  • 1. Data: 2015-09-04 14:04:23
    Temat: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    No wlasnie. Nawet gdy wina oczywista, masowo odmawiamy przyjecia
    mandatu. Policjanci "rownie masowo" kieruja sprawy do sadow. No a sady
    orzekają, my sie odwolujemy itd. Rzad przestraszony brakiem realizacji
    planu mandatow na rok budzetowy wymysla rozne prawne buble, ktorych my
    nie mozemy zaskarzyc, ale to wcale nie konczy zabawy, to ja dopiero
    zaczyna;-)
    Teraz juz zupelna fantazja, odlot i sojuz-fikszyn: kontrole predkosci sa
    tylko w miejscach, gdzie jest to uzasadnione bezpieczenstwem ruchu
    drogowego, a nie budzetu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2015-09-04 14:57:51
    Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-04 o 14:04, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > Teraz juz zupelna fantazja, odlot i sojuz-fikszyn: kontrole predkosci sa
    > tylko w miejscach, gdzie jest to uzasadnione bezpieczenstwem ruchu

    Się bym pisał na taki "strajk" :)

    Ale wygląda na to, że jednak większość lemingów płaci mandaty, nawet za
    180@90, mierzone Iskrą z półtora kilometra ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-09-04 15:07:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lecz sie na nogi.

  • 4. Data: 2015-09-04 15:26:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Lecz sie na nogi.

    Mistrzu, jesteś moim idolem. Powiedz, gdzie ci wpłacać pieniądze
    zaoszczędzone na poradach lekarskich?

    Dobrze, że żyją jeszcze na świecie tak światli ludzie. Szkoda, że
    wszyscy stoją nad grobem...

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-09-04 16:42:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >realizacji planu mandatow na rok budzetowy wymysla rozne prawne
    >buble, ktorych my nie mozemy zaskarzyc, ale to wcale nie konczy

    eee tam - nie przestrraszyl sie brakujacego miliarda z ITD, to nie
    przestraszy sie i reszty.
    A czy podejmie dzialania odwetowe ... moze np mandaty dwukrotnie
    podniesc, a koszta sadowe trzykrotnie :-)

    >Teraz juz zupelna fantazja, odlot i sojuz-fikszyn: kontrole predkosci
    >sa tylko w miejscach, gdzie jest to uzasadnione bezpieczenstwem ruchu
    >drogowego, a nie budzetu.

    Hm,
    a) czemu takie s-f, skoro straszakom odebrano,
    b) przeciez jesli jest ograniczenie, to dlatego, ze jest uzasadnione
    bezpieczenstwem ruchu :-)

    Ale pomysl inaczej - czemu chcesz taka akcje protestacyjna, zamiast
    wybrac sobie lepszy rzad ?
    A do wyborow przeciez tylko 2 miesiace ...

    J.

  • 6. Data: 2015-09-04 17:05:14
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 04.09.2015 o 16:42 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale pomysl inaczej - czemu chcesz taka akcje protestacyjna, zamiast
    > wybrac sobie lepszy rzad ?

    Bo łatwiej jest zjednoczyć ludzi przeciw niż za. Akcja protestacyjna
    byłaby przeciw a rząd trzeba wybrać pozytywnie i tu sojuszników mało...

    --
    SW3
    ----

  • 7. Data: 2015-09-04 19:34:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pochwala z ust idioty nie jest powodem do dumy.

  • 8. Data: 2015-09-04 19:52:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pochwala z ust idioty nie jest powodem do dumy.

    Bo to ironia, a nie pochwała, debilu.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-09-04 19:56:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 4 Sep 2015 16:42:42 +0200, J.F.

    > Ale pomysl inaczej - czemu chcesz taka akcje protestacyjna,
    > zamiast wybrac sobie lepszy rzad ?

    Znaczy kogo? :> Ja standardowo widzę samych oszołomów
    i znowu będzie wybór pomiędzy mniejszym złem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2015-09-04 20:08:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sam nie wiesz co to bylo wiejski przyglupie.