  • 1. Data: 2016-09-30 01:17:46
    Temat: A co sądzicie o tym ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    https://www.kickstarter.com/projects/chipsetter/chip
    setter-one-a-desktop-pick-and-place-machine?ref=nav_
    search

    cena dość atrakcyjna. Prze cenie CAD obecnej to jest jakieś 16000 zł.
    Tylko nie widzę opcji wysyłki do PL chyba ?

    Ten egzemplarz na filmie to jak widzę ma elementy drukowane 3D.
    Ale chyba docelowo nie ma tak być (przejrzałem w pośpiechu).

    Ciekawe, jak to w rzeczywistości by działało...

  • 2. Data: 2016-09-30 11:59:30
    Temat: Re: A co sądzicie o tym ?
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 30 września 2016 01:17:47 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    > Ale chyba docelowo nie ma tak być (przejrzałem w pośpiechu).
    >
    > Ciekawe, jak to w rzeczywistości by działało...

    Nie warto. Taniej kupisz sprawdzone urządzenia z Chin o wiele lepszej jakości,z firmy
    zapewniającej serwis i mającej już renomę.

    http://www.neodentech.com/bbx/552976-552966.html

  • 3. Data: 2016-10-01 20:31:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie warto. Taniej kupisz sprawdzone urządzenia z Chin o wiele lepszej jakości,z
    firmy zapewniającej serwis i mającej już renomę.

    > http://www.neodentech.com/bbx/552976-552966.html

    No jak oglądałem tą chińszczyznę to nie zrobiła na mnie wrażenia lepszej
    jakości...

    No może model NeoDen4, ale to już cen sporo wyższa.

    http://www.eevblog.com/forum/manufacture/neoden-4-pi
    ck-and-place/

    A te mniejsze modele (TM245P na przykład) też są droższe (od 6000 USD
    wzwyż), i zupełnie nie robią na mnie "na oko" dobrego wrażenia.
    Ale przyznaję oceniam właśnie tylko na oko, po obejrzeniu materiałów w
    internecie (także filmików z pracy na YT).