  • 1. Data: 2014-10-19 23:09:26
    Temat: 40 kkm Fabią 1,2 HTP
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Zwykle na liście o takich niepozornych padakach się nie dyskutuje,
    w zasadzie nie dziwiłem się temu do momentu, kiedy usiadłem
    za kółkiem blaszaka jak w temacie. Taki większy kaszlak, wykonany
    dosyć topornie i pozbawiony wypasów. Pierwsze 10 kkm było nijakie
    i bezbarwne, powiedzmy że pojazd się docierał. Niby teraz nowych
    samochodów się nie dociera, ale ja wiem swoje :>
    Z biegiem czasu zaczynało mi się coraz fajniej jeździć tym
    półproduktem, a wręcz, o zgrozo, wolałem wsiąść w fabiaka
    zamiast wozić dupę czymś większym. Ten trzycylindrowiec, choć brzmi
    jak kosiarka, okazuje się maszynką całkiem do rzeczy.
    Trzeci bieg mnie zauroczył, jego elastyczność pozwala na poruszanie
    się od 50 do 120 km/h, normalnie jakbym motocyklem jechał :>
    Niska masa budy pozwala objechać większe i bardziej niemrawe
    padaki, generalnie w mieście mało kiedy ktoś mnie dogania
    po starcie spod świateł. Dziwne, ale prawdziwe :>
    Na zakrętach trzyma się nieźle, hamulce bez zarzutu,
    w zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Spalanie na poziomie
    7 litrów też jest do przyjęcia (jazda miejska, bez oszczędzania
    się). Do baku wchodzi ponad 57 litrów, więc wizyty na tanksztelu
    nie są zbyt częste. Cóż więcej napisać, padaka prawie nowa (2011),
    więc psuć się specjalnie nie ma co. Jakby ktoś szukał
    przyjemnego jeździdła na miasto i w okolice, to polecam,
    można kupić żonie a potem po cichu zawłaszczyć i samemu
    dupsko wozić ;)

    L.

  • 2. Data: 2014-10-20 00:11:13
    Temat: Re: 40 kkm Fabią 1,2 HTP
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lisciasty pisze tak:

> [...]
    > Niska masa budy pozwala objechać większe i bardziej niemrawe
    > padaki, generalnie w mieście mało kiedy ktoś mnie dogania

    to się nazywa syndrom golfa :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 3. Data: 2014-10-20 01:02:13
    Od: tá´Ź

    Lisciasty wrote:

    > generalnie w mieście mało kiedy ktoś mnie dogania po starcie spod
    > świateł.

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oni się z Tobą nie ścigają?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2014-10-20 07:47:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 01:02:13 UTC+2 użytkownik t? napisał:
    > Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oni się z Tobą nie ścigają?

    Oczywiście, że się ścigają. U nas jest tak inteligentnie
    ustawiona "zielona fala", że aby utrzymać płynność ruchu,
    potrzebne są czasem takie minirajdy ;)

    L.

  • 5. Data: 2014-10-20 09:43:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.10.2014 o 23:09, Lisciasty pisze:
    > Niska masa budy pozwala objechać większe i bardziej niemrawe
    > padaki, generalnie w mieście mało kiedy ktoś mnie dogania
    > po starcie spod świateł. Dziwne, ale prawdziwe :>

    Ile to to ma kuców, momentu i kilogramów? Obawiam się, że powyższe
    doświadczenia wynikają z niedowładu prawej nogi i prawej ręki
    pozostałych uczestników ruchu oraz wierze w dogmat, że jak się normalnie
    silnik kręci do maksymalnego momentu to on więcej spali. Skąd takie moje
    przekonanie? Seicento 0,9 to dopiero padaka, a jak ja takim po mieście
    czasami się bujam, to i mnie ze świateł jakoś nikt prawie nie dogania. :P

    --
    anacron

  • 6. Data: 2014-10-20 09:58:00
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Seicento 0,9 to dopiero padaka, a jak ja takim po mieście
    > czasami się bujam, to i mnie ze świateł jakoś nikt prawie nie dogania. :P

    E tam, Tico to dopiero rakieta spod swiateł..... od 0 do 20 ;)

  • 7. Data: 2014-10-20 10:17:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-19 23:09, Lisciasty pisze:
    > Zwykle na liście o takich niepozornych padakach się nie dyskutuje,
    > w zasadzie nie dziwiłem się temu do momentu, kiedy usiadłem
    > za kółkiem blaszaka jak w temacie. Taki większy kaszlak, wykonany

    E tam, Liściasty, Ty już stara dupa po prostu jesteś ;)
    Z racji zawodu codziennie ujeżdżam najróżniejsze samochody i takie
    kaszlaki kompletnie mi nie leżą, no ale ja gnojek jeszcze jestem :)
    Ostatnio bardzo mi się spodobał stary W124 coupe 3.0 na k-jet :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 8. Data: 2014-10-20 15:10:46
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 09:43:18 UTC+2 użytkownik anacron napisał:

    > Ile to to ma kuców, momentu i kilogramów?

    Patrząc w papiery, to około 70 kuni, 1020 kg.
    Momentu to nie wiem, jak szperałem to dane są
    ale do silników o innej mocy, może jakoś szukać nie potrafię...

> [...]
    > pozostałych uczestników ruchu oraz wierze w dogmat, że jak się normalnie
    > silnik kręci do maksymalnego momentu to on więcej spali.

    A to insza inszość, zawsze się jakaś melepeta trafi, co 10 sekund
    szuka jedynki. Ale ostatnimi czasy zauważam takich coraz mniej :>

    L.

  • 9. Data: 2014-10-20 15:13:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 10:17:47 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
    > E tam, Liściasty, Ty już stara dupa po prostu jesteś ;)
    > Z racji zawodu codziennie ujeżdżam najróżniejsze samochody i takie
    > kaszlaki kompletnie mi nie leżą, no ale ja gnojek jeszcze jestem :)

    Ale ja nie mówię że to jest demon szos, tylko jak na taką niepozorną
    padakę i taki silnik, zbiera się i prowadzi całkiem przyjemnie.
    Jak dłużej motórem pojeżdżę, to potem w każdym samochodzie
    odczuwam ból, więc nie o to akurat chodzi żeby szukać lepszych
    sprzętów, bo że są to wiem :>

    L.

  • 10. Data: 2014-10-20 16:03:07
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-10-20 10:17, Lewis pisze:

    > Ostatnio bardzo mi się spodobał stary W124 coupe 3.0 na k-jet :)

    Też mi się dokładnie taki podoba, tylko jak sobie pomyślę, że w obecnych
    pojazdach nie mam czasu nawet bieżących rzeczy zrobić, to niestety...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm