  • 1. Data: 2014-08-31 02:42:07
    Temat: 911 turbo
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Zapierdala okrutnie, ale jeszcze za wcześnie aby coś powiedzieć.
    Ogromny plus za Ceramikę. Nie spodziewałem się, że to takie fajne.
    Duży plus za mniejsze spalanie niż moje dotychczasowe duże benzyny.
    C63 chlał jakieś 20-22. CL600 chleje jakieś 24-30.

    Temu wystarczy 17 l/100km. Jak wyjadę na niemiecką autostradę,
    to nakręcę jakiś śmieszny filmik.

  • 2. Data: 2014-08-31 03:31:34
    Temat: Re: 911 turbo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrimsES pisze tak:

    > Temu wystarczy 17 l/100km. Jak wyjadę na niemiecką autostradę,
    > to nakręcę jakiś śmieszny filmik.

    Tylko nie z własnej ręki please ;)

    Bo ostatnio się przekonałem, że może to być niebezpieczne jak komórka.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 3. Data: 2014-08-31 11:10:00
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-08-31 02:42, megrimsES pisze:
> [...]
    > C63 chlał jakieś 20-22. CL600 chleje jakieś 24-30.
    >
    > Temu wystarczy 17 l/100km. Jak wyjadę na niemiecką autostradę,

    Wagi jakie samochodów? Komfort jazdy jaki opisz wszystkie trzy
    przypadki? Czy cała trójka posiada turbinę?
    Megrims czemu nie GTR co Ci w nim nie pasowało? Na papierze wychodzi że
    GTR szybszy i mniej ludzi wie o co chodzi. W 911 wyglądasz jak gwiazdor
    z TVN;)

  • 4. Data: 2014-08-31 15:12:18
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-31 o 11:10, depros pisze:

> [...]
    > Megrims czemu nie GTR co Ci w nim nie pasowało? Na papierze wychodzi że
    > GTR szybszy i mniej ludzi wie o co chodzi. W 911 wyglądasz jak gwiazdor

    Podzielę się uwagą:

    Jak można było zrobić auto, które rusza z dwójki, a piątkę wrzuca
    przy 280 km/h.

  • 5. Data: 2014-08-31 15:34:00
    Od: tá´Ź

    megrimsES wrote:

    > Zapierdala okrutnie

    Dasz się karnąć?!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2014-08-31 15:49:59
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    t? wrote:

    > Dasz się karnąć?!

    tylko nie zmieniaj przerzutek!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2014-08-31 15:53:21
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-08-31 15:12, megrimsES pisze:

    > Podzielę się uwagą:
    >
    > Jak można było zrobić auto, które rusza z dwójki, a piątkę wrzuca
    > przy 280 km/h.

    To po co w tym aucie jest pierwszy bieg?
    Co do piątego biegu, to za długie przełożenia Ci się nie podobają? Jak
    to ma 2.8 s do setki to kto nadąży cisnąć guziki?

  • 8. Data: 2014-08-31 16:03:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Sunday, August 31, 2014, 3:12:18 PM, you wrote:

    > Podzielę się uwagą:
    > Jak można było zrobić auto, które rusza z dwójki,

    A które nie rusza? :O

    > a piątkę wrzuca przy 280 km/h.

    Wolisz takie, w którym piątka kończy się przy 200km/h i nie ma
    szóstki? Co ja bym dał za choć trochę dłuższą skrzynię...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-08-31 16:14:02
    Od: depros <d...@g...com>

    > Wolisz takie, w którym piątka kończy się przy 200km/h i nie ma
    > szóstki? Co ja bym dał za choć trochę dłuższą skrzynię...

    Panie Romanie więc może pora na GT-R?;-)

  • 10. Data: 2014-08-31 17:49:52
    Od: tá´Ź

    Rafał Grzelak wrote:

    > tylko nie zmieniaj przerzutek!

    Mam nadzieję, że MEGRIMIS mi pozwoli. :/

    --
    ss??q s? ??u??ou??