TB.
    Wyszlo, ze to defacto przemalowany green. Padla za to propozycja w
    kierunku Toshiby. Patrzylem na te dyski, zaiste cena wyglada OK.
    Czytam za to opinie i nie moge wyciagnac jasnej konkluzji co do ich
    glosnosci. Jedni pisza, ze sa ciche, inni, ze slychac mocno zarowno
    sama prace talerzy, jak i glosny grzechot podczas pracy glowic.

    Jak wiec jest w praktyce? Nie za bardzo chce mi sie eksperymentowac ;)
    Jak narazie pewien standard w desktopie jesli chodzi o cisze
    wyznaczyl dla mnie 1TB WD Blue /swietny pod tym wzgledem/ albo
    Seagate ST500DM002 ktory tez nie razi sluchu.

    Natomiast mamy dostepne handlowo dwie toshiby 3TB 7200 RPM - nowa
    HDWD130UZSVA (P300 Performance), i stara DT01ACA300. W benchmarkach
    oba wygladaja OK. Ale jak w realu z halasem? Czy ktos mial okazje
    mozliwie miarodajnie ocenic?

    --

    memento lorem ipsum