  • 11. Data: 2019-02-04 01:07:14
    Temat: Re: 5'25 we współczesnym pc
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-03, JaNus <p...@b...pl> wrote:

    > Nie śledziłem całego wątku (przyznaję bez bicia), ale wydaje mi się,m że
    > najlepszym rozwiązaniem byłoby kupno jakiegoś zabytkowego PC-ta, a nie
    > upieraniem się przy tym, by drajw 5.25" umieścić we współczesnym.

    Tez tak uważam*, ale Sebastian wydaje się nie chcieć :) Zresztą
    wystarczyłoby, że dokupi obudowę, bo całą resztę rozumiem ma.

    *) i z pewnoscią sa takie na Allegro w cenie z dostawą < 100zł.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-02-04 01:18:21
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 0:38, Animka pisze:
> [...]

    Poprawka literówki:

    --
    animka

  • 13. Data: 2019-02-04 16:39:34
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:

    > Poprawka literówki:

    Poprawka literówek:

    Zabytkowy PC-t to może już nie chcieć pracować.

  • 14. Data: 2019-02-04 16:52:28
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Queequeg <q...@t...no1> w artykule
    > pisze:

    > Poprawka literówek:
    > Zabytkowy PC-t to może już nie chcieć pracować.

    Poprawka poprawek:

    Zabytkowy PC (pecet) to może już nie chcieć pracować.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.internet.pomoc Trust No.1 http://evil.pl/pip/

  • 15. Data: 2019-02-04 17:11:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 14:26:18 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > PS. Mam do zrzucenia kilkaset obrazów dyskietek 5'25 o wartości
    > sentymentalnej. Rozłozyłem starą płytę główną w powietrzu, ale to jest
    > średnio wygodne.

    Wątpię czy ty je odczytasz. Moje doświadczenia z dyskietkami 1,4" są
    marne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2019-02-04 17:52:02
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 4 Feb 2019 00:36:46 +0200, Animka wrote:

    > Kupiłam kiedyś w Komputroniku stację na USB nawet szybką (bo w innym już
    > komputerze nie niałam stacji dyskietek 1.44) Sformatowałam ze 100
    > dyskietek, wlożyłam ponownie do dyskietkowego pojemnika z kluczykiem) i
    > dalej zawala mi miejsce w szafie.

    Kupiłaś stację, żeby sobie sformatować 100 dyskietek i schować je do
    pojemnika?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 17. Data: 2019-02-04 19:14:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 18:52, Roman Tyczka pisze:
    > Kupiłaś stację, żeby sobie sformatować 100 dyskietek i schować je do
    > pojemnika?

    Kiedyś były małopojemne dyski, małopojemne dyskietki.
    Na dyskietkach było dużo starych nieaktualnych instalek, plików. To co
    było ważne dla mnie przeniosłam na dysk komputera, potem dyskietki
    sformatowałam. Szkoda było je niszczyć (no i szkoda czasu), więc sobie leżą.

    --
    animka

  • 18. Data: 2019-02-04 19:16:16
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 17:39, Queequeg pisze:

    > Poprawka literówek:
    >
    > Zabytkowy PC-t to może już nie chcieć pracować.

    Tak to jest jak człowiek zaczyna kiepściej widzieć i poprawiając jeszcze
    gorzej nachrzani.
    Dzięki.

    --
    animka

  • 19. Data: 2019-02-04 21:33:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 04/02/2019 01:07, Marcin Debowski wrote:
    > wystarczyłoby, że dokupi obudowę, bo całą resztę rozumiem ma.

    Mam, ale reszta zajmuje jakieś 0.2 objętości obudowy, kiedy jest
    spakowana do kartonu ;) A po wsadzeniu do *mojej* obudowy PC zajeło by
    0.0 objętości. Obecnie pewnie dokończe na tym co mam bo nie widzę
    łatwych opcji.

  • 20. Data: 2019-02-04 21:35:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 04/02/2019 17:11, Jacek Maciejewski wrote:
    > Wątpię czy ty je odczytasz. Moje doświadczenia z dyskietkami 1,4" są
    > marne.

    Po kilku godzinach walki ze stacja kupioną na allegro jako "nie działa"
    udało się zamienić na "działa". Odczytuje pojedyncze błedne sektory na
    kilka dyskietek. Nawet jak nie odczytam wszystkiego to kogo to obchodzi.

    Zastanawia mnie to 1.4" ;)