  • 1. Data: 2019-10-14 00:04:41
    Temat: 90-latek jechał autostradą pod prąd
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@fakty.interia.pl/a8g

    "Po drodze kierowca spowodował co najmniej dwie kolizje, po czym zderzył
    się czołowo z prawidłowo jadącym autem. Jedna osoba została ranna. To
    87-letni sprawca wypadku. Trafił do szpitala na badania."

    Psychiatryczne?

  • 2. Data: 2019-10-14 09:44:50
    Temat: Re: 90-latek jechał autostradą pod prąd
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.10.2019 o 00:04, kk pisze:
> [...]
    > się czołowo z prawidłowo jadącym autem. Jedna osoba została ranna. To
    > 87-letni sprawca wypadku. Trafił do szpitala na badania."

    Co za precyzyjny news. 90 latek miał 87 lat.
    Jacek

  • 3. Data: 2019-10-14 09:54:37
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 09:44, Jacek pisze:

    > Co za precyzyjny news. 90 latek miał 87 lat.

    Ale identyfikował się jako 40-latek, więc wszystko w porządku, gość nie
    do ruszenia ;)

    --
    viktorius

  • 4. Data: 2019-10-14 11:29:03
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.10.2019 o 09:54, viktorius pisze:
    > Ale identyfikował się jako 40-latek, więc wszystko w porządku, gość nie
    > do ruszenia ;)
    Problem w tym, że są ludzie, którym się wydaje nie wiadomo co, a
    reprezentują sobą poziom delikatnie mówiąc niewysoki.
    Przykład z mojego okręgu wyborczego: kandydat do sejmu, znany z tego, że
    był we władzach samorządowych i niczego tam dobrego nie zdziałał pisze o
    sobie, że jest wyższym urzędnikiem państwowym.
    Taki kierowca to najwyżej zabije kilka osób, a polityk może zniszczyć
    życie milionom.
    Jacek

  • 5. Data: 2019-10-14 18:28:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-14 09:44, Jacek wrote:

    > Co za precyzyjny news. 90 latek miał 87 lat.

    No blisko 90-latek. Czyż nie?

    Myślicie, że jeszcze będziemy jeździli w takim wieku?

  • 6. Data: 2019-10-14 18:30:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-14 11:29, Jacek wrote:
> [...]
    > sobie, że jest wyższym urzędnikiem państwowym.
    > Taki kierowca to najwyżej zabije kilka osób, a polityk może zniszczyć

    Bez poparcia nie zniszczy. Jak kogoś stać na chodzenie na wybory to i
    pewnie stać na "zniszczenia życia" przez takiego czy innego polityka.

  • 7. Data: 2019-10-14 18:51:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2019 o 18:28, kk pisze:

    > No blisko 90-latek. Czyż nie?
    >
    > Myślicie, że jeszcze będziemy jeździli w takim wieku?

    Myślę, że większośćz nas będzie w tym wieku gryzła trawę. Większość od
    spodu.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-10-14 21:00:38
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-14 18:51, Shrek wrote:

    > Myślę, że większośćz nas będzie w tym wieku gryzła trawę. Większość od
    > spodu.

    No tak, no tak, no tak ...

    Ale gdybyśmy jakimś cudem jednak dotrwali to ...

    Bo z artykułu wynika, że gość w środku dnia sobie pod prąd autostyradą
    pojechał. Jak dokładnie było nie wiadmo, ale jeśli to ...

  • 9. Data: 2019-10-15 13:38:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-10-14 18:51, Shrek wrote:

    >No tak, no tak, no tak ...
    >Ale gdybyśmy jakimś cudem jednak dotrwali to ...

    a to znow wcale nie takie dziwne - medycyna robi postepy.

    >Bo z artykułu wynika, że gość w środku dnia sobie pod prąd
    >autostyradą pojechał. Jak dokładnie było nie wiadmo, ale jeśli to ...

    Niektorzy ludzie w tym wieku sa juz malo poczytalni.
    Ale ten byl na tyle, ze do tej autostrady jakos dojechal.

    Ale ... na tych nowoczesnych wezlach nie tak latwo wjechac pod prad na
    autostrade.

    Dla przykladu - tu by trzeba wjechac w drugi "zjazd" z ronda.
    https://goo.gl/maps/5psGiH9hSoqFESVC9

    I jeszcze nie trafic na zadne auto, ktore przegonii z lacznika.
    No dobra - dwa pasy tam, to moze jakos latwiej sie przemknac.

    Bo nastepna okazja ... trzeba by tu wjechac pod prad ... no, na oko
    sie da.

    J.

  • 10. Data: 2019-10-15 18:20:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2019 o 13:38, J.F. pisze:

    > a to znow wcale nie takie dziwne - medycyna robi postepy.

    Ale wykorzystanie postępów medycyny wymaga dużych nakładów pienieżnych.
    Dość powszechne jest przekonanie, że zanim 90 dożyjesz to system piedolnie.

    --
    Shrek