    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Date: Sun, 13 May 2018 17:00:12 +0200

    Wiem że nie w temacie, sorki więc za to, może akurat ktoś przechodził
    podobny dylemat.

    Potrzebuję napisać coś bazodanowego. Kiedyś używałem Interbase i BC
    Builder-a, ale to było z 15 lat temu.
    Co obecnie jest godne uwagi przy małych systemach bazodanowych?
    Zastosowanie komercyjne, więc licencje nie będą bolały, chyba że kwoty
    wyjątkowo duże wyjdą. Podpowiecie coś?

    Irek.N.