  • 1. Data: 2017-02-25 20:21:59
    Temat: 89c2051
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy na takim procku można odpalić prostą sieć przy użyciu enc?

  • 2. Data: 2017-02-26 09:46:03
    Temat: Re: 89c2051
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    w systemie siła 'PO/EU wrote:

    > czy na takim procku można odpalić prostą sieć przy użyciu enc?

    Skompiluj program, jeśli się zmieści w pamięci tego procka to pewnie się da.
    Jakaś komunikacja po UDP to pewnie wejdzie w jego 2KB (chyba tyle on ma).

    jp

  • 3. Data: 2017-02-26 10:46:12
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    widziałeś gdzieś jakies dobre opisy enc?
    coś co pozwoli go ogarnąć, bez czytania tej 200 stronicowej dokumentacji
    w pdf...

  • 4. Data: 2017-02-26 11:36:37
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    w systemie siła 'PO/EU wrote:

    > widziałeś gdzieś jakies dobre opisy enc?
    > coś co pozwoli go ogarnąć, bez czytania tej 200 stronicowej dokumentacji
    > w pdf...
    Nie wiem jak w przypadku Atmela ale Microchip publikuje stos TCP/ip wraz ze
    żródłami. na pewno są tam źródła drivera do ENC, więc trzeba je
    przeanalizować (tak na początek), co gdzie zapisuje, jak inicjalizuje, jak
    wysyła, itd., porównać z wybranymi opisami z dokumentacji.

    No, przynajmiej ja bym tak robił.

    jp

  • 5. Data: 2017-02-26 12:34:24
    Temat: Re: enc28j60 8051
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    Ktoś mi tu kiedyś podawał adres jakiejś strony o programowaniu enc w 8051
    oczywiście sobie nie zapisałem - więc może jak Ktoś kojarzy adres to
    prosiłbym o pomoc.

  • 6. Data: 2017-02-26 22:18:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Feb 2017 11:36:37 +0100, jacek pozniak
    <j...@f...pl> wrote:
> [...]
    inicjalizuje, jak
    > wysyła, itd., porównać z wybranymi opisami z dokumentacji.

    Ale ten driver do encj ze stosu mcbp jest integralną częścią stosu,
    analizowanie go w oderwaniu od reszty kodu stosu nic sensownego za
    batdzo nie da.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2017-02-27 10:33:26
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Marek wrote:

> [...]
    >
    > Ale ten driver do encj ze stosu mcbp jest integralną częścią stosu,
    > analizowanie go w oderwaniu od reszty kodu stosu nic sensownego za

    No niby tak ale jest w osobnym pliku i exportuje funkcje interfejsowe.
    A z resztą, w sieci są różne hobbystyczne projekty ethernetowe, ze źródłami;
    Wątkotwórca może sobie poprzeglądać.

    jp