  • 1. Data: 2010-02-10 19:47:02
    Temat: 6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    po maniu SE, gdzie bateria potrafiła i 2 tygodnie wytrzymać, nagle muszę
    ładować Nokię co 2 dni. Myślałem, że to wina skopanej baterii, ale
    kupiłem nową i znów to samo. Ten Symbian tak żere prąd czy co? Nie
    jestem fanem ładowania i jakoś mnie to dołuje. Ile powinna tak bakteria
    dychać?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-02-10 23:03:05
    Temat: Re: 6120c: Ile powinna wytrzymać bateria?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > po maniu SE, gdzie bateria potrafiła i 2 tygodnie wytrzymać, nagle
    > muszę ładować Nokię co 2 dni.

    Normalne.

    > Myślałem, że to wina skopanej
    > baterii, ale kupiłem nową i znów to samo.

    Jak bym poczytał najpierw, zanim zacząłbym wyrzucać kasę :)

    > Ten Symbian tak żere
    > prąd czy co?

    System operacyjny "pełny", do tego nieprawidłowo skonfigurowany - tak
    może być. Do tego jak jeszcze poskąpili baterii...

    > Nie jestem fanem ładowania i jakoś mnie to dołuje. Ile
    > powinna tak bakteria dychać?

    Wszystkie urządzenia z pełnym OS jakie mam wytrzymują w porywach
    silnego wiatru do 2-3 dni. Intensywnie korzystane doładowuje codziennie.
    Taka już nać nowoczesności. Zależy ci na czasie działania - wracaj
    do urządzeń offline (nie połączonych stale z Internetem) bez wifi, z
    wyłączonym BT, które tylko sobie grzecznie czuwają.

    rgrds,
    Jakub

  • 3. Data: 2010-02-11 09:28:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 20:47:02 +0100, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    >kupiłem nową i znów to samo. Ten Symbian tak żere prąd czy co? Nie
    >jestem fanem ładowania i jakoś mnie to dołuje. Ile powinna tak bakteria

    Symbian, procesor, pamiec, kolorowy wyswietlacz, zabawy nowa zabawka,
    czyli wszystko po kolei.
    Czasy ladowania co dwa tygodnie sie skonczyly :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-02-11 09:37:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 00:03, Jakub Danecki pisze:
> [...]
    > do urządzeń offline (nie połączonych stale z Internetem) bez wifi, z
    > wyłączonym BT, które tylko sobie grzecznie czuwają.

    No SE trzyma 2 tygodnie w porywach. Tylko kurde nie ma odsiewania
    niechcianych :(

    Kuźwa i tak źle i tak niedobrze. Czy już całe życie będę niewolnikiem
    komórki?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-02-11 09:39:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 10:28, J.F. pisze:

    > Symbian, procesor, pamiec, kolorowy wyswietlacz, zabawy nowa zabawka,
    > czyli wszystko po kolei.
    > Czasy ladowania co dwa tygodnie sie skonczyly :-)

    A czemu nie może być coś takiego jak SE k750i, ale z opcją odsiewania
    niechcianych, jaką wypracowałem w Nokii, czyli profile odsiewające grupy
    + organizator automatycznego przełączania?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-02-12 10:11:56
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > A czemu nie może być coś takiego jak SE k750i, ale z opcją odsiewania
    > niechcianych,

    Wciąż nie wiemy czego niechcianych...

    > jaką wypracowałem w Nokii, czyli profile odsiewające grupy
    > + organizator automatycznego przełączania?

    Bo jak łątwo się domyśleć, to wszystko pewnie wymaga troszkę mocy
    obliczeniowej, która zjada zdrowo baterię.

    Jakub

  • 7. Data: 2010-02-12 10:53:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-12 11:11, Jakub Danecki pisze:
    > Wciąż nie wiemy czego niechcianych...

    Skoro w telefonie, to połączeń, no nie?

    > Bo jak łątwo się domyśleć, to wszystko pewnie wymaga troszkę mocy
    > obliczeniowej, która zjada zdrowo baterię.

    Ale aż tak? Bo profile i grupy userów chyba aż takie zjadające nie są,
    żeby nagle z 2 tygodni się robiły 2 dni.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-02-13 19:17:24
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    > Skoro w telefonie, to połączeń, no nie?

    Może być jeszcze SMS, MMS, email... Dlatego pytam!

    > Ale aż tak? Bo profile i grupy userów chyba aż takie zjadające nie są,
    > żeby nagle z 2 tygodni się robiły 2 dni.

    Same grupy nie, ale już ten cały OS który za tym stoi - to całkiem
    możliwe.

    Jakub

  • 9. Data: 2010-02-13 19:32:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-13 20:17, Jakub Danecki pisze:
    > Może być jeszcze SMS, MMS, email... Dlatego pytam!

    A widzisz, bo ja starej daty jestem. Nigdy nie używałem emilów i
    ememesów. A esesmany owszem, też jak i rozmowy.

    > Same grupy nie, ale już ten cały OS który za tym stoi - to całkiem
    > możliwe.

    Tylko jak znaleźć telefon, co nie będzie smyczą? Czyli będzie miał grupy
    przełączające się o danych godzinach i tyle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek