  • 1. Data: 2010-06-22 04:53:10
    Temat: 512 MiB + 1 GiB?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Czy jeżeli w notebooku mam 512 MiB to moge włożyć kość 1 GiB czt też kości muszą być
    identycznego rozmiaru?
    Czy nie ma problemu z dobieraniem się do pamięci notebooka, z rozkręcaniem?

  • 2. Data: 2010-06-22 05:03:01
    Temat: Re: 512 MiB + 1 GiB?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-22 06:53, Borneq napisał/a:
    > Czy jeżeli w notebooku mam 512 MiB to moge włożyć kość 1 GiB czt też kości muszą
    być identycznego rozmiaru?

    Nie muszą być o tej samej pojemności.

    > Czy nie ma problemu z dobieraniem się do pamięci notebooka, z rozkręcaniem?

    Pewnie pod spodem jest jakaś klapka przykręcona śrubką, opisana np. "memory"

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-06-22 05:41:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 06:53:10 +0200, Borneq napisał(a):

    > Czy jeżeli w notebooku mam 512 MiB to moge włożyć kość 1 GiB czt też
    > kości muszą być identycznego rozmiaru? Czy nie ma problemu z dobieraniem
    > się do pamięci notebooka, z rozkręcaniem?

    Jeśli jest to stary notebook to:

    1. Może się okazać, że nie obsługuje kości 1GB tylko max 512 MB. Znajdź w
    sieci dokumentację i sprawdź

    2. Przed zakupem zajrzyj do środka czy masz napewno wolne gniazdo, bo
    może masz 2x256 MB a nie 512 MB.

  • 4. Data: 2010-06-22 05:57:17
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-22 06:53, Borneq pisze:
    > Czy jeżeli w notebooku mam 512 MiB to moge włożyć kość 1 GiB czt też kości muszą
    być identycznego rozmiaru?

    moduły mogą być różnych pojemności

    > Czy nie ma problemu z dobieraniem się do pamięci notebooka, z rozkręcaniem?

    tak albo nie, szklana kula nie podpowiedziała co to za model, czasem
    klapka od spodu, czasem trzeba zdjąć klawiaturę i dla niektórych kończy
    się to katastrofą, czasem masz zapełnione oba banki, czasem pamięć jest
    wlutowana ... etc etc

  • 5. Data: 2010-06-22 07:08:17
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-06-22 06:53, Borneq pisze:
    > Czy jeżeli w notebooku mam 512 MiB to moge włożyć kość 1 GiB czt też kości muszą
    być identycznego rozmiaru?

    Myślę, że w ogóle może być problem z dostaniewm 512 MiBowych i 1
    GiBowych kości :-P

    ________MAT_______

  • 6. Data: 2010-06-22 20:11:19
    Od: d...@o...pl

    co za bzdury tutaj wypisujecie ludziska ...

    > Czy jeżeli w notebooku mam 512 MiB to moge włożyć kość 1 GiB czt też kości
    muszą być identycznego rozmiaru?

    musi byc identyczna i kompatybilna z twoja ktora obecnie urzywasz
    dobrze by bylo gdyby miala takie same parametry (czyt. mhz)

    > Czy nie ma problemu z dobieraniem się do pamięci notebooka, z rozkręcaniem?
    nie rozumiem pytania ....

    aby wymienic pamiec musisz rozkrecac
    chyba ze masz te nowe pamieci na USB :> ale watpie ....

    pozdro

  • 7. Data: 2010-06-22 20:31:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-22 22:11, d...@o...pl napisał/a:

    > co za bzdury tutaj wypisujecie ludziska ...

    > muszą być identycznego rozmiaru?
    >
    > musi byc identyczna i kompatybilna z twoja ktora obecnie urzywasz

    Nie musi być identyczna, chyba, ze to jakiś stary lapek, który ma
    problemy z rozpoznaniem i obsługą różnych modułów pamięci.

    > dobrze by bylo gdyby miala takie same parametry (czyt. mhz)

    A po co? Kupisz o wyższej częstotliwości nominalnej, to sprzęt ją
    "wyrówna" w dół do tej wolniejszej.

    --
    Cz.