  • 1. Data: 2017-06-21 15:24:28
    Temat: A tym czasem w play...
    Od: Hubert Meyer <h...@g...pl>

    https://niebezpiecznik.pl/post/wyciek-listy-nagran-r
    ozmow-z-bankami-alior-i-nest-dane-abonentow-i-billin
    gi-oraz-niechciane-doladowania-play-chyba-ma-problem
    y/

  • 2. Data: 2017-06-25 05:22:46
    Temat: Re: A tym czasem w play...
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Hubert Meyer <h...@g...pl> wrote:
    > https://niebezpiecznik.pl/post/wyciek-listy-nagran-r
    ozmow-z-bankami-alior-i-nest-dane-abonentow-i-billin
    gi-oraz-niechciane-doladowania-play-chyba-ma-problem
    y/

    Zapomniałeś wspomnieć, że aby umilić użytkownikom życie Play zlikwidował
    roaming krajowy u dwóch z trzech operatorów (zostaje tylko Plus jak
    dawniej).

    http://antyweb.pl/roaming-krajowy-w-play-nie-dziala-
    tmobile-orange/

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 3. Data: 2017-06-25 06:37:23
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.06.2017 o 5:22, Krzysztof Staniorowski pisze:
> [...]
    >>

    > Zapomniałeś wspomnieć, że aby umilić użytkownikom życie Play zlikwidował
    > roaming krajowy u dwóch z trzech operatorów (zostaje tylko Plus jak

    Dobrze że moja karta o tym nie wie i bezproblemowo zalogowała się do
    t-mobile. Może nie pisz tak głośno bo się dowie.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 4. Data: 2017-06-25 09:32:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-25 o 06:37, ALEX MR pisze:

    > Dobrze że moja karta o tym nie wie i bezproblemowo zalogowała się do
    > t-mobile. Może nie pisz tak głośno bo się dowie.

    Ciekawe, czy będziesz zadowolony, jeśli nagle karta się o tym dowie, a
    akurat Play lub Plus nie będzie miał w tym miejscu zasięgu?
    Zapoznaj się z wyjaśnieniami konsultantów.
    Play teraz udostępnia możliwość korzystania z sieci co najmniej jednego,
    wybranego przez nich (nie przez ciebie) partnera.
    http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/roaming/ro
    aming-krajowy/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2017-06-26 06:33:14
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Play teraz udostępnia możliwość korzystania z sieci co najmniej jednego,
    > wybranego przez nich (nie przez ciebie) partnera.

    Ciekawe jak zareagują karty MVNO opartych o sieć strukturalną Play
    (szczególnie Virgin Mobile)...

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 6. Data: 2017-06-26 15:48:53
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.06.2017 o 9:32, Akarm pisze:

    > Ciekawe, czy będziesz zadowolony, jeśli nagle karta się o tym dowie, a
    > akurat Play lub Plus nie będzie miał w tym miejscu zasięgu?

    Ciekawe czy będziesz zadowolony jeśli znajdziesz się w miejscu gdzie
    Twój operator nie ma zasięgu?
    A na zasięg Playa nie mogę narzekać, nie pamiętam kiedy korzystałem z
    roamingu :-)

> [...]
    > Play teraz udostępnia możliwość korzystania z sieci co najmniej jednego,
    > wybranego przez nich (nie przez ciebie) partnera.

    A po co? Przerabiam w praktyce od samego początku :-)

  • 7. Data: 2017-06-26 15:51:20
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 26.06.2017 o 15:48, ALEX MR pisze:

    > A na zasięg Playa nie mogę narzekać, nie pamiętam kiedy korzystałem z
    > roamingu :-)

    Choć nadal mogę zalogować się do Tmobile :-P

  • 8. Data: 2017-06-26 20:25:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-26 o 15:48, ALEX MR pisze:

    > A po co? Przerabiam w praktyce od samego początku :-)

    Chyba że tak. Skoro wystarcza tylko jeden, to faktycznie nie ma czym się
    przejmować.
    Bo ja w Playu używałem sieci czterech operatorów.
    Bywało, że w ciągu jednego dnia przełączałem telefon kilkukrotnie.
    Sam Plus by mi nie wystarczył, najczęściej korzystałem z Orange i Plusa.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 9. Data: 2017-06-28 00:25:54
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 26.06.2017 o 20:25, Akarm pisze:

> [...]
    > Bywało, że w ciągu jednego dnia przełączałem telefon kilkukrotnie.
    > Sam Plus by mi nie wystarczył, najczęściej korzystałem z Orange i Plusa.

    Wiele osób ciągle pisze o tym roamingu, jakby to było niezbędne do
    działania dla Play. A zapominają że Play cały czas zwiększa swój zasięg
    i roaming staje się coraz mniej istotny.
    ATSD:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-dementuje-pl
    otki-o-zniesieniu-roamingu-krajowego-w-t-mobile-i-or
    ange,2,3,39244.html

  • 10. Data: 2017-06-28 01:28:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Jun 2017 00:25:54 +0200, ALEX MR napisał(a):
    > Wiele osób ciągle pisze o tym roamingu, jakby to było niezbędne do
    > działania dla Play. A zapominają że Play cały czas zwiększa swój zasięg
    > i roaming staje się coraz mniej istotny.

    Wakacje ida, ludzie pojada w jakies zadupia, jestes pewien, ze tak
    mniej istotny ?

    No wlasnie, pojada ... a w trasie sie roaming nie przyda ?

    J.