  • 1. Data: 2017-08-18 22:33:27
    Temat: 450 mA - Galaxy S5
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Coś się S5 w głowie poprzewracało, i drze cały czas 450mA.
    Nie jest ważne, czy mam włączone praktycznie wszystko (WiFi, BT, GPS,
    przyśpieszenie pobierania) i jasność na max, czy też wszystko wyłączone
    i włączona opcja oszczędzania - cały czas tak samo drenuje baterię.

    Pomiar programem Ampere.
    Aby uwiarygodnić pomiar, dodatkowo wg instrukcji producenta
    przeinstalowałem program i wyczyściłem cache - nadal to samo wskazanie.

    Zainstalowałem inny program - tak samo pokazuje.

    W ustawieniach / system / bateria wszystkie aplikacje ustawione do
    oszczędzania, najwięcej zużycia pokazuje ekran, poza tym praktycznie nic.

    System: Android 6.0.1
    W tle czuwa NOD32.

    Ki diabeł?

    Oczywiście mógłbym kupić "potworka" typu akumulator ZeroLemon 7500mAh
    Extended, ale wtedy telefon wyglądałby gorzej, niż pierwsza wersja
    Samsunga Solid ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-08-18 22:47:00
    Temat: Re: 450 mA - Galaxy S5
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przyśpieszenie pobierania) i jasność na max, czy też wszystko
    >wyłączone i włączona opcja oszczędzania - cały czas tak samo drenuje

    Ampere jest imo kiepski - uzyj GSAM battery monitor.

    Ale watpie czy namierzysz powod - pewnie trzeba bedzie przywrocic
    ustawienia fabryczne.

    A potem instalowac po jednej aplikacji.

    J.

  • 3. Data: 2017-08-19 00:08:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 59975245$0$5145$6...@n...neostrada.pl

    > A potem instalowac po jednej aplikacji.

    Instalujesz połowę, gdy jest OK -- połowę z reszty...
    Mając 1000 aplikacji i pecha -- sprawdzasz tylko 10 razy.
    [mając farta -- aż 10 razy] 2^10 daje 1024

    Asus chyba nigdy nie żre mniej. ;)

  • 4. Data: 2017-08-21 10:17:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Aug 2017 22:33:27 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > W ustawieniach / system / bateria wszystkie aplikacje ustawione do
    > oszczędzania, najwięcej zużycia pokazuje ekran, poza tym
    > praktycznie nic.

    Sprawdzić na wykresie zużycia baterii (ten w ustawieniach telefonu)
    korelacje paska "Czuwanie" z "Ekran włączony". Gdy ekran wyłączony
    czuwanie też powinno być włączone lub przerywane. Ciągłość paska
    czuwanie gdy ekran wyłączony sugeruje przymusowa akyywnosc
    spowodowana jakąś aplikacją.
    Wakelock detector wskaże, która aplikacja najczęściej wybudza. Z
    aplikacjami do pomiaru prądu daj sobie spokój, często pokazują
    bzdury.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-08-21 12:43:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-18 o 22:33, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Coś się S5 w głowie poprzewracało, i drze cały czas 450mA.

    Tyle bierze włączony OLED :) Norma. Zmień program na taki, który nie
    mierzy użycia ekranu. Polecam również użyć opcji oszczędzania energii
    dla aplikacji dostępnej w tym modelu. Czasem się zdarza że jakaś apka
    (róznie to bywa) doi baterię samo wyłączenie nic nie da, trzeba
    odinstalować. BTW, po co Ci antywirus? Łazisz po głupich stronach?

    --
    LordBluzg(R)

  • 6. Data: 2017-08-21 16:27:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 21 Aug 2017 12:43:32 +0200,
    LordBluzg(R)<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Tyle bierze włączony OLED :) Norma. Zmień program na taki, który nie

    No ale chyba nie sądzisz, że pytający badał pobór przy włączonym
    ekranie a nie brał go z historii/wykresu gdy ekran wyłączony...

    --
    Marek

  • 7. Data: 2017-08-21 18:03:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 16:27, Marek pisze:

    > No ale chyba nie sądzisz, że pytający badał pobór przy włączonym ekranie
    > a nie brał go z historii/wykresu gdy ekran wyłączony...

    Przecież wiem, że patrzył na włączonym ekranie i to napisał :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2017-08-21 23:19:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 18:03, LordBluzg(R) pisze:

    > Przecież wiem, że patrzył na włączonym ekranie i to napisał :D

    Aplikacja pokazuje ekstrema, więc widać, jakie były pobory prądu od
    zadanego czasu, w tym przy wyłączonym ekranie.
    Być może pokazuje jakieś bzdury, może jest mało wiarygodna, ale do tej
    pory pokazywała różne wartości. A teraz min:450, max:450 teraz:450. To
    jest niemożliwe.
    Dziwne też, że inne aplikacje które na chwilę zainstalowałem to samo
    pokazują.

    Natomiast pomocny okazał się GSAM battery monitor, co mi go wskazał J.F.
    (dzięki!) - pokazuje pobór w rozbiciu na aplikacje i usługi.
    Jak zwykle do tej pory ekran brał najwięcej, to GSAM pokazywał udział
    ekranu ok. 20%, natomiast aplikacje i usługi blisko 80%!
    Wyzabijałem kilkanaście usług tła i na razie przez dzień zżera mi jakieś
    40 do 60%, przy ok. pół godziny (do jednej) gadania, ok. godzina na
    Yanosiku, włączone non-stop BT, WiFi, GPS.

    Ale jedna z pomiarem coś nie tak - nadal aplikacje pokazują mi 450mA.
    Może coś jakaś aktualizacja systemowa namieszała?
    Muszę w wolnej chwili sprawdzić miernikiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2017-08-21 23:40:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Adam" wydumał(a) w wiadomości ID news:onfioh$be$1@usenet.news.interia.pl

> [...]
    > 40 do 60%, przy ok. pół godziny (do jednej) gadania, ok. godzina na
    > Yanosiku, włączone non-stop BT, WiFi, GPS.

    Ja powyłączałem na zawsze, jakieś kioski, książki, hangoutsy, muzyki, a telefon mam
    niebrandowany.

    > Ale jedna z pomiarem coś nie tak - nadal aplikacje pokazują mi 450mA.
    > Może coś jakaś aktualizacja systemowa namieszała?
    > Muszę w wolnej chwili sprawdzić miernikiem.

    Spróbuj przełączyć na jeden dzień w układ GSM 2G. Mi najwięcej wyżera właśnie na tym,
    znaczy jak mam auto (2g/3g/LTE) + Play jako operator. Fakt, dzieje się to po
    ostatniej aktualizacji dla tego modelu. Nie mam pojęcia co oni kombinują z tym
    "radiem" ale żałuję że pozwoliłem na ostatnią aktualizację (jakieś 3-4mies temu) od
    tego czasu źre mi więcej. Oczywiście mowa o S5.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 10. Data: 2017-08-22 15:38:01
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 21.08.2017 o 23:19, Adam pisze:

> [...]
    > Może coś jakaś aktualizacja systemowa namieszała?
    > Muszę w wolnej chwili sprawdzić miernikiem.

    Poszukaj jakiejś apki do ubijania procesów w tle. Mi na S4 mini
    zdecydowanie wydłużyła czas działania :-)

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę