  • 1. Data: 2019-02-22 19:19:11
    Temat: 5 lat dla byłego policjanta
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/zatrzymal-polakow-wzial-pieniad
    ze-czeski-policjant-wyrzucony-ze-sluzby,911969,s.htm

  • 2. Data: 2019-02-22 19:42:45
    Temat: Re: 5 lat dla byłego policjanta
    Od: <4...@2...194245.invalid> (Tom N)

    p...@g...com w
    ups.com>:

    Ile jeszcze kmocie wątków o czeskim ciulu (to jakiś twój ziomek ten ciul?)
    założysz...
    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-02-22 19:52:57
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    ups.com>:

    > Ile jeszcze kmocie wątków o czeskim ciulu (to jakiś twój ziomek ten ciul?)
    > założysz...

    Nie przesadzaj, to jest dopiero drugi.

  • 4. Data: 2019-02-23 12:08:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-22 o 19:19, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/zatrzymal-polakow-wzial-pieniad
    ze-czeski-policjant-wyrzucony-ze-sluzby,911969,s.htm

    Miałem dokładnie taką samą sytuację koło Pilzna. Policjant taki był
    napalony, że nawet chciał ze mną do bankomatu podjechać. Jechałem z
    rodziną i nie miałem zamiaru się wdawać w dyskusję - w końcu zapłaciłem
    1500 koron i pojechałem bez pokwitowania. Zadzwoniłem potem do naszej
    ambasady, ale powiedzieli, żebym odpuścił, bo dowodów żadnych nie mam, a
    będą mnie ciągać do Czech na sąd.
    T.
    Ps. Czesi to łapówkarze jakich mało.

  • 5. Data: 2019-02-23 14:57:39
    Od: p...@g...com

    Żądza pieniądza rozum mu odebrała. Za 400 zeta stracił pracę, emeryturę jeśli
    dyscyplinarka i jeszcze pudło się szykuje. I wszystko przez to że nie zauważył
    kamery.

  • 6. Data: 2019-02-24 18:31:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-23 14:57, p...@g...com wrote:
    > Żądza pieniądza rozum mu odebrała. Za 400 zeta stracił pracę, emeryturę jeśli
    dyscyplinarka i jeszcze pudło się szykuje. I wszystko przez to że nie zauważył
    kamery.

    Dobrze schowanej kamery nie da się zauważyć.