  • 1. Data: 2009-06-19 06:22:26
    Temat: A jednak nie można!
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,9923,title,Policjant-zem
    scil-sie-za-zrobienie-zdjecia,wid,11235115,wiadomosc
    _prasa.html

  • 2. Data: 2009-06-19 07:20:08
    Temat: Re: A jednak można fotografować policjantów!
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    f1969 napisał(a) :
    scil-sie-za-zrobienie-zdjecia,wid,11235115,wiadomosc
    _prasa.html

    > Można fotografować policjantów na służbie

    Co stwierdził sam rzecznik lubelskiej policji w powyższym artykule:
    "Nie ma zakazu robienia zdjęć funkcjonariuszom - mówi
    podinspektor Janusz Wójtowicz"

    Kilikitu chyba tylko przeczytał parę pierwszych zdań lub nie
    zrozumiał treści. W końcu nick zobowiązuje :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 3. Data: 2009-06-19 07:31:39
    Temat: Re: A jednak nie można!
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    k...@o...pl pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,9923,title,Policjant-zem
    scil-sie-za-zrobienie-zdjecia,wid,11235115,wiadomosc
    _prasa.html

    Nie wprowadzaj w błąd tytułem. Można fotografować policjantów na służbie
    ( z pewnymi wyjątkami) . Panowie widocznie mieli coś na sumieniu i się
    odgrywali.

    --
    f1969

  • 4. Data: 2009-06-19 08:36:13
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Co stwierdził sam rzecznik lubelskiej policji w powyższym artykule:
    > "Nie ma zakazu robienia zdjęć funkcjonariuszom - mówi podinspektor
    > Janusz Wójtowicz"

    Zadzwoniłem sobie do Magdaleny Szczepanowskiej ze Świdnika (tam
    rzeczywiście Kamil Kołtun złożył skargę na działanie policjantów) oraz
    do kom. Arkadiusz Kality (zapytałem go jaki przepis reguluje wyższe
    dobro i łamanie ustawy Prawo o ruchu Drogowym przez policjantów). Jak
    ktoś ma ochotę ich pomęczyć , to proszę ;-)
    http://www.kwp.lublin.pl/index.php?action=pages_1&ac
    tion_id=19

    Szczególnie ciekawe w kontekście fotografowania.

    --
    f1969

  • 5. Data: 2009-06-19 09:06:51
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h1ff73$883$1@inews.gazeta.pl>,
    f1969 nabazgrał:
    > Zadzwoniłem sobie do Magdaleny Szczepanowskiej ze Świdnika (tam
    > rzeczywiście Kamil Kołtun złożył skargę na działanie policjantów)

    Już kolesia lubię. Więcej takich, to może się szanowni funkcjonariusze
    nauczą, żeby nie stawiać mandatów wbrew przepisom.

    > do kom. Arkadiusz Kality (zapytałem go jaki przepis reguluje wyższe
    > dobro i łamanie ustawy Prawo o ruchu Drogowym przez policjantów).

    I co odpowiedział? Bo, jesli mnie pamięć nie myli, to chyba miał co
    odpowiedzieć.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 6. Data: 2009-06-19 11:12:15
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "f1969" <"[> napisał w wiadomości news:.pl...

    > Historia zrobiła się na tyle ciekawa, że poprosiłem znajomego kolegę
    > dziennikarza o pomoc. Jak dostanę od niego więcej informacje, to napiszę.
    > Policja twierdzi mianowicie, że jej wizerunek jest chroniony prawem ;-)

    a gdzie ona (ta Policja) tak niby twierdzi ???

    poza tym ochrona nie zaczyna się w momencie robienia zdjęcia a już z
    pewnością nie policmajstrowi na służbie...

    co najwyżej jak z tego zdjęcia zrobisz brzydką karykaturę i upublicznisz

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 7. Data: 2009-06-19 11:42:04
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

  • 8. Data: 2009-06-19 12:12:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 19.06.2009 Tadeusz <...@s...onet.pl> napisał/a:
    > poza tym ochrona nie zaczyna się w momencie robienia zdjęcia a już z
    > pewnością nie policmajstrowi na służbie...

    Jakaś podstawa prawna pozwalająca traktować wizerunek policjanta odmiennie
    od reszty populacji?

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2009-06-19 12:16:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 12:42:04 +0100, f1969 napisał(a):

    > Policja twierdzi mianowicie, że jej wizerunek jest chroniony
    > prawem ;-)

    Bo jest - tak jak i każdego...

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 10. Data: 2009-06-19 12:18:07
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Tadeusz pisze:

    > a gdzie ona (ta Policja) tak niby twierdzi ???

    Tak wynika z korespondencji między zaprzyjaźnionym dziennikarzem a
    rzecznikiem prasowym KWP w Lublinie. Sprawa jest w toku.

    --
    f1969