  • 11. Data: 2018-06-11 01:46:46
    Temat: Re: 5 beepów przy podłączonym dysku USB
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 00:52, Poldek pisze:

    > Tak, jeżeli ten Seagate Backup jest podłączony przy
    > uruchamianiu/restartowaniu komputera, to na samym wstępie, gdy wyświetla
    > się napis "Fujitsu" słychać 5 sygnałów z wnętrza obudowy komputera.
    >
    > Nie działa wtedy przycisk f2, dający normalnie wejście do ustawień BIOS.

    > To jest dysk 3,5 cala z własnym zasilaczem.

    Powoli kończą się pomysły. Masz inny dysk (najlepiej 2,5 cala)
    żeby sprawdzić z nim?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-06-11 10:25:46
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-06-11 o 01:46, RadoslawF pisze:

    > Powoli kończą się pomysły. Masz inny dysk (najlepiej 2,5 cala)
    > żeby sprawdzić z nim?

    Na razie:
    1. zmieniłem kabelek USB 3.0 na inny (biały),
    2. zmieniłem gniazdko USB 3.0 do którego podłączony jest ten dysk na
    sąsiednie,
    3. sformatowałem dysk z poziomu Windows 7,
    4. usunąłem partycję i założyłem od nowa z poziomu menadżera dysków
    Windows 7.

    Te zabiegi nic nie dały jeśli chodzi o sygnały dźwiękowe przy uruchamianiu.

    5. podłączyłem dysk do kolejnego gniazda USB z tyłu obudowy. Gniazdo
    jest czarne, więc (chyba?) USB 2.0. Komputer uruchomił się bez sygnałów
    dźwiękowych. Po uruchomieniu systemu Windows 7 pojawił się komunikat o
    zainstalowaniu sterownika nowego urządzenia "Zgodne z --- (nie pamiętam)
    HID". Dałem zgodę. Próba przepustowości kopiowania na dysk nie daje
    odczuć różnicy w porównaniu z wcześniejszym podłączeniem do niebieskiego
    gniazda USB.
    Czyli jakiś konflikt z myszką bezprzewodową?

  • 13. Data: 2018-06-11 11:13:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 10:25, Poldek pisze:

> [...]
    > gniazda USB.
    > Czyli jakiś konflikt z myszką bezprzewodową?

    Bardzo możliwe.
    Wepnij dysk w gniazdo gdzie bipa, odepnij nadajnik tej myszy
    wystartuj, i będzie wiadomo czy to to.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-06-20 21:59:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-06-11 o 11:13, RadoslawF pisze:

    > Bardzo możliwe.
    > Wepnij dysk w gniazdo gdzie bipa, odepnij nadajnik tej myszy
    > wystartuj, i będzie wiadomo czy to to.

    Może komuś się przyda w przyszłości - należało przełączyć radyjko myszki
    do gniazda USB 2.0. Wtedy dysk USB 3.0 podłączony do gniazda USB 3.0 nie
    powoduje sygnałów dźwiękowych przy uruchamianiu komputera, no i
    oczywiście działa z wydajnością typową dla USB 3.0 (czyli ogólnie wyższą
    niż USB 2.0).