  • 1. Data: 2018-02-21 09:09:34
    Temat: 7 lat za smierc na pasach
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/lodz,69/jest-wyrok-za-smierc-55
    -latki-ze-zgierza,786965.html

    Ma za sobą pobyt w więzieniu za rozbój. Wobec niego toczyły się też sprawy o
    spowodowanie dwóch innych kolizji. Nigdy nie miał prawa jazdy. (http://www.tvn24.pl)

    7 lat to dostaja lapowkarze:

    http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/7-lat-wiezienia-dla-b-
    szefow-katowickiego-oddzialu-gddkia,799690.html

  • 2. Data: 2018-02-21 20:22:30
    Temat: Re: 7 lat za smierc na pasach
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-21 o 09:09, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > 7 lat to dostaja lapowkarze:
    >
    > http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/7-lat-wiezienia-dla-b-
    szefow-katowickiego-oddzialu-gddkia,799690.html

    W Polsce obowiązuje łagodne podejście do sprawców wypadków, kolizji i
    wszystkich nie przestrzegających przepisów. Niedawno było, że facet,
    który potrącił na pasach pieszego i pieszy zmarł dostał rok w
    zawieszeniu. Inny kierowca BMW, który tak zapierdalał, że nie zdołał
    wyhamować i wyrżnął w Skodę z całą rodziną w środku raniąc kilka osób -
    mandat 500 zł...
    Przejeżdżanie na czerwonym świetle, przekroczenie prędkości w terenie
    zabudowanym o ponad 50 km/godz. wyprzedzanie na pasach w praktyce jest
    niekarane.

  • 3. Data: 2018-02-22 09:51:29
    Od: p...@g...com

    --Inny kierowca BMW, który tak zapierdalał, że nie zdołał wyhamować i wyrżnął w Skodę
    z całą rodziną w środku raniąc kilka osób - mandat 500 zł...

    a nie moga go pozwac ? znajomy mecenas wyszarpal ostatnio 2 tysie za pogryzienie
    przez psa

    --Przejeżdżanie na czerwonym świetle, przekroczenie prędkości w terenie
    zabudowanym o ponad 50 km/godz. wyprzedzanie na pasach w praktyce jest
    niekarane.

    ta bezmyslna jazda na czerwonym tez dziala mi juz na nerwy jak ktos zna dobra
    lokalizacje w Szczecinie to chetnie przetestuje nowa kamere 4k :-)

  • 4. Data: 2018-02-22 14:54:41
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 21.02.2018 o 20:22, Poldek pisze:
    > Niedawno było, że facet,
    > który potrącił na pasach pieszego i pieszy zmarł dostał rok w
    > zawieszeniu.

    To chodziło o tego profesora? Tam sąd uznał, że pieszy wtargnął
    bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd, czym również przyczynił się do
    wypadku. I że gdyby pojazd jechał z przepisową prędkością to i tak nie
    byłby w stanie uniknąć potrącenia.

    > Inny kierowca BMW, który tak zapierdalał, że nie zdołał
    > wyhamować i wyrżnął w Skodę z całą rodziną w środku raniąc kilka osób -
    > mandat 500 zł...

    To fakt - tu się policja pospieszyła IMO, powinni skierować sprawę do
    sądu chyba, mimo że nikt nie odniósł poważniejszych obrażeń i policja
    uznała to za kolizję.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2018-02-26 11:45:28
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    -latki-ze-zgierza,786965.html

    > Ma za sobą pobyt w więzieniu za rozbój. Wobec niego toczyły się też sprawy o

    Ale tylko jak nie temu co trzeba dali łapówkę.