  • 1. Data: 2010-03-06 21:21:52
    Temat: 540
    Od: to <t...@a...xyz>

    http://moto.allegro.pl/
    item949690033_piekne_520i_alu_chrom_delikatny_tuning
    _m5_lift.html

    "Przedmiotem sprzedaży jest piękne BMW E39, 520i lecz większość ludzi
    myśli że to 4 litry :)"

    Swoją drogą, gdyby wywalić tą okropną rynnę i znaczek "540" to byłoby
    bardzo ładnie zrobione auto...

    --
    cokolwiek

  • 2. Data: 2010-03-06 21:53:13
    Temat: Re: 540
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    to pisze:
    > http://moto.allegro.pl/
    > item949690033_piekne_520i_alu_chrom_delikatny_tuning
    _m5_lift.html

    A tak nie byłoby łatwiej?

    http://moto.allegro.pl/item949690033.html

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 3. Data: 2010-03-07 11:20:45
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > myśli że to 4 litry :)"
    > Swoją drogą, gdyby wywalić tą okropną rynnę i znaczek "540" to byłoby

    A co tam jest "zrobione" ?
    Ta rura wydechowa jak wiadro ?

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-03-07 11:27:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    _m5_lift.html

    > A co tam jest "zrobione" ?
    > Ta rura wydechowa jak wiadro ?

    Reflektory, tylne lampy, przyciemnione szyby...
    Ale ogolnie niczego w tym samochodzie zmieniac nie trzeba, fabryka
    zrobila go wystarczajaco dobrze (no moze nie liczac tego za slabego
    silnika :> ).

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2010-03-07 11:53:32
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Reflektory, tylne lampy, przyciemnione szyby...
    > Ale ogolnie niczego w tym samochodzie zmieniac nie trzeba, fabryka zrobila
    > go wystarczajaco dobrze (no moze nie liczac tego za slabego silnika :> ).

    Reflektory i ciemne szyby moga byc fabrycznie. tylne lampy "Lexus look"
    jedynie kojarza sie ze zdezelowanym Golfami III...

    2.0 to byla mega pomylka, wiecej palil niz 2,3 i 2,8 a mocy mial tyle co do
    przywiezienia pelnego bagaznika zakupow i nic ponadto! Przez 8 lat mialem
    E39 i do konca przetrwala w pierwotnej - najladniejszej formie.
    Tak jak mi ten samochod sie nie podobal zaraz po premierze, tak zakochalem
    sie w nim 2 lata pozniej :)

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-03-07 13:20:28
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    P_ablo pisze:

    > Reflektory i ciemne szyby moga byc fabrycznie. tylne lampy "Lexus look"
    > jedynie kojarza sie ze zdezelowanym Golfami III...

    Gdzie ty tu widzisz lexus look...

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 7. Data: 2010-03-07 13:41:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    P_ablo wrote:

    > Reflektory i ciemne szyby moga byc fabrycznie. tylne lampy "Lexus look"
    > jedynie kojarza sie ze zdezelowanym Golfami III...

    Raczej nie są, felgi też raczej nie są, jeśli chodzi o tyle światła to
    nie ma tam żadnego "lexus look", są natomiast ledy, jesli kojarzą Ci się
    ze zdezelowanymi golfami to nic na to nie poradzę. Moim zdaniem całość
    wygląda dobrze, pomijając tą paskudną strzelbę z tyłu no i oczywiście
    oszukany znaczek.

> [...]
    > mialem E39 i do konca przetrwala w pierwotnej - najladniejszej formie.
    > Tak jak mi ten samochod sie nie podobal zaraz po premierze, tak

    A to prawda akurat, R6 2,0 to był od biedy silnik do E-36...

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-03-07 13:44:11
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    to pisze:

    > Raczej nie są, felgi też raczej nie są, jeśli chodzi o tyle światła to
    > nie ma tam żadnego "lexus look", są natomiast ledy, jesli kojarzą Ci się
    > ze zdezelowanymi golfami to nic na to nie poradzę.

    IMO to pseudo-ledy - okrągłe wypustki w kloszach, które udają że pod
    spodem są diody :)

    > Moim zdaniem całość
    > wygląda dobrze, pomijając tą paskudną strzelbę z tyłu no i oczywiście
    > oszukany znaczek.

    Moim też

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 9. Data: 2010-03-07 16:08:11
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Reflektory i ciemne szyby moga byc fabrycznie.

    Ale raczej nie sa.

    >tylne lampy "Lexus look"
    > jedynie kojarza sie ze zdezelowanym Golfami III...

    Jak juz inni napisali to nie "lexus look", ale i tak IMHO zbedna
    przerobka, szczegolnie, ze byly dostepne oryginalne, ladne lampy chyba
    na ledach (maja wewnatrz umieszczone rurki, na koncach ktorych jest
    zrodlo swiatla, chyba diody).

> [...]
    > E39 i do konca przetrwala w pierwotnej - najladniejszej formie.
    > Tak jak mi ten samochod sie nie podobal zaraz po premierze, tak zakochalem

    Fajne samochody, do ktorych nie pasuje zaden tuning.

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2010-03-07 18:02:37
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-03-07 13:44, Grejon pisze:

    > IMO to pseudo-ledy - okrągłe wypustki w kloszach, które udają że pod
    > spodem są diody :)

    A jaka jest roznica miedzy pseudo-ledami a ledami? Bo na zdjeciach,
    ktore sa zamieszczone na tej aukcji jednoznacznie widac, ze sa tam
    diody, wiec czemu nazywane sa przez Ciebie pseudo-ledami?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek