  • 1. Data: 2019-07-26 09:38:31
    Temat: ADATA SX300 prawie nieżywy...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Dysk SSD ADATA SX300 prawie zmarł po 6,5 roku używania - objaw: zapis z
    prędkościa ok 2MB/s - tu chyba żadna reanimacja nie pomoże?

    --
    marfi

  • 2. Data: 2019-07-26 12:44:29
    Temat: Re: ADATA SX300 prawie nieżywy...
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Dysk SSD ADATA SX300 prawie zmarł po 6,5 roku używania - objaw: zapis z
    > prędkościa ok 2MB/s - tu chyba żadna reanimacja nie pomoże?

    a co mówi SMART?

  • 3. Data: 2019-07-26 15:49:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > a co mówi SMART?

    SMART przepowiada żywot wieczny - status dobry 89% reallokowane
    zdarzenia: 6

  • 4. Data: 2019-07-27 14:14:11
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2019-07-26 o 15:49, marfi pisze:
    reallokowane
    > zdarzenia: 6

    No to czas na niego. Swoją drogą: dobry wynik. Nie mogę się oprzeć
    wrażeniu, że dyski SSD są mniej żywotne od HDD. Ale to moje subiektywne
    i nie poparte niczym wrażenie. Sam mam w dwóch komputerach dyski SSD i
    nie mam z nimi żadnych problemów.

    --
    t0maszek

  • 5. Data: 2019-07-27 20:41:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie poparte niczym wrażenie. Sam mam w dwóch komputerach dyski SSD i nie

    To jest pierwszy dysk, który mi zmarł podczas pracy.
    Pracował jako systemowy w blaszaku ale jego pojemność zmusiła mnie do
    wymiany na mSata Intela 128 a w/w trafił do laptopa żony (samsung jakiś)

    --
    marfi