  • 1. Data: 2014-12-15 18:25:52
    Temat: 4.37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?

  • 2. Data: 2014-12-15 19:24:57
    Temat: Re: 4.37
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 18:25:59 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
    > 95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?

    W tym roku pewno nie bo ropa po 60 dolców z ogonkiem jest w dostawach na luty. Ale
    jeśli taka cena ropy utrzyma się dłużej to ok 4 złote za litr jest całkiem realne.
    fajnie się mniej placi na stacjach. Ale ten kij ma dwa końce. To że ropa staniała
    było decyzją polityczną. I to nie o ruskich szło, oni dostali rykoszetem. Według mnie
    idzie o kraje arabskie, pokazanie im miejsca w szeregu i pozbawienie wolnych środków
    umożliwiających zbrojenia i finansowanie terrorystów. Drugi koniec kija to
    niedomykanie się budżetów państw kupujących ropę. W`paliwach jest dużo podatków.
    Jednym z nich jest VAT. Budżety na przyszły rok są do poprawki bo zakładały VAT od od
    wyższej ceny paliw. Do tego deflacja i związane z nią ograniczenia sprzedaży dóbr
    konsumpcyjnych. W naszej części Świata Europa zachodnia sobie poradzi. Rosja tez da
    radę. My możemy dostać po dupie aż zapiszczymy. Bo nasi rządzący mają nas głęboko w
    dupie.

  • 3. Data: 2014-12-15 19:55:34
    Od: rAzor <a...@r...strikes_baaack.nsa>

    > 95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?

    Łojacie! :-) Przepłaciłem.
    Jaka stacja?

  • 4. Data: 2014-12-15 20:07:47
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

[...]

    Gdzies ty te bzdury wyczytal, czy sam to wymysliles ?

  • 5. Data: 2014-12-15 20:15:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-15 19:55, rAzor wrote:
    > Jaka stacja?

    Czeladź, Wiosenna. Mają kiepską reklamę przy M1, ledwo widać cyferki.
    Może nie chcą wiekszej :) O ile wiem ta stacja bardzo często jest
    najtańsza w aglomeracji.

  • 6. Data: 2014-12-15 20:15:09
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 20:08:29 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:
> [...]
    > nas głęboko w dupie.

    > Gdzies ty te bzdury wyczytal, czy sam to wymysliles ?

    Problem może być w tym że Ty potrafisz tylko przeczytać a ja jeszcze mogę próbować
    wnioski wyciągać z tego co przeczytałem. Jeśli tak by by było to moja próba
    wytłumaczenia Ci czegokolwiek była by bezskuteczna.

  • 7. Data: 2014-12-15 20:43:51
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Gdzies ty te bzdury wyczytal, czy sam to wymysliles ?

    >Problem może być w tym że Ty potrafisz tylko przeczytać a ja jeszcze mogę
    >próbować wnioski wyciągać z tego co przeczytałem.

    Gdybys wyciagnal wnioski z tych bredni to bys tego tekstu nie cytowal.

    >Jeśli tak by by było to moja próba wytłumaczenia Ci czegokolwiek była by
    >bezskuteczna.

    Przciez ty nawet nie wiesz dlaczego paliwo na stacjach tanieje to co ty
    chcesz mi tlumaczyc ?
    Zamiast wklejac głupoty zajmij sie naprawa samochodow czyli tym na czym sie
    podobno znasz:)

  • 8. Data: 2014-12-15 20:44:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

> [...]
    > W naszej części Świata Europa zachodnia sobie poradzi. Rosja tez da
    > radę. My możemy dostać po dupie aż zapiszczymy. Bo nasi rządzący mają

    To kto te cene obniza?
    Piszesz, jakby kraje Arabskie nie były członkiem OPEC...

  • 9. Data: 2014-12-15 20:54:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Dec 2014 10:24:57 -0800 (PST), k...@g...com

    > My możemy dostać po dupie aż zapiszczymy.

    Tak, tak. Już w sierpniu wróżyłeś wzmożoną sprzedaż kotłów na węgiel i jak
    to mieliśmy wszyscy w tę zimę piszczeć, bo ruskie gaz mieli przykręcać i to
    miało być pewne. Parę lat temu mieliśmy piszczeć, bo paliwo miało być po 10
    zł za litr -- dlatego głąby wykupywały to paliwo i blokowali drogi w
    protestach (ciekawe jakie teraz muszą mieć debilne miny). Teraz będziemy
    piszczeć, bo paliwo będzie poniżej 4 zł. Czekam na kolejne twoje wróżby,
    przy takiej ilości wywlekanych bzdur, masz szansę w końcu coś wcelować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2014-12-15 21:05:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > 95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?
    Niedawno robiłem przegląd w starych dokumentach. W 1998 litr Pb95
    płaciłem 1,79 zł brutto. Teraz jest 2,6 x drożej. Dla porównania list
    płac z 1998 i teraz duuużo brakuje do 2,6.
    Jacek