  • 1. Data: 2017-12-01 00:20:48
    Temat: 90dni za darmo - polecam jak cholera.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    dyskusja w innym wątku zainspirowała mnie do sprawdzenia swojej historii
    konta. jakoś tak na wiosnę na antywebie znalazłem informacje o tytuowej
    promocji. zanim sie pozbierałem - numer mi przeniesiono pod koniec maja.
    pierwsze (i jedyne) doładowanie za 25zł mam 24 maja. dwa tygodnie
    później przeniosłem drugi numer (syna). po pierwszm miesiącu, z mojego
    konta "zniknęło" 25zł. napisałem reklamacje, uznali ją i oddali 25zł i
    dołożyli jeszcze 25. Nie wiem jak do tego doszedłem, ale wtedy wydawało
    mi się to normalne. w sensie, "darmowe" im się sknociło, ale żeby okres
    się zgadzał , dali mi złotówki - na jedno wyjdzie. ale srać to. co 30
    dni przychodziły smsmy ze się przedłuża "darmowy", aż tak gdzieś na
    jesień myślę sobie "o jacie" - za co ja gadam przez telefon? Trzeba by
    go doładować! nic bardziej mylnego. na koncie mam 56 złotych i dalej za
    darmo. przed chwilą zrobiłem analizę odkąd mam umowę i na ile wystarczy.
    koniec darmochy mam 20 stycznia i wtedy zostaną mi złotówki
    (6promocyjnie otrzymanych) do wygadania zgodnie z cennikiem. z 90 dni
    zrobiło się 8 miesięcy. Co ciekawe, na 2 numerach, choć reklamacja
    dotyczyła jednego. Polecam promocje. choć wypada napisac: bierzcie
    ludzie abonamenty z telefonami na 2 lata, bo dzięki Wam stać ich na
    robienie takich promocji

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-12-01 08:23:42
    Temat: Re: 90dni za darmo - polecam jak cholera.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-01 o 00:20, ToMasz pisze:
> [...]
    > dotyczyła jednego. Polecam promocje. choć wypada napisac: bierzcie
    > ludzie abonamenty z telefonami na 2 lata, bo dzięki Wam stać ich na

    Ja pamiętam swoje dwie tegoroczne reklamacje w Playu na jakieś pierdoły
    (a że się Tidal nie włączył, i coś tam jeszcze). Reklamację załatwili,
    mieli dać 30zł na konto promocyjne w ramach bonusu.

    W pierwszej reklamacji dali 60zł, a potem po miesiącu jeszcze dodało się 30.

    W drugiej reklamacji też dali 60zł, a 30zł w kolejnych miesiącach
    dodawało się 3 razy.

    Takoż nie narzekam :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-12-02 17:13:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Dec 2017 08:23:42 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    >
    > W pierwszej reklamacji dali 60zł, a potem po miesiącu jeszcze dodało się 30.
    > W drugiej reklamacji też dali 60zł, a 30zł w kolejnych miesiącach

    A teraz Liwiuszu drobne pytanie - jakby tak sobie przypomnieli ...
    maja prawo obciazyc za te wszystkie miesiace, czy nie maja ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-12-02 17:26:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-02 o 17:13, J.F. pisze:
    >>> promocji. zanim sie pozbierałem - numer mi przeniesiono pod koniec maja.

    > A teraz Liwiuszu drobne pytanie - jakby tak sobie przypomnieli ...
    > maja prawo obciazyc za te wszystkie miesiace, czy nie maja ? :-)

    Teoretycznie mają - bo ja wiem, że to się mi nie należało, a mimo to
    użyłem. Ale w praktyce - no nie wiedziałem, nawet na konto nie
    patrzyłem, korzystałem jak korzystałem, już nie mam, wzbogacony nie
    jestem, o konieczności zwrotu nie wiedziałem :)

    Poza tym ile zwrócić? To były środki z konta bonusowego rozliczane po
    cennikowych stawkach. Jeśli w 3 dni zużyłem 10zł, to nie wzbogaciłem się
    o 10zł, bo gdyby nie to, to bym na 3 dni kupił pakiet za 3zł na nolimit,
    więc co najwyżej o 3zł się przez te dni wzbogaciłem.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-12-02 17:49:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Dec 2017 17:26:46 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > patrzyłem, korzystałem jak korzystałem, już nie mam, wzbogacony nie
    > jestem, o konieczności zwrotu nie wiedziałem :)

    Ty masz o tyle lepiej, ze to srodki dodatkowe - widac dawali tyle, ile
    sie nalezalo :-)

    Koledze jak rozumiem nie pobierali tyle, ile sie nalezalo.

    J.

  • 6. Data: 2017-12-02 23:00:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Koledze jak rozumiem nie pobierali tyle, ile sie nalezalo.
    ja mam prepaida, wiec raczej im się nie uda :)

    ToMasz

  • 7. Data: 2017-12-02 23:33:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Dec 2017 23:00:39 +0100, ToMasz napisał(a):
    > ja mam prepaida, wiec raczej im się nie uda :)

    Wszystkie juz zarejestrowane :-)

    Tak swoja droga jak to jest - nieletni moze prepaida kupic i
    zarejestrowac na legitymacje szkolna czy dowod tymczasowy,
    czy nie moze, bo nie ma zdolnosci prawnej ?

    Bo zaleglosci z nieletniego sciagac, to zawsze wiekszy problem.

    J.

  • 8. Data: 2017-12-03 08:52:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-02 o 23:33, J.F. pisze:
    > Tak swoja droga jak to jest - nieletni moze prepaida kupic i
    > zarejestrowac na legitymacje szkolna czy dowod tymczasowy,
    > czy nie moze, bo nie ma zdolnosci prawnej ?

    Od 13. roku życia może.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-12-03 08:54:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-02 o 23:33, J.F. pisze:
    > czy dowod tymczasowy,

    Dlaczego tymczasowy? Po prostu na dowód osobisty.

    --
    Liwiusz