  • 21. Data: 2019-07-15 05:38:33
    Temat: Re: ATMAN papa?
    Od: HF5BS <h...@...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 19:39, HF5BS pisze:
    > Jest może cos w .pl działającego zarowno do czytania, jak i wysyłki?

    Ponawiam pytanie... Nieobecność spowodowaną awarią HDD w 2 słowach
    wyjaśnię za chwilę.

    > Może być z logowaniem, byle bezpłatnie... Mogę u siebie ewentualnie
    > jakiegoś Hamstera, lub cos lepszego, kilka grup moge popędzić,mam gdzieś
    > gotowy konfig, tylko dane podmienić. Myślę, że na dysku 128 SSD zmieści

    Takowoż, będę musiał...

    > się wystarczająco dużo? Mam czynny komp, który byłby tylko do tego,
    > Twinhead Efio !5000,jakoś tak,512 RAM, XPPro.

    Mam, czeka...

    > A może ATMAN wróci i nie trzeba będzie kombinować?

    Popierdział, popierdział i się wypierdział, 30 czerwca 2019 oficjalnie
    się spierdział i zniknął. To co jest teraz na ICM (wpadłem więc tutaj
    tylko, TB też tylko chwilowo.) to smętna, nędzna parodia newsów, nie ma
    śjakichś 90-kilku % postów... Szukam innego serwera, jak nie, to się
    wkurw^Hzę i odpalę własny, najlepiej coś bez limitu 2, czy 4 GB pliku
    (Hamster to parodia, ma z tym ogromny problem, odpada więc, najwyżej na
    tymczasowo go ustawię).
    Na newsy najpewniej wrócę do końca tygodnia.

    Moja nieobecność wynika z nadgorliwości Windows 10, albowiem założyłem
    spreparowanego O. Expressa, działał ładnie. Ale ten jebany W10 przy
    którejś aktualizacji, nic nie komunikując cham pier*.*ony jeden, mojego
    OE wywalił. Dobrze, że chociaż foldery zostawił.

    Mam nowy dysk do laptopa, bo obecny SSD też się spierdział i nie działa,
    może jak go wychłodzę, to ruszy?

    Będę myśleć, jak się odgrażałem, nad spotkaniem-zlotem grupowym.

  • 22. Data: 2019-07-15 12:31:02
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 15.07.2019 05:38, HF5BS wrote:
> [...]
    > wkurw^Hzę i odpalę własny, najlepiej coś bez limitu 2, czy 4 GB pliku
    > (Hamster to parodia, ma z tym ogromny problem, odpada więc, najwyżej na

    Chyba wygodniej będzie postawić "inn2" na Linuksie.
    To od strony programowej.
    Od strony sprzętowej zawsze trzeba się wykosztować na sprzęt i prąd,
    zagracić miejsce w domu. Ewentualnie sprzęt pokroju raspberypi - dużo
    nie zajmie.
    --
    Olek

  • 23. Data: 2019-07-15 15:05:58
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Olek <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Chyba wygodniej będzie postawić "inn2" na Linuksie.
    > To od strony programowej.

    Skonfigurowanie inn-a nie jest trywialne. Jest sporo czytania, żeby zrobić
    to dobrze a jeszcze więcej, jeśli ma się feedy i nie chce się przypadkiem
    namieszać w reszcie sieci.

    Druga sprawa -- z czym ten inn będzie feedował?

    Jeśli i tak nie ma feedów, a serwer ma jedynie ściągać posty z innych
    serwerów przez mode reader (czyli być typowym, personalnym serwerem dla
    jednego lub kilku czytników, jak Hamster), to można kombinować z inn +
    sucknews + rpost (i robiłem tak ~20 lat temu, mając "feed kawiarenkowy",
    czyli ściągając posty na dyskietkę w kawiarence internetowej i importując
    w domu do lokalnego inn-a), ale lepiej sprawdzi się tu serwer leafnode.

  • 24. Data: 2019-07-15 21:56:19
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 15.07.2019 o 05:38, HF5BS napisał(a):

    > Ponawiam pytanie... Nieobecność spowodowaną awarią HDD w 2 słowach
    > wyjaśnię za chwilę.

    news.neostrada.pl dostęp dla polskich adresów IP i news.chmurka.net -
    wymagana rejestracja pod tym adresem: http://news.chmurka.net/register.php

    --
    Mark
    k...@p...pl

    ---
    Avast.

  • 25. Data: 2019-07-16 16:32:49
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news.neostrada.pl dostęp dla polskich adresów IP i news.chmurka.net -
    > wymagana rejestracja pod tym adresem: http://news.chmurka.net/register.php

    No, definitywnie wróciłem, przeskoczyłem na news.neostrada.pl.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.