  • 1. Data: 2019-08-28 22:55:12
    Temat: A tam mobile -- ręczne sterowanie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Trzeba ręcznie odnowić pakiety w a2m.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    htps://danutac.oferty-kredytowe.pl

  • 2. Data: 2019-09-01 08:18:51
    Od: h...@g...com

    Tu masz rację. W przypadku braku kasy rozumiem, ale jak są środki, to głupota.
    Człowiek się zapomni i już ciągnie według standardowych stawek :-(

  • 3. Data: 2019-09-05 20:00:31
    Temat: Re: A tam mobile -- ręczne sterowanie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <h...@g...com> a...@g...co

    : Tu masz rację. W przypadku braku kasy rozumiem, ale jak są środki, to
    : głupota. Człowiek się zapomni i już ciągnie według standardowych stawek :-(

    Badam sitjuejszyn...
    Jeden numer miał do 31 sierpnia -- 31 sierpnia naliczono opłaty.
    Co gorsza, gdy spostrzegłem późnym wieczorem brak pakietu i naliczone
    opłaty, aktywowałem pakiet na dwa kwadranse przed północą, choć
    zaplanowałem aktywowanie tuż po północy (czyli opłaciłem dzień,
    w którym zostały naliczone rozmowy poza pakietem) co znacząco
    zwiększyło te nadmiarowe koszty -- jeden z najczarniejszych ;)
    dni telefonicznych na mym podwórku od wielu lat... Chlip, chlip!...

    Drugi numer ma do 05 września -- nadal aktywny jest pakiet...
    Na wszelki wypadek numer dziś nie jest w użyciu wychodnym.

    -=-

    Do ww. wpadki dodać chyba muszEM (choć wcale nie chcem) kolejną
    wpadkę, przez którą do 12 września będę na dziewiczym lejku...
    [ojejku...] To efekt zbyt dynamicznej zmiany mych planów...

    Od 13 września planuję przejście na net from Orange na Mój Eneuel.
    Po jakimś czasie zamierzam przemalować któryś numer pomarańczowy
    na fioletowo lub czerwono...

    Do tego czasu zamierzam przegadać pozapakietowe złotówki z różnych numerków...

    Przydałby się mi telefon z 4 SIMkami, ale na razie upatrzyłem
    sobie Asusa Maxa M2 Pro czy jakoś podobnie.

    https://www.asus.com/pl/Phone/ZenFone-Max-Pro-M2/
    - Galileo Galilei (ale tylko jedna L -- Asusy tak mają)
    - GG6 (zbyt rzadko mój Asus rezygnuje z latania)
    - 6.3" 2280 x 1080
    - 450 nitów (wolałbym 600)
    - 5 Ah (IMO starczy aż na pół dnia)
    - 6 GiB i ponoć 64 GB oraz limit 2 TB na SD
    (na ,,dziś'' nieźle, ale za parę lat może to być ograniczeniem...)

    Galileo Galilei na 2 L mają niektóre: Huawei, One Plus, Oppo i Xiaomi.
    https://www.usegalileo.eu/PL/inner.html#data=smartph
    one

    Na razie ten Asus kosztuje ~1100 pln, ale zapewne stanieje, zanim zniknie...

    Obecnie używany przeze mnie Asus (Max) jest nadal (po ponad 3 latach) sprawny, ;)
    choć lekko ;) poobijany... Odbiornik GPS od początku jest w nim niezbyt czuły,
    choć dostatecznie dokładny; 2 GiB to obecnie niezbyt wiele; 16 GB to bardzo mało;
    64 GB na SD to aż zbyt wiele jak na me potrzeby...

    -=-

    4 SIMki:

    - net pomarańczowy
    - Mój Eneuel do nasłuchu
    - net+pogaducha fioletowe lub faktycznie czerwone
    - SIMka zapasowa; może net z Plusa?

    Dużo Ah by zżerał? Ale net z paru sieci jest mniej zawodny niż z jednej.
    (wbrew infom o roamingach)
    Łatwiej radzić sobie z przenosinami...

    Ewentualne dodatkowe doenergetyzowywanie ;) niekoniecznie mnie zniechęca.
    IMO lwią część energii zżerają: ekran, CPU oraz czynna SIMka używająca LTE.
    Sam nasłuch GSM 2G IMO nie jest makabrycznie energożerny.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-09-08 02:25:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d714d7b$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > Badam sitjuejszyn...
    > Jeden numer miał do 31 sierpnia -- 31 sierpnia naliczono opłaty.

    > Drugi numer ma do 05 września -- nadal aktywny jest pakiet...

    Pakiet wygasł na 3 minuty przed północą 05 września -- być
    może istotny jest nie tylko dzień, ale i godzina z minutą.
    Oba pakiety (na obu numerach) odrodziły się jako cykliczne.

    > Do tego czasu zamierzam przegadać pozapakietowe złotówki z różnych numerków...

    Idzie topornie -- dopiero kilkanaście groszy mimo gadania do woli.. ;)

    > Przydałby się mi telefon z 4 SIMkami, ale na razie

    Chyba nie ma smartfonów z 4 SIMkami.
    Być może dopiero eSIM rozwiąże ów problem...