  • 1. Data: 2013-05-12 14:32:09
    Temat: ALCATEL ONETOUCH IDOL
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ALCATEL ONETOUCH IDOL <-- to dobry telefon?
    A jako smartfon z Androidem na pokładzie też jest dobry?
    a jako komputer z małym monitorem i możliwością dzwonienia?...

    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2013/02/alca
    tel-one-touch-idol-x-5-cali-1080p-i-android-4.2
    http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=h
    ttp://www.alcatel.com/&prev=/search%3Fq%3Dalcatel%26
    client%3Dopera%26hs%3DuXk%26channel%3Dsuggest

    Tu Idol kosztował 1089 do 9 rano dnia dzisiejszego.

    http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/alcatel-on
    e-touch-ot-6030d-idol-srebrny.bhtml#opinie

    -=-

    Gigabyte nie ma tradycyjnego radia. Odpada.
    Ponadto 202 raz ma dwurdzeniowy a raz jednordzeniowy,
    na dodatek w opisach obu tych modeli może wystąpić
    ten sam MT6575 **bodajże**. Bywa, że zamiast MT jest
    MTK, czasami na końcu są jakieś dopiski jednoliterowe...

    I chyba wielu pisze z głowy, jak ja, ale nie dodaje **bodajże**.

    Tu ma dwa rdzenie:

    http://www.gsmarena.com/gigabyte_gsmart_gs202-5174.p
    hp

    a w innych miejscach ma tylko jeden, i tak naprawdę jest,
    to znaczy są dwa różne telefony Gigabyte 202 różniące się
    znacznie między sobą...

    Tu ma właśnie jeden rdzeń i MT6575:

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/gigabyte/gsmartgs202/G
    igabyte-GSmart-GS202.html

    Procesor: MediaTek MT6575

    Nie wiem, jaki jest cel w proponowaniu dwóch różnych telefonów
    mających niemal tę samą nazwę... Różnica tkwi co najmniej w CPU
    i w matrycy -- jeśli dobrze pojmuję...

    -=-

    http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/6314538

    723G nie jest zły, ale Corninga nie ma; miejsce
    na 2G można wykorzystać na PlayKartę z bezpłatnym,
    ale bardzo powolnym dostępem do netu tam, gdzie
    Aero2 nie sięga? Można też wrzucić tam reklamówkę
    dawaną przez Play -- po doładowaniu wysokim na 5 pln
    można dzwonić z tego przez rok...

    -=-

    http://www.youtube.com/watch?v=mXa0S9tCJIc

    Ten ma mocne szkło, ale nie pójdzie na tym Aero2.
    To chyba Jiayu g3.

    -=-

    Rozpatruję też możliwość nabycie czegoś, co nazywa się OVERMAX.

    -=-

    Prosto z Chin też kupuję -- i nie narzekam, ale kupno smartfonu
    tą drogą może być ryzykowne, choćby z powodu niechodzenia Aero2...
    Znam (z opisów) smartfonu z UMTS na 900 MHz takie, które Aero2
    nie obsługują... Rzecz jasna nie o sławną (ale chyba już od dawna
    nieaktualną) TS11 (czy jakoś tak) tutaj chodzi, ale coś innego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-05-12 15:08:22
    Temat: Re: ALCATEL ONETOUCH IDOL
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kmo27n$q7n$...@s...aioe.org

    > Tu ma właśnie jeden rdzeń i MT6575:

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/gigabyte/gsmartgs202/G
    igabyte-GSmart-GS202.html

    > Procesor: MediaTek MT6575

    A tu już ma dwa:

    http://media2.pl/telekomunikacja/102328-Dwukartowiec
    -GSmart-GS202-od-Gigabyte.html
    podzespołów oraz płynną pracę aplikacji pod kontrolą Androida ICS
    odpowiada dwurdzeniowy procesor MTK6575 z zegarem 1GHz.

    Inni zaś twierdzą, że jest tam nie MTK6575, ale 6577...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-05-13 00:12:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > To chyba Jiayu g3.

    > Rozpatruję też możliwość nabycie czegoś, co nazywa się OVERMAX.
    >
    > -=-
    >
    > Prosto z Chin też kupuję -- i nie narzekam, ale kupno smartfonu
    (...)

    widzisz... to jest tak. specyfikacja jedno, a życie drugie. Może tak się
    trafić, że dla kogoś kto miał TELEFON, urządzenie z chin to odpustowa
    zabawka. Może mieć podstawowe błędy utrudniające użytkowanie. nie wiem
    jakie, ale ktoś tu ze dwa lata temu pytał o chińskiego smartfona i
    okazało się że ktoś na grupie miał taki telefon. miał tydzień, upadł mu.
    dwa razy z całej siły o podłogę upadł. nie pamiętam o co wtedy chodziło,
    ale był to banał, niestety mocno dotkliwy dla kogoś kto żył z telefonem
    przy uchu.
    Ja też szukam jakiegoś telefonu, z dużym ekranem. ostatnio staniały sgs2
    - super wsparcie. jeszcze większe są L9 - też poniżej tysiaka. warto
    oszczędzić 2-3 stówy? skłaniam się w kierunku negatywnej odpowiedzi, ale
    w moim wieku coraz cenniejszy jest święty spokój w stosunku do
    wartości banknotów.
    Niemniej jednak jak zdobędziesz wiarygodne informacje, filmy zdjęcia na
    temat chińskich telefonów z androidem - ja i ta grupa, będziemy
    wdzięczni za relacje.

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-05-13 00:38:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 519013b8$0$1270$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > zdobędziesz wiarygodne informacje, filmy zdjęcia na temat
    > chińskich telefonów z androidem - ja i ta grupa, będziemy

    Oglądałem w MM Alcatele. Matryce nie zachwyciły, jednobryłowość także...
    Ogólnie fajne, ale ani słowa o tym, czy współpracują z Aero2, jakie mają
    RAMki (DDR2 czy DD3) itd... MM wziął m@ila do mnie -- mam dostać informacje...

    Skłaniam się q Acerowi...

    A może warto zaczekać na lepsze czasy?... Bezdrutowe ładowanie i NFC?...
    Android zyska konkurenta w FireFoxie?...

    http://www.dobreprogramy.pl/Firefox-Marketplace-otwa
    rty-dla-testerow-aplikacje-czekaja-na-oceny,Aktualno
    sc,36858.html
    https://marketplace.firefox.com/

    Ponoć testerzy i programiści dostają smartfony do testowania...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'