  • 1. Data: 2020-02-26 00:04:17
    Temat: AI atakuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dzwoni do mnie call center i namawia.
    Ale panienka ma mily glos i taki entuzjazm w glosie,
    i troche automatem rozmowa zalatuje ...
    opanowala swietnie role/czyta z kartki scenariusz,
    czy jakas AI rozmową kieruje ?

    Na moje wypowiedzi reaguje, ale nastawilem na na odburkiwanie ...

    W Orange tez juz AI zgloszenia przyjmuje ...

    J.

  • 2. Data: 2020-02-26 00:34:57
    Temat: Re: AI atakuje
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 26-02-2020 o 00:04, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Na moje wypowiedzi reaguje, ale nastawilem na na odburkiwanie ...
    >
    > W Orange tez juz AI zgloszenia przyjmuje ...

    Też wygrałeś pobyt w hotelu na weekend?

    Ja dopiero po dłuższej chwili załapałem, że rozmawiam z automatem.

    yabba

  • 3. Data: 2020-02-26 00:37:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-26 o 00:04, J.F. pisze:
    > czy jakas AI rozmową kieruje ?
    Wypada zapytać, czy faux pas to będzie? :-)

    Robert

  • 4. Data: 2020-02-26 00:48:40
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > Na moje wypowiedzi reaguje, ale nastawilem na na odburkiwanie ...
    > W Orange tez juz AI zgloszenia przyjmuje ...

    Czyta z kartki trzysetny raz ten sam tekst, więc co się dziwisz. Obejrzyj
    sobie https://streamable.com/pgrd5

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2020-02-26 08:25:59
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 26.02.2020 o 00:34, yabba pisze:

    > Też wygrałeś pobyt w hotelu na weekend?
    >
    > Ja dopiero po dłuższej chwili załapałem, że rozmawiam z automatem.
    Spam telefoniczny z voucherem do hotelu w Karpaczu to pewien
    technologiczny postęp. Bot siebie nazywa się Marcin Gajda. Ludzie
    obsługujący callcenter już nie muszą sami nawijać i tylko wciskają
    guziki, które powodują odczytanie przez automat odpowiedniego tekstu.
    Tak więc nie jest to jeszcze sztuczna inteligencja.
    A że kilka razy dzwonili i nie odbierałem dopóki nie sprawdziłem w
    internecie kto to. Wiedząc już to co napisałem, sprawdziłem tego bota
    zadając niezwiązane z tematem pytania więc dwa razy usłyszałem ten sam
    identyczny tekst i w końcu rozłączyli nagle rozmowę w połowie mojego
    trzeciego pytania :)

  • 6. Data: 2020-02-27 11:41:36
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 26-02-2020 o 08:25, AS pisze:

> [...]
    > zadając niezwiązane z tematem pytania więc dwa razy usłyszałem ten sam
    > identyczny tekst i w końcu rozłączyli nagle rozmowę w połowie mojego

    Do mnie zadzwoniła "kobieta".

    yabba

  • 7. Data: 2020-02-27 17:14:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Czyta z kartki trzysetny raz ten sam tekst, więc co się dziwisz.
    >Obejrzyj sobie https://streamable.com/pgrd5

    O, to chyba dokladnie to, aczkolwiek jak pamietam, to moja jakby miala
    wiecej entuzjazmu w glosie ...

    J.

  • 8. Data: 2020-02-27 17:17:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AS" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >guziki, które powodują odczytanie przez automat odpowiedniego tekstu.
    >Tak więc nie jest to jeszcze sztuczna inteligencja.

    Na to kiedys trafilem, czy moze raczej - oni na mnie trafili :-)

    Ale wtedy to bylo jakos latwiej rozpoznac, ze "z tasmy" i glos sie
    zmienial ...

    Limit czasowy ?

    J.

  • 9. Data: 2020-02-29 08:08:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-02-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Na moje wypowiedzi reaguje, ale nastawilem na na odburkiwanie ...
    >
    > W Orange tez juz AI zgloszenia przyjmuje ...

    Lenny vs Automated Telemarketer, 5 lat temu:
    https://youtu.be/6WDeYOiZSqc

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2020-02-29 09:51:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 26.02.2020 00:04, J.F. wrote:

    > W Orange tez juz AI zgloszenia przyjmuje ...

    Do mnie zadzwonili że wygrałem tablet i muszę tylko...tutaj się rozłączyłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz