    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: 90dni za darmo - polecam jak cholera.
    Date: Fri, 1 Dec 2017 00:20:48 +0100

    witam

    dyskusja w innym wątku zainspirowała mnie do sprawdzenia swojej historii
    konta. jakoś tak na wiosnę na antywebie znalazłem informacje o tytuowej
    promocji. zanim sie pozbierałem - numer mi przeniesiono pod koniec maja.
    pierwsze (i jedyne) doładowanie za 25zł mam 24 maja. dwa tygodnie
    później przeniosłem drugi numer (syna). po pierwszm miesiącu, z mojego
    konta "zniknęło" 25zł. napisałem reklamacje, uznali ją i oddali 25zł i
    dołożyli jeszcze 25. Nie wiem jak do tego doszedłem, ale wtedy wydawało
    mi się to normalne. w sensie, "darmowe" im się sknociło, ale żeby okres
    się zgadzał , dali mi złotówki - na jedno wyjdzie. ale srać to. co 30
    dni przychodziły smsmy ze się przedłuża "darmowy", aż tak gdzieś na
    jesień myślę sobie "o jacie" - za co ja gadam przez telefon? Trzeba by
    go doładować! nic bardziej mylnego. na koncie mam 56 złotych i dalej za
    darmo. przed chwilą zrobiłem analizę odkąd mam umowę i na ile wystarczy.
    koniec darmochy mam 20 stycznia i wtedy zostaną mi złotówki
    (6promocyjnie otrzymanych) do wygadania zgodnie z cennikiem. z 90 dni
    zrobiło się 8 miesięcy. Co ciekawe, na 2 numerach, choć reklamacja
    dotyczyła jednego. Polecam promocje. choć wypada napisac: bierzcie
    ludzie abonamenty z telefonami na 2 lata, bo dzięki Wam stać ich na
    robienie takich promocji

    ToMasz